ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد: انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت در منطقه و جهان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیینی اظهار کرد: باید ارزش‌های والای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنیم تا درک کنند انقلاب اسلامی از چه موانع، مشکلات و گردنه‌های سختی عبور کرده و با چه دشمنانی روبرو شده تا امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، قدرت و توانمندی‌های خودش قرار داشته باشد.
رئیس دفتر نظامی رهبر انقلاب با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خودکفایی را شروع کردیم و این کار از نیروی هوایی شروع شد، عنوان کرد: قطعات و هواپیما در همین دانشگاه ستاری ساخته می‌شود. خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده ایم.
سلطان عمان و هیئت همراه صبح امروز (دوشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سلطان عمان و هیئت همراه صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
پس از سه سال، صبح امروز (یکشنبه) رهبر انقلاب اسلامی از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.
مشهد ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی و سلطه بر کشور نسل جوان را نشانه گرفته است.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: صبح امروز پنجمین جلسه هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار و عملکرد فراکسیون در دوره ۸ ماهه گذشته بررسی شد.
عصر امروز جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با حضور وزیر امور خارجه کشورمان برگزار می‌شود و قرار است آخرین تحولات دیپلماسی منطقه بررسی شود.
نماز عید سعید فطر صبح امروز شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور، به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.
جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی عصر امروز (سه‌شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار که در حال برگزاری است، متعاقباً منتشر می‌شود.
رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه عصر امروز (دوشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در عید سعید مبعث، با مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و مهمانان و شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن دیدار داشتند.
تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز برای جمهوری اسلامی ایران افتخار آفریدند و درس عبرتی به دشمنان و در راس آنها به آمریکای جنایت کار و رژیم صهیونسیتی کودک کش دادند.
ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و آمادگی‌های همه‌جانبه دفاعی نیروهای مسلح، دشمنان قادر به انتخاب گزینه سخت و اقدام نظامی علیه ایران اسلامی نیستند.
تربت حیدریه- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار گفت: هنر و رسانه یک ابزار خارق العاده در ارائه مطلب است و در جنگ شناختی برای پیش برندگی انقلاب باید از این ابزارها استفاده کرد.
پارلمان اروپا امروز پیشنهاد داد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست تروریستی قرار گیرد.
رئیس قوه قضائیه صبح امروز در دادگاه انقلاب اسلامی تهران حضور پیدا کرد.
مشهد ـ سخنگوی شورای نگهبان گفت: امروز انقلاب اسلامی مقتدرانه در یک چله پرافتخار مسیرش را پیش می برد و مرحله تمدن سازی در گام دوم خود را در پی دارد.
آیت‌الله نوری همدانی گفت: امروز یکی از مهم‌ترین وظایف روحانیون ارتباط مستقیم با مردم است، باید در کنار مردم بود و به صحبت‌های آن‌ها با تواضع گوش داد و مردم باید شما را در کنار خود و غمخوار خود ببینند.
قطعا اگر نسل امروز نیز بودند همان راهی را می‌رفتند که نسل انقلاب رفت. ما جهنم را در آرزوی بهشت برهم زدیم. این را هم می‌دانستیم که بهشت، ساختنی است نه یافتنی. جامعه بهشتی هم ساختنی است.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این فراکسیون خبر داد.
قالیباف با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: همه دشمنان انقلاب امروز با همه اختلافاتشان برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران یکپارچه شده‌اند؛ این انقلاب در جبهه حقّ ایستاده و مخالف هژمونی مستکبران و رژیم صهیونیستی است چرا که استقلال هزینه‌های خود را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ