هم پرسپولیس و هم سپاهان لیاقت قهرمانی را دارند؛ کاش هر اتفاقی افتاد همدیگر را زیر‌سؤال نبرند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست معارفه نیما نکیسا مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن اصفهان عصر امروز در محل اردوی تیم فوتبال این باشگاه در تهران برگزار شد.
در معاملات روز یکشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۳ هزار و ۴۸۰ واحد نسبت به روز کاری گذشتهرشد کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۳۹۵ واحد بالا آمد و به بالای نیمه کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی رشد کرد تا در این محدوده شاهد حمایت از شاخص باشیم. این روند رو به رشد امروز هم ادامه خواهد داشت؟
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک امروز پایتخت امروز همانند روزهای گذشته از ساعت ۵:۳۰ شروع شده و طرح جناغی ها در حال انجام است
صادق ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده گفت: امروز (۱۵ خردادماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و برخی نقاط واقع در سمنان، یزد، اصفهان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
برای امروز در سطح استان وزش باد شدید که در پاره‌ای از نقاط خیلی شدید، در نیمه جنوبی استان گاهی همراه با خیزش گردوخاک و در نیمه شمالی رگبار پراکنده و در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمال شرقی رگبار و رعدوبرق مورد انتظار است.
از امروز شنبه، تا روز سه شنبه آسمان کمی ابری تا نیمه ابری و در روز شنبه در سطح استان همراه با وزش باد شدید و نیمه جنوبی استان گاهی با گردوخاک و در ارتفاعات استان به ویژه فیروزکوه در ساعات بعدازظهر همراه با رگبار و رعدوبرق مورد انتظار است.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی امروز پنجشنبه بین تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید.
در معاملات روز سه‌شنبه شاخص بورس تهران ۸ هزار و ۵۸۱ واحد ریزش کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۲۷ واحد پایین آمد. این در حالیست که در نیمه اول معاملات شاخص به کانال ۲.۲ میلیونی سقوط کرده بود و تنها در دقایق پایانی توانست به محدوده ۲.۳ میلیونی برگردد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار چگونه خواهد بود؟
تیم فوتبال استقلال تهران در اولین گام بعد از شکست در دربی امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف پارس جنوبی می‌رود.
شاخص بورس تهران امروز در نیمه دوم رخ بازی را تغییر داد و نقشه بازار به رنگ سرخ درآمد و شاخص با افت ۲۲ هزار واحدی همراه شد، آیا این نزول شاخص در آخرین روز هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت؟
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان این استان از امروز تا فردا سه‌شنبه، نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش باران است و دمای هوا نیز طی امروز کاهش نسبی دارد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز سه‌شنبه، اول فروردین‌ماه ۱۴۰۲ آسمان تهران نیمه ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۸ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد است. فردا چهارشنبه، دوم فروردین‌ماه نیز آسمان تهران ابری همراه با مه رقیق همراه با بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۱ و ۹ درجه سانتی‌گراد است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، در مورد محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - تهران، محور قرچک - ری، آزادراه تهران - قم، آزادراه تهران - ساوه، آزادراه قم - تهران، محور امامزاده هاشم - تقاطع سراوان و آزادراه قزوین - رشت بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته را داشتند.
آسمان تهران امروز قسمتی ابری گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش تدریجی ابر و فردا دوشنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید همراه است. اما دمای هوا در روز جاری در حداکثر و حداقل حالت خود بین ۲۱ تا ۱۱ درجه سانتی گراد، فردا بین ۲۰ تا ۱۱ درجه سانتیگراد، سه شنبه بین ۱۷ تا ۷ درجه سانتیگراد، روز چهارشنبه بین ۱۰ تا ۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه بین ۱۴ تا ۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری است و حداکثر دما ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود. امروز حداقل دما برای تهران صفر درجه سانتی‌گراد است
در معاملات امروز شاخص کل بورس تهران از نیمه کانال ۱.۵ میلیونی پائین آمد. شاخص‌های فرابورس نیز نزول کردند. فردا بازار به کدام سمت خواهد رفت؟ در این گزارش به پیش بینی بورس فردا با مهشید داداش زاده، کارشناس بازار سرمایه خواهیم پرداخت.
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس تهران با افت حدود ۲ هزار و ۳۰۰ واحدی کار را تمام کرد و در نیمه دوم بازار وضعیت معاملات کمی بهبود پیدا کرد. فردا وضعیت بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
استاندار تهران گفت: برخورداری‌های تهران زمینه مهاجرت را فراهم می‌کند و امروز با احتساب اتباع حدود ۱۸ و نیم تا ۱۹ میلیون جمعیت در تهران داریم و سالی حدود ۵ درصد به جمعیت استان اضافه می‌شود که این امر قابل توجه و تامل است.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود ابتدا درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سهم مسکن در سبد خانوار به حدود ۴۰ درصد رسیده و در کلانشهر‌ها بالای ۵۰ درصد است. اگر این وزارتخانه درست عمل کند نیمی از هزینه سبد خانوار کاهش می‌یابد. در سه دهه اخیر قیمت مسکن در تهران به بیش از ۱۱۰۰ برابر افزایش یافته است حتی طلا، سکه و ارز نیز این افزایش را نداشته است.
نیم فصل دوم سوپرلیگ زنان، صبح امروز با انجام چهار دیدار حساس آغاز شد، پالایش نفت آبادان با کسب برد حساس در مقابل ملی حفاری همچنان صدر نشین باقی ماند.
مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تهران ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال کشورمان و مدیران باشگاه‌های لیگ برتر در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
محمد محبی بازیکن جدید تیم استقلال بیش ازیک هفته است که به تهران سفر کرده اما تا به امروز موفق به انجام یک جلسه تمرین هم با تیم آبی ها نشده است.
همزمان با عید غدیر، در ابتکاری قابل توجه، مهمانی عظیم ۱۰ کیلومتری مردم تهران به مناسبت عید سعید غدیر، از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ در خیابان، ولی عصر حدفاصل چهارراه، ولی عصر تا چهارراه پارک‌وی آغاز شد و تا نیمه شب، جمعیت میلیونی از مردم پایتخت در این مهمانی شرکت کردند، به گونه‌ای که ظرفیت خیابان ولیعصر تکمیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ