بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان قبل از بازی امروز مقابل تایلند، دو جلسه آنالیز و یک جلسه تمرین برگزار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه‌کشی مرحله اول و دوم مقدماتی جام جهانی از دقایقی بعد آغاز می‌شود.
بازیکن جدید تیم امید ایران امروز به اردوی این تیم پیوست.
علیرضا بیرانوند امروز با حضور در خیابان عباس‌آباد و بیمارستان ارتش یک روز ویژه برای پسر ۱۶ ساله پرسپوليسی ساخت.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی در 5 وزن دوم در حال برگزاری است و ایران بیش از هر چیز به فکر قهرمانی در بخش تیمی خواهد بود.
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به مصاف رقیبان خود رفتند.
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به مصاف رقیبان خود رفتند.
در خصوص سال ۱۴۰۲ نکته‌ای که الان ذهن من را به خودش مشغول کرده این است که برجام یک مهلت هشت ساله‌ای داشت که در اواسط امسال تمام خواهد شد. شاید برای برخی از مسئولان این یک اتفاق خوشایند باشد. زیرا فکر می‌کنند بعد از آن دیگر در قید و بند و محدودیت‌های امروز نخواهند بود. اما نگرانی من این است که بعد از تمام شدن دوران برجام که به توافق رسیده‌اند، شرایط به سمت سخت‌تر شدن پیش برود. یعنی طرفین مقابل ایران بعد از تمام شدن دوران قانونی برجام به سمت فعال کردن مکانیزم ماشه گام بردارند
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امروز در ادامه مسابقات جام ملت های آسیا در تایلند به مصاف بحرین می رود و در صورت پیروزی در این دیدار به جام جهانی صعود خواهد کرد.
نخستین روز از رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در حالی به پایان رسید که نماینده کشورمان به یک مدال برنز دست یافت.
نخستین روز از رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در حالی به پایان رسید که نماینده کشورمان به یک مدال برنز دست یافت.
الیاس حضرتی نوشت: امروز اعتماد ملت ایران به مسوولان و به همدیگر به گروه‌های اجتماعی، احزاب سیاسی، نهادهای مدنی و... آسیب جدی دیده است. رفع این بی‌اعتمادی و ناامیدی در سایه حل مشکلات و گرفتاری‌ها است، رفع این گرفتاری‌ها هم با اقدامات عملی ولو کوچک و اندک باشد ممکن است. حتی اگر یک گام باشد.
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز با انجام چهار دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، خاتون در ورزشگاه انقلاب البرز مهمان پیکان خواهد بود.
مراسم تشییع جنازه «پله» اسطوره فوتبال جهان و برزیل امروز در شهر سانتوس در حال برگزاری است .
کارشناسان مالیاتی در یک نشست اعلام کردند که اخذ مالیات بر ثروت اعم از مالیات املاک و خودروهای لوکس است که اگر اجرایی شود می تواند باعث کاهش نابرابری و کمک بر اقتصاد کشور باشد.
تعطیلی یک تیم لیگ برتر ایران بعداز باخت امروز!
زاهدان- فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کشورمان امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم قرار دارد، تأکید کرد: ملت ایران کاملا آگاه است.
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه حقوقدان واقعی کسی است که رفتار و گفتار او بر مدار حق و حق‌مداری جلوه پیدا کند، گفت: هدف اصلی دشمن، نابودی امید در دل مردم است.
بازی های امروز جام جهانی 2022 با تقابل ایران و ولز آغاز می شود.
شاگردان کی‌روش ظهر امروز آخرین تمرین خود را پیش از بازی با ولز برگزار می کنند.
تیم ملی فوتبال بانوان ایران امروز در یک بازی دوستانه میزبان تیم بلاروس خواهد بود که این بازی در استادیوم آرارات برگزار می شود.
بورس کالای ایران اعلام کرد:در مجموع یک میلیون و ۵۲۱ هزار و ۴۸۷ تن انواع کالا، امروز ۱۶ مهر در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می‌شود.
یک جلسه سرنوشت‌ساز با حضور اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون تکلیف ترکیب نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال را روشن می‌کند.
مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز به برکت ایستادگی ملت و هدایت‌ها و نقش‌آفرینی‌های امامین انقلاب و آمادگی نیروهای مسلح، ایران به قدرت مهم منطقه‌ای و نقش‌آفرین مؤثر در جهان تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ