اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کشتی، محمدرضا گرایی در بازی‌های آسیایی حضور نخواهد داشت.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار کاهشی شد، قیمت این خودرو 500 میلیون تومان شد،  افزایش سرمایه ۱۲۵۸ درصدی یک نماد، نمادهایی با بیشترین ورود پول حقیقی،؛ بررسی درآمد ۱۸ قطعه ساز در تیرماه | رشد عجیب درآمد خنصیر!؛ پیش بینی مهم بازارهای موازی بورس در کوتاه مدت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رامین رضاییان از کیفیت پخش بازی‌های سپاهان انتقاد کرد و خواستار حضور زنان در ورزشگاه نقش جهان شد.
معاینات پزشکی کاروان ایران به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو از ۲۴ تیرماه سال جاری کلید می‌خورد و نکته بسیار مهم اینکه حضور ورزشکاران ایرانی در این مسابقات منوط به ارائه گواهینامه وادا (آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ) به فدراسیون پزشکی ورزشی شده است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، دلار در ذخایر بانک‌های مرکزی همچنان پادشاهی می‌کند!، اخبار مهم بورس فردا ۱۰ تیرماه | تعطیلی این پتروشیمی همزمان با ابلاغ بخشنامه گاز هفت هزار تومانی، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی بورس هفته دوم تیرماه، با قرار داد آتی شمش طلا آشنا شوید؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت که برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های بزرگ در دستور کار فدراسیون فوتبال است.
سازمان لیگ فوتبال برای برگزاری همزمان مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر چالش‌های مختلفی در پیش دارد.
پخش زنده بازیهای مهم امروز فوتبال ایران و جهان
پپ گواردیولا بازی فردا برابر آرسنال را مهم می داند ولی گفت که پیروزی در این دیدار هم تضمینی برای قهرمانی نیست.
برنامه بازی‌های مهم و پخش زنده فوتبال اروپا
رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از امروز با بازی‌های مهم تیمهای میانه و انتهای جدول آغاز می‌شود.
امروزه یکی از راه‌های نگهداری از سرمایه با ارزش و اسناد مهم شخصی، داشتن یک صندوق امانات در یکی از بانک‌های رسمی و معتبر ضروری است، بنابراین بانک"ایران زمین" به منظور ارزش آفرینی هرچه بیشتر برای مشتریان اقدام به راه اندازی صندوق امانات کرده است.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین و استون‌ویلا، می‌گوید از احتمال تغییر قوانین پنالتی برای جلوگیری از بازی‌های ذهنی دروازه‌بان‌ها مقابل پنالتی‌زن‌های حریف نگران نیست.
پخش زنده بازی‌های مهم فوتبال امروز در تلویزیون
باشگاه سایپا به صادر نشدن رأی کمیته انضباطی در پرونده دیدار خیبر خرم‌آباد و شهرداری آستارا واکنش نشان داد.
معاون وزیر ورزش ضمن تاکید بر اینکه گلف پیشینه‌ای از مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی ندارد نسبت به تحقق این مهم در ادوار آینده این بازی‌ها ابراز امیدواری کرد.
امروز مطالبی همچون ریزش قیمت دلار با آغاز به کار فرزین/ فروشنده دلار زیاد شد، پیش بینی فردا| شاخص بورس می‌تواند کانال ۱.۶ میلیون واحدی را پس بگیرد؟،  چرا قیمت طلا و سکه کاهش یافت؟، در بورس سرمایه گذاری بکنیم یا نکنیم؟، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۱۱ دی | این نماد‌ها تعلیق شدند؟، وداع بازار‌های مالی با ۲۰۲۲ با تلخند‌ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فهرست پخش بازی‌های مهم امروز فوتبال در قالب جام جهانی قطر در ادامه آمده است. امروز آلمان و اسپانیا نیز با حریفان خود در بازی اول به میدان خواهند رفت
انتخاب سرپرست جدید برای کاروان بازی‌های آسیایی دوباره ضعف بزرگ ورزش کشور را عیان کرد؛ ضعفی که حکایت از محدود بودن مهره‌های کارآمد برای مسئولیت‌های بزرگ دارد.
هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی فردا تشکیل جلسه می‌دهد که قرار است پیرامون دو مسئولیت مهم در این کمیته و متصدیان آن تصمیم‌گیری لازم انجام شود.
از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر امروز ۶ بازی برگزار می‌شود که در یکی از مهم ترین این بازی‌ها استقلال از فولاد پذیرایی می‌کند.
امیرحسین صادقی در حاشیه بازیهای امروز لیگ جوانان تهران از کنار زمین اخراج شد.
پیمان فخری از سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و ریاست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک کناره گیری کرد.
کیانی این روز‌ها روی فرم است و توانسته در دو تورنمنت مهمی که رقابت کرده به مدال خوش‌رنگ طلا برسد. شاید برای او حضور در گرندپری پاریس جدی‌ترین محک محسوب شود، ولی واقعیت این است که طلا و البته هر مدالی که ناهید این روز‌ها به دست می‌آورد اهمیت زیادی دارد. او نماینده ایران در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم در تکواندو زنان بود و اگر همین روند را حفظ کند، حضور او در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم قطعی است. اینجاست که احتمالا او دوباره رقیب کیمیا علیزاده، دختر پناهنده ایرانی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ