اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، دور جدید مسابقات لیگ برتر خلیج فارس را به صورت زنده پخش می‌کند.
پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم از شبکه سه
مهمترین بازی‌های پخش زنده فوتبال تا آخر هفته
تلویزیون اینترنتی لنز از طریق کانال پخش زنده آستان قدس رضوی، برنامه‌های عزاداری دهه اول محرم که در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود را به صورت زنده پخش می‌کند.
این مجری با نام شهریار در بخشی از برنامه «اسکرین شات» که شنبه هر هفته ساعت ۱۷:۰۰ زنده از این کانال پخش می‌شود، تازه‌های نرم افزار، بازی‌های رایانه‌ای، پویانمایی و سایت‌های ایرانی را معرفی می‌کند.
رویارویی حساس پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی برای مشخص شدن قهرمان این دوره از جام، به صورت زنده از لنز ایرانسل پخش می‌شود.
پخش زنده والیبال ایران در لیگ ملت‌های جهان
برنامه بازی‌های مهم و پخش زنده فوتبال اروپا
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: خانواده فوتبال در انتظار پخش زنده بازی های تیم ملی جوانان ایران در مسابقات مهم جام ملت های آسیا است.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اظهار امیدواری کرد که بازی‌های تیم فوتبال زیر 20 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا از تلویزیون پخش زنده بشود.
قزوین- علی‌رغم درخشش تیم شمس آذر در لیگ دسته یک و صعود قریب‌الوقوع آن به لیگ برتر فوتبال، صداوسیمای مرکز قزوین حاضر نیست بازی‌های این تیم را به‌صورت زنده پخش کند.
پخش زنده بازی‌های امروز فوتبال از تلویزیون
همین حالا هم شایعات زیادی درباره صداوسیما مطرح است که این رسانه با شیوه‌های مختلف، خریدن حق پخش بازی‌های خارجی را دور می‌زند و تلاش می‌کند در این راستا، با کیفیت موجود، بازی‌ها را به دست مخاطب برساند. گو اینکه این کیفیت همیشه هم خوب از آب درنمی‌آید و بعضا مجبور می‌شوند با پوشاندن لوگو و کد‌های ارسالی روی تصویر، بازی‌ها را پخش کنند
پخش زنده بازی‌های امروز استقلال و فولاد از تلویزیون
پخش زنده بازی‌های مهم فوتبال امروز در تلویزیون
زمان پخش زنده بازی‌های امروز فوتبال ایران و اروپا
وزیر ارتباطات گفت: امسال با تدبیر خوب سازمان صدا و سیما پخش زنده بازی‌های جام جهانی غیر از تلویزیون و رادیو از طریق سکوهای داخلی هم صورت گرفت.
اتاقهای مدیاسنتر در پایتخت قطر، محلی است که پخش‌زنده بازیهای جام جهانی را برعهده دارد.
صداوسیما برای پرداخت نکردن حق پخش تلویزیونی بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر دست به هر کاری زده است. اما تعرفه فعلی این سازمان نشان می‌دهد که اگر فوتبال پخش نشود این دستگاه عریض و طویل حکومتی ورشکسته خواهد شد! به آماری که فرهیختگان منتشر کرده، دقت کنید. تلویزیون از راه پخش فوتبال درآمدی فوق نجومی دارد
در دومین روز از پخش مسابقات فوتبال، تلویزیون قید پخش بازی‌های لیگ برتر انگلیس را زده است.
گزارش سال ۱۴۰۰ «دیوار» منتشر شد
دانشمندان ناسا به دنبال بررسی داده‌های فضاپیمای OSIRIS-Rex دریافتند که نور و گرمای خورشید می‌تواند باعث پیری زودرس سیارک‌ها شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ