«ضرورت پاسخگویی فراگیر به ملت ونزوئلا، مادورو را به اتحاذ رویه‌های جدید سوق داده است. توجه داشته باشیم که امروزه اقتصاد ونزوئلا فروپاشیده است. جامعه این کشور اگر خود را بازیابی نکند و در مسیر صحیح حرکت در نظم بین‌المللی قرار نگیرد، ملت ونزوئلا در مقایسه با شرایط کنونی، هزینه‌های به مراتب بیشتری را نیز باید پرداخت کنند. از سوی دیگر، دولت مادورو با سیاست جدید خود مبنی بر تمایلش جهت عادی سازی روابط دیپلماتیک و اقتصادی با آمریکا، عملا خصومتِ دولت این کشور نسبت به خود را هم به چالش می‌کشد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد حقوق بشر طی اعلامیه ای اعلام کرد: استفاده ابزاری از حقوق بشر به منظور افزایش فشار بر مللِ مستقل، از تبعات نگاه فردگرایانه به انسان و از چالش‌های مهم جهان امروز است.
بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان قبل از بازی امروز مقابل تایلند، دو جلسه آنالیز و یک جلسه تمرین برگزار کردند.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۴ تیرماه ماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۴ تیرماه را بخوانید.
رئیس دفتر نظامی رهبر انقلاب با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خودکفایی را شروع کردیم و این کار از نیروی هوایی شروع شد، عنوان کرد: قطعات و هواپیما در همین دانشگاه ستاری ساخته می‌شود. خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده ایم.
هم پرسپولیس و هم سپاهان لیاقت قهرمانی را دارند؛ کاش هر اتفاقی افتاد همدیگر را زیر‌سؤال نبرند
رییس جمهور گفت: مسئله فلسطین و آزادی قدس مهم‌ترین مسئله امروز جهان اسلام است که نباید به دست فراموشی سپرده شود.
پخش زنده بازیهای مهم امروز فوتبال ایران و جهان
رهبر انقلاب با اشاره به مشکلات کشورهای اسلامی از جمله جنگ و اختلاف و درگیری، وابستگی، فقر، و نبود پیشرفت علمی گفتند: اگر به فرمان قرآنیِ «وحدت حول ریسمان الهی» عمل شود، جهان اسلام با حدود دو میلیارد جمعیت و برخورداری از مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی جهان می‌تواند در مسیر حل مشکلات قدم بردارد.
بر خلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست، زیرا هر رفراندوم شش ماه همه کشور را درگیر می‌کند؛ ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
بازی‌های مهم امروز فوتبال ایران و جهان
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با سربازان نخبه گفت: پیشرفت هر کشور در جهان امروز منوط به داشتن سرمایه انسانی کارآمد، مؤثر، دانشمند، تلاشگر، ماهر و علاقمند به کشور و آرمان‌های آن است.
پخش زنده مسابقات مهم امروز در فوتبال ایران و جهان
برنامه مسابقات ورزشی مهم امروز در ایران و جهان
سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس در اولین یادواره‌ شهدای رسانه‌ مقاومت با عنوان «راویان مقاومت» گفت: واژه «مقاومت» جزو مقدس ترین واژه‌ها در جوامع مختلف اسلامی و غیراسلامی است.
وزیر امور خارجه گفت: جهانِ خسته از جنگ‌های بزرگ جهانی دیروز و چالش های منطقه‌ای و بین المللی امروز، بیش از هر زمان دیگر نیازمند آموزه‌های حضرت محمد(ص) و پیامبران الهی برای صلح و ⁧امنیت⁩ است.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد: انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت در منطقه و جهان است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران گفت: امام خمینی (ره) می‌گفت ما وقتی موحد هستیم که هر کاری می‌کنیم در زندگی شخصی و اجتماعی تنها هدف‌مان برای خدا باشد. ما مامور به تکلیفی هستیم نه نتیجه! برای مؤمن شهرت و گمنامی مساوی است. در هر شکل وظیفه من خدمت به مردم است.
رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ترک تهران برای عزیمت به الجزایر جهت شرکت در نشست مجالس سازمان همکاری‌های اسلامی گفت: آفریقا در شرایط فعلی از فرصت های مهم اقتصادی فرهنگی امروز جهان اسلام است.
آذر منصوری نوشت: راهی نیست جز آنکه در وهله اول حاکمیت شکاف‌های موجود و وجود دیوار قطور بی‌اعتمادی بین خود و شهروندانش را بپذیرد و نه با اقلیتی خاص، بلکه به همه شهروندان ایران از سر آشتی و گفتگو در‌آید.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن می‌گوید فوتبال این کشور با شکست آلمان و اسپانیا تغییر کرده است.
سازمان ملل اعلام کرد که جمعیت جهان امروز سه شنبه ۱۵ نوامبر به ۸ میلیارد نفر می رسد.
هشت تنیسور برتر سال ۲۰۲۲ از عصر امروز در رقابت‌های فینال تور ای‌تی‌پی تورین شروع به رقابت می‌کنند.
معاون اول قوه قضائیه با تشکر از اقدامات وزارت اطلاعات در مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی، گفت: امروز امنیت جمهوری اسلامی در جهان مثال زدنی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ