خلبانان شرکت هواپیمایی «یورووینگز» آلمان در اعتراض به ساعات کاری طولانی، نخستین روز از اعتصابات سه‌روزه خود را آغاز کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحیدی وزیر کشور گفت: پیش‌ثبت‌نامِ انتخابات مجلس از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود و اگر کسی اقدام نکند فرصت داوطلبی را از دست می‌دهد.
رسانه‌های عبری زبان از آغاز اعتراضات فلج کننده و سراسری در اراضی اشغالی علیه لایحه اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی خبر دادند.
پس از تصویب بخش نخست از طرح جنجالی نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی در کنست که شامل کاهش اختیارات دیوان عالی است، معترضان صهیونیست از صبح امروز سه‌شنبه به طور گسترده به خیابان‌ها سرازیر شدند.
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از ساعت ۸ صبح آغاز شده تا مردم این کشور سیزدهمین رئیس‌جمهور را انتخاب کنند.
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از صبح امروز آغاز شده و مردم این کشور سیزدهیمن رئیس‌جمهور را انتخاب خواهند کرد.
منابع محلی صبح امروز یکشنبه با انتشار تصاویری از آغاز اعتصاب سراسری فلسطینیان در اعتراض به شهادت جوان فلسطینی در مقابل مسجدالاقصی خبر دادند.
هزاران اسرائیلی شامگاه روز چهارشنبه مجدداً علیه دولت بنیامین نتانیاهو و طرح اصلاحات قضایی او به خیابان ها آمدند.
جنبش اسیر فلسطین از آغاز نبرد اعتصاب غذای« آزادی یا شهادت» خبر داد و اعلام کرد: ما جز با تحقق تمامی اهداف آن، این نبرد را توقف نمی‌کنیم.
مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.
انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک در حالی آغاز شد که زهرا اینچه‌درگاهی تایید صلاحیت نشد و با اعتراض مجمع را ترک کرد.
منابع فلسطینی از برقراری اعتصاب کامل در جنین در پی شهادت سه جوان فلسطینی در ۲۴ ساعت اخیر، خبر دادند.
پس از آغاز اعتراضات در شهر پاریس در محکومیت کشتار ۳ نفر در حمله مسلحانه دیروز، پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور با معترضان برخورد کرد.
نخستین انتخابات پارلمانی تونس بر اساس قانون اساسی جدید، در میان تحریم گسترده احزاب سیاسی این کشور، از صبح امروز شنبه آغاز شد.
ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون وزنه‌برداری از سه‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود.
در پی درخواست گروه های مقاومت از مردم فلسطین، از صبح امروز اعتصاب سراسری در کرانه باختری در اعتراض به شهادت ۶ فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست آغاز شده است.
امروز شنبه انتخابات پارلمانی در مالزی در حالی آغاز شده که پیش بینی ها حاکی از آن است که ائتلاف مخالفان به رهبری «انور ابراهیم» می تواند اکثریت کرسی های پارلمان را بدست آورد.
ثبت نام از افراد واجد شرایط برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون جودو از روز شنبه آغاز شد.
صبح امروز شنبه مراکز اخذ رای انتخابات بحرین در میان تحریم گسترده مخالفان باز شد، این در حالی است که آیت الله عیسی قاسم شرکت در این انتخابات را به منزله تایید عادی سازی روابط دانسته است.
کامیون داران برزیلی در اعتراض به شکست بولسونارو در انتخابات جاده ها را مسدود کردند.
بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست رژیم صهیونیستی از امروز یکشنبه (دو روز پیش از موعد رسمی آن) با اخذ رای از نظامیان، آغاز شد.
اعتصابات در بخش انرژی فرانسه از امروز به بخش‌های عمومی مثل مدارس و حمل‌ونقل کشیده شد و گفته شده قطارهای بین لندن و پاریس لغو شده‌اند.
پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از تغییرات شبانه زاکانی، تغییر مدیرعامل سازمان بهشت زهرا بود. او سعید غضنفری را برکنار و محمد‌جواد تاجیک را به‌عنوان مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) منصوب کرد. تاجیک پیش‌از‌این به‌عنوان مشاور و دستیار شهردار تهران فعالیت می‌کرد و یکی از اعضای هیئت‌مدیره سازمان بهشت زهرا (س) بود.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
باشگاه اسیر فلسطین با صدور بیانیه ای از آغاز اعتصابات بیش از ۴۵۰۰ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ