میتل‌هولتسر در سال ۱۳۰۳ خورشیدی و آستانه سرنگونی سلطنت قاجاریه به ایران آمد. او از طرف شرکت هواپیمایی «یونکرس» مأموریت یافت تا خطوط هواپیمایی ایران را در دوره قاجار بررسی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
ستاره ایرانی پورتو آماده انجام دومین بازی فصل مقابل فارنسی است.
یاسین سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان با قراردادی به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوست؛ به همین مناسبت باشگاه پرسپولیس از پوستر خوش‌آمدگویی به این بازیکن رونمایی کرد.
آرش رضاوند با انتشار استوری از مراسم معارفه نیمار به قانون جدید فوتبال ایران اعتراض کرد.
دروازه‌بان جوان تیم استقلال پس از جدایی از این تیم به جمع بازیکنان تیم شمس آذر قزوین پیوست تا در مسیر دشوار این تیم برای حضور در لیگ برتر به عنوان بازیکن به میدان برود.
کامبیز مهدی‌زاده، داماد حسن روحانی تصویری از خود را در حال خلبانی در توئیتر منتشر کرد.
تیل اسلاید یا سُر دادن دُم یک مانور آکروباتیک است که از پرواز موازی با زمین، با یک چهارم گردش به یک عمودی و بلند می‌انجامد که با صددرصد قدرت موتور انجام می‌شود و تا جایی که هواگرد تکانه را انجام می‌دهد. هر چه سرعت هواگرد به صفر رسید و بلند شد، خلبان هواگرد خود را تا جای ممکن در حالت معلق در هوا نگه‌می‌دارد. درصورتی که هواگرد دارای فناوری جهت دهی رانش باشد، این مرحله بسیار آسانتر می‌شود. مرحله حفظ حفظ در نقطه اوج، در جنگنده‌های نوین بهتر انجام شود.
هواپیما به معنای واقعی کلمه در صد‌ها قطعه، بلکه بیشتر، متلاشی شده است. هر بخش اصلی، از کابین خلبان گرفته تا موتورها، باید حذف شود. حتی اگر هواپیما بازسازی می‌شد، احتمالاً برای پرواز تأیید مجدد نمی‌شد، زیرا ممکن است قطعات بزرگ‌تر آسیب پنهانی داشته باشند، به‌ویژه در اثر قرار گرفتن در معرض گرما، که می‌توانست آن‌ها را ضعیف کرده و یکپارچگی ساختاری هواپیمای بازسازی‌شده را به خطر بیندازد.
هواپیمای فوق سبک جی‌ام‌بی-وی‌ال۳ اسپرینت با یک خلبان زن به تازگی با مانور دادن گرداگرد برج میلاد خبرساز شده است.
هواپیمای فوق سبکی که گرداگرد برج میلاد پرواز کرد، رکورد سریع‌ترین پرنده فوق‌سبک دو نفره را در سال ۲۰۰۵ به نام خود ثبت کرده‌اند.
در تبریز دلهای زیادی به مرد اسپانیایی تراکتور امید بسته‌اند، بیشتر از همه مالک باشگاه، محمدرضا زنوزی مطلق.
علاوه بر چابکی، گستره تسلیحات مورد استفاده فالکروم از نقاط قوت آن بود که موشک آر ۷۳ با هدایت مادون قرمز از مهم‌ترین آن‌ها بود. این موشک با دوربینی که روی کلاه خلبان نصب می‌شد، هدف‌گیری و شلیک را ممکن می‌کرد.
قوانین هوانوردی هند به خلبانان این امکان را می‌دهد که در کابین خلبان غذا و نوشیدنی بخورند، اما این کار باید طبق دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌ای انجام شود. به عنوان مثال، فنجان ها باید درپوش داشته باشند تا از ریختن احتمالی آن بر روی تجهیزات الکترونیکی جلوگیری شود.
کابین کپسول بالونی می‌تواند یک خلبان و یک مسافر را حمل کرده و قطر آن ۱.۵ متر است. این وسیله نقلیه فضایی دارای چند پنجره بزرگ است که دید فوق العاده‌ای به فضای اطراف فراهم می‌کنند. یک بالن هلیوم به این کپسول متصل است و می‌تواند طی یک صعود بیش از دو ساعته تا ۲۵ کیلومتر از سطح زمین اوج بگیرد. پس از یک ساعت شناور شدن در این ارتفاع، نزول یک ساعته کپسول برای بازگشت به سطح زمین آغاز می‌شود تا به پایگاه بالون در هوکایدو باز گردد.
هواپیمای ایرباس یک شرکت هواپیمایی در مسیر تبریز به عسلویه توسط کاپیتان فهیمه احمدی دستجری و کمک خلبان فاطمه طا‌ها محمدی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به پرواز درآمد.
جنی صادر» اولین خلبان زن جنگنده در ارتش لبنان خواهد بود و فعالیت حرفه‌ای خود را با جنگنده سوپر توکانو A-۲۹ آغاز خواهد کرد.
تصویر منتشر شده از نماز خلبان یک هواپیما قبل از انجام پرواز را ببینید. منبع: خبرفوری
ریکاردو ساپینتو با ظاهر جدید و زمستانی خود در دیدار با هوادار شرکت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ