رئیس دفتر نظامی رهبر انقلاب با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خودکفایی را شروع کردیم و این کار از نیروی هوایی شروع شد، عنوان کرد: قطعات و هواپیما در همین دانشگاه ستاری ساخته می‌شود. خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت گفت: پس از تدوین طرح شفافیت قوای سه گانه و سایر نهادها، فقط یک بند آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی مانده و آن این است که گفته‌ایم موضوعات اختلافی میان مجلس و شورای نگهبان که در مجمع بررسی می‌شود نیز باید شفاف شود اما در این زمینه هنوز مجمع اعلام نظر نکرده است و در آنجا مانده است.
« یوهانس بروئر» رئیس دفتر کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در ایران امروز برای خداحافظی و «رجیس ساویو» جانشین او برای آشنایی به دیدار رئیس جمعیت هلال احمر آمدند.
در نشست وزیر دفاع بلاروس با رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، پیشنهاد افتتاح دفتر وابستگی نظامی در سفارتخانه‌های دو کشور و همچنین تشکیل کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی بین دو ایران و بلاروس توسط دو مقام عالی‌رتبه نظامی مورد بررسی قرار گرفت.
مشاور رئیس جمهوری اوکراین، به محض اینکه جنگجویان "واگنر" شروع به ترک قلمرو مقر منطقه نظامی جنوبی و مناطق مجاور آن کردند، ناامیدی کی‌یف را ابراز کرد.
مراسم رونمایی از سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز نهاجا با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا و امیر حمید واحدی فرمانده نهاجا صبح امروز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲ در دانگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.
مراسم رونمایی از سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز نهاجا با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا و امیر حمید واحدی فرمانده نهاجا صبح امروز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه برگزار شد.
سرلشکر باقری با صدور پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب‌های دکتر احمدیان به سمت نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی و دبیری این شورا و نیز دریابان شمخانی به سمت عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.
دفتر رئیس جمهور برای تحقق وعده هایی که در همایش ملی روز شوراها از سوی سید ابراهیم رئیسی به نظام شورایی داده شد، به وزیر کشور ابلاغ کرد.
محمد رییس‌زاده گفته که «با بررسی اسناد موجود از جمله فیلم‌های ضبط‌شده در مطب، اظهارات شاهدان و بعدا صحبت‌های خانواده خود بیمار، مشخص شد که اصل موضوع کاملا کذب است و فیلم‌های همان زمان مطب نیز حاکی از آن است که بیماران محجبه متعددی در صف انتظار ویزیت نشسته‌اند و عدم پذیرش بیمار به علت محجبه بودن، کاملا دروغ است».
رئیس جمهور در نشستی با فعالان دانشجویی به برخی شبهات درباره شائبه بنگاه‌داری دولت، برنامه دولت برای منضبط کردن نظام پولی و بانکی کشور، مولدسازی، وعده ساخت ۴ میلیون مسکن و غیره پاسخ گفت.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسوولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می‌دهند.
رئیس جمهور با بیان اینکه همه قدرت خود را به میدان آورده و جنگ نظامی، سایبری، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی راه انداخته‌اید، گفت: با جنگ احزاب، همه توان خود را به کار گرفته‌اید اما دیدید که ملت بزرگ ایران با نگاه شهید مقاومت سلیمانی و گوش دادن به ندای بصیرت آفرین رهبرمان چگونه شما را در همه جنگ‌ها ناکام گذاشته اند.
در ۲۲ شهریور ۱۳۳۲ دستور محاکمه مصدق و ریاحی، رییس ستاد ارتش مصدق، صادر شد. بازپرسی از مصدق از ۲۶ شهریور ۱۳۳۲ آغاز شد. اتهامات مصدق متعدد بود. جلیل بزرگمهر، وکیل مصدق در دادگاه در کتاب «مصدق در محکمه نظامی» خود می‌نویسد: «اتهام او سوءقصد به منظور برهم زدن اساس حکومت و ترتیب وراثت تاج و تخت سلطنت و تحریص مردم به مسلح شدن بر ضد قدرت سلطنت بود.»
دکتر صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیار اشتباه بزرگی است که امروز به دلیل اینکه به چین نفت می‌فروشیم و بسیاری از کشور‌های دیگر از ایران نفت خریداری نمی‌کنند، عکس العمل جدی نسبت به اظهارات رییس جمهور چین درباره تمامیت ارضی جمهوری اسلامی نداشتیم و ضروری است که رییس جمهور و وزارت خارجه جبران کنند و به صورت جدی به چین تذکر دهند.
دکتر محمد رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای، معاونت انتظامی را مسئول کمیته پیگیری بازداشت شدگان جامعه پزشکی کرد.
دکتر سیدموید علویان، چهارم آبان‌ماه با انتشار متنی خطاب به هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود کناره‌گیری کرده بود. او در متن استعفای خود آورده بود: «به دلیل اینکه در حال حاضر امکان انجام تکالیف قانونی و محوّله خود را ندارم، ضمن استعفا از ریاست، از عضویت در هیات مدیره هم کنار می‌روم.»
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در معیت دکتر صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به همراه مدیران عالی نظام بانکی کشور با هدف شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیران بانکی و فعالان اقتصادی استان فارس، به این استان سفر کردند.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با الهام علی‌اف حضور نظامی اروپا در منطقه را تحت هر پوششی رد کرد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با الهام علی‌اف حضور نظامی اروپا در منطقه را تحت هر پوششی رد کرد.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در هر کشوری اقشار مختلف مردم تجمع می‌کنند و حرف‌هایشان را می‌زنند، اما در ایران هر قشری که می‌آید مطالبه کند، به نوعی زمینه ساز ضربه به نظام می‌شود. چرا باید اینگونه باشد؟ البته ماجرای اخیر نشان داد که استحکام نظام بسیار بیشتر از آن چیزی است که دشمنان فکر می‌کنند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در هر کشوری اقشار مختلف مردم تجمع می‌کنند و حرف‌هایشان را می‌زنند، اما در ایران هر قشری که می‌آید مطالبه کند، به نوعی زمینه ساز ضربه به نظام می‌شود. چرا باید اینگونه باشد؟ البته ماجرای اخیر نشان داد که استحکام نظام بسیار بیشتر از آن چیزی است که دشمنان فکر می‌کنند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه کلان‌طرح‌های مطالعاتی ۶۸گانه دفاع مقدس بازدید کردند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه کلان‌طرح‌های مطالعاتی ۶۸گانه دفاع مقدس بازدید کردند.
رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد می گوید: سازمان نظام روانشناسی برخی موانع غیر قانونی بر سر صدور مجوزهای دفاتر خدمات مشاوره قرار داده که به دادگاه معرفی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ