معاون اول قوه قضائیه با تشکر از اقدامات وزارت اطلاعات در مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی، گفت: امروز امنیت جمهوری اسلامی در جهان مثال زدنی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، لایحه موافقتنامه همکاری های امنیتی و انتظامی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قرقیزستان‌ تصویب شد.
نخست وزیر ارمنستان به‌دنبال حمله پهپادی امروز جمهوری آذربایجان اعلام کرد: جامعه بین‌الملل برای حفاظت از امنیت مردم قره‌باغ اقدام کند.
مراسم امضای تفاهم نامه همکاری حقوقی و قضائی امروز با حضور امین‌حسین رحیمی، وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران و ژنرال تولام وزیر امنیت ویتنام برگزار شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز بدون محدودیت درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای خودش تصمیم‌گیری می‌کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز ارتش قهرمان مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران و آماده است تا در هر زمان و هر مکان بر سر دشمن فرو آید و منافع ملت بزرگ ایران را حفظ کند.
امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: امروز اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده به دلیل حضور غیرموجه آمریکا در منطقه است و حمایت آن‌ها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می‌کند، اما به لطف خداوند و با تلاش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا توانستیم امنیت را در منطقه صد در صد برقرار کنیم و این امنیت نه تنها فقط برای ما و منطقه بلکه برای جهان است.
رئیس مجلس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز ضعف ما در عرصه اقتصاد و معیشت مردم است و مهمترین مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی است، خطاب به همه کشورهای اسلامی نیز گفت که بدانید قدرت جمهوری اسلامی ایران نه تنها تهدیدی برای کشورهای اسلامی نیست، بلکه ما به دنبال امنیت همه کشورهای جهان اسلام هستیم.
رئیس مجلس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز ضعف ما در عرصه اقتصاد و معیشت مردم است و مهمترین مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی است، خطاب به همه کشورهای اسلامی نیز گفت که بدانید قدرت جمهوری اسلامی ایران نه تنها تهدیدی برای کشورهای اسلامی نیست، بلکه ما به دنبال امنیت همه کشورهای جهان اسلام هستیم.
یک عضو فراکسیون زنان مجلس لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی و ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار را تکمیل کننده قانون حمایت از خانواده دانست و گفت: یکی از مطالبات پرتکرار رهبری مساله مقابله با ظلم علیه زنان است. شاید اگر تاکیدات ایشان وجود نداشت هیچگاه چنین لایحه‌ای در دستور قوه قضائییه و دولت قرار نمی‌گرفت و به مجلس نمی‌رسید. امروز هم مجلس به پشتوانه همین نگاه فکری است که به دنبال تصویب این لایحه است.
بعداز ظهر امروز طی مراسمی با حضور محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، توافقنامه همکاری های مشترک امنیتی ایران و عراق از سوی دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی نخست وزیر عراق بامضاء رسید.
بعداز ظهر امروز طی مراسمی توافق‌نامه همکاری‌های مشترک امنیتی ایران و عراق از سوی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و مشاور امنیت ملی نخست وزیر عراق به امضا رسید.
ناو‌های چین و روسیه صبح امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به منطقه عمومی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی وارد شدند. مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در روز‌های آینده برگزار می‌شود. در این رزمایش، یگان‌های شناور و پروازی نیرو‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ناو‌های نیروی دریایی کشور‌های چین و روسیه که امروز وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شدند، حضور خواهند داشت.
رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی از امروز ۲۴ اسفند ماه با حضور نیروی دریایی ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی روسیه و نیروی دریایی ارتش چین در شمال اقیانوس هند آغاز می‌شود.
پس از سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به چین مذاکرات فشرده با نمایندگی دبیر شورای امنیت ملی از طرف ایران آغاز شد و امروز توافق نهایی با صدور بیانیه‌ای سه‌جانبه اعلام شد.
در آستانه ایام الله دهه فجر و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حرم امام خمینی (ره) یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند. رهبر انقلاب اسلامی سپس با حضور در مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ یاد شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و یاران شهیدشان را گرامی داشتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و تعدادی از شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت نیز حضور یافتند.
رئیس‌ جمهور جمهوری آذربایجان امروز تأکید کرد: باید از کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و غیرمتعهدها نماینده‌ای در شورای امنیت سازمان ملل باشد.
در واکنش به مداخلات نامتعارف انگلیس ازجمله در قلمرو امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز سایمون شرکلیف، سفیر این کشور در تهران توسط مدیر کل غرب اروپا به وزارت خارجه احضار شد.
مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ امروز در یاداشتی اذعان کرد: تحریم‌ها فقط آثار خودتوهمی ایجاد می‌کنند؛ به انقلاب فرهنگی در سیاست‌های تحریمی نیازمندیم.
گناباد ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز جمهوری اسلامی در قله اقتدار نظامی، دفاعی، سیاسی و امنیتی ایستاده است.
روزنامه ایران نوشت: طی آشوب‌های اخیر در کشور، مدافعان امنیت حداقل ۳۵ شهید را تقدیم ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند. اما کسی از طرف مقابل کشته نشد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن گاهی حرکاتی انجام می‌دهد اما صرفاً در حد نمایش برای جامعه جهانی تلقی می‌شود و امروز جمهوری اسلامی ایران از بالاترین سطح امنیت برخوردار است.
قدرت پهپادی ایران به دوران جنگ تحمیلی بازمی‌گردد .ایران آموخت برای حفظ امنیت خود، نباید روی دیگران حساب کند و این قدرت امروز پیام‌های مختلفی برای دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی به همراه دارد.
واشنگتن تسهیل محدودیتهایی که برای شرکت آمریکایی شورون در خصوص همکاری نفتی در کشور تحت تحریم ونزوئلا تعیین کرده بود را آغاز کرد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها توانست با برگرداندن مولفه های قدرت جمهوری اسلامی قدرت دیپلمات‌ها را برای مذاکره بازتر کند و امروز بخشی از توانمندی ما در میز مذاکره حاصل طرح مصوب مجلس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ