وزیر امور خارجه گفت: جهانِ خسته از جنگ‌های بزرگ جهانی دیروز و چالش های منطقه‌ای و بین المللی امروز، بیش از هر زمان دیگر نیازمند آموزه‌های حضرت محمد(ص) و پیامبران الهی برای صلح و ⁧امنیت⁩ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در زمان رونمایی، کادیلاک گفت که سلستیک بیش از ۳۰۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت. مدیر ارشد بازاریابی جهانی کادیلاک، ملیسا گریدی دیاس، قیمت اولیه را در یک پست لینکدین فاش کرد و اشاره کرد که شامل هزینه حمل و نقل نمی‌شود. قیمت اعلام شده چیزی نزدیک به ۳۴۰ هزار دلار می‌باشد.
رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواست موضوع فلسطین فراموش شود اما امروز بیش از هر زمان دیگری موضوع قدس و فلسطین در جهان اسلام و عرصه سیاست بین الملل زنده است.
رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواست موضوع فلسطین فراموش شود اما امروز بیش از هر زمان دیگری موضوع قدس و فلسطین در جهان اسلام و عرصه سیاست بین الملل زنده است.
این چهار کهکشان با نام‌های JADES-GS-z۱۲-۰، JADES-GS-z۱۱-۰، JADES-GS-z۱۰-۰ و JADES-GS-z۱۳-۰ شناخته شده‌اند. دانشمندان می‌گویند قدمت این کهکشان‌های کشف‌شده بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون سال پس از مه‌بانگ در بیش از ۱۳ میلیارد سال پیش است؛ یعنی زمانی که جهان تنها دو درصد از سن کنونی خود را داشت.
دنی می‌گوید که بزرگترین چالش او برای رسیدن به این رکورد این بود که این کلاه‌گیس قابلیت استفاده داشته باشد. اگر این کلاه‌گیس قابل مصرف نبود و صرفاً جنبه هنری داشت، دنی این رکورد جهانی را ثبت نمی‌کرد. برای ثبت این رکورد، بودجه‌ای معادل ۴۰۰۰ دلار و زمانی حدود دو ماه صرف شده است.
بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده، ازجمله بیت‌کوین با ضررهای شدید معامله می‌شوند؛ به‌عنوان مثال در زمان نگارش این مطلب، برخی از سکه‌های برتر ازجمله ریپل و بایننس بیش از پنج درصد در ۲۴ ساعت کاهش یافتند و بیت‌کوین در ۲۴ ساعت کاهش ۷.۸۸ درصدی و اتریوم کاهش ۸.۸۹ درصدی را ثبت کردند.
بیش از پنج دهه بعد از آن سفر، آژانس فضایی اروپا به دنبال پاسخ این سوال است. این هفته گزارش شده است که سازمان‌های فضایی در سراسر جهان در حال مطالعه بهترین راه برای ایجاد «زمان مرجع مشترک قمری» هستند، ایده‌ای که قبلا هم مطرح شده بود.
لیندا کایسدو، ستاره کلمبیایی فوتبال زنان، احتمالا به زودی پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد تا جذابیت لیگ زنان اسپانیا بیش از پیش افزایش پیدا کند.
ترامپ می‌گوید جهان بیش از هر زمان دیگری به جنگ جهانی سوم نزدیک‌تر است.
تصویری از داخل یک واگن متروی تهران با عنوان «تنهاییِ دسته‌جمعیِ آدم‌ها!» در فضای مجازی پربازدید شده است. در جهان امروز، جمعیت انسان‌ها از هر زمان دیگری در طول تاریخ بیشتر شده است. شهر‌های شلوغ نشانه‌ی آشکاری از این افزایش چشمگیر جمعیت است. اما برخلاف گذشته، این جمعیت بزرگ نه تنها در ارتباط با یکدیگر نیستند بلکه بیش از پیش از هم دور افتاده‌اند.
مدیر ارشد تیم جستجو و نجات بریتیش کلمبیا گفت: بدون دریافت این پیام اضطراری احتمالاً بیش از یک هفته زمان می‌برد تا آن‌ها بتوانند این دو زن را پیدا کنند.
این روز‌ها کیفیت هوای کره زمین، رو به وخامت گذاشته و بیش از پیش آلوده و برای سلامت انسان مضر شده است. بنابر گزارش سازمان جهانی بهداشت، ۹۹درصد از جمعیت جهان، هوای آلوده تنفس می‌کنند و متاسفانه هر ساله ۷میلیون نفر در اثر آلودگی هوا، جان خود را زودهنگام از دست می‌دهند.
دبیرکل جنبش انصار الله با اشاره به اینکه لابی جهانی صهیونیستی در پی ضربه زدن به جوامع اسلامی از طریق زنان است، تأکید کرد که زنان مسلمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند اقتدا به حضرت زهرا هستند.
جهان بیش از هر زمان دیگر به آرامش و همچنین رهبران صلح طلب و باتدبیر نیاز دارد تا با باز نگاه داشتن مسیر دیپلماسی و مذاکره، شانس همزیستی در دنیایی متنوع و پرچالش را برای همگان فراهم
از زمان انقلاب صنعتی، انسان بیش از دو هزار گیگا تن (یک گیگا تن= یک میلیارد تن) دی‌اکسید کربن را وارد جو کرده است. این حجم غلیظ از گاز‌های گلخانه‌ای عامل گرم شدن کره زمین است. اگر چیزی تغییر نکند تأثیرات اقلیمی مانند آتش سوزی در جنگل، موج گرمای خفه کننده و افزایش مخرب سطح دریا شدت می‌یابد.
ترکیب‌بندیِ زیبای تصاویر ادگرتون باعث شد که این تصاویر بار‌ها در مجلات و روزنامه‌های سراسر جهان منتشر شوند و بیش از ۱۰۰ عکس در موزه هنرِ اسمیت‌سونین در آمریکا نگه‌داری می‌شوند. اما ادگرتون به دنبالِ لقب و عنوان بیش‌تر نبود.
امروز کیسینجر هشدار می‌دهد که مشکل نظم جهانی دشوارتر می‌شود. رقابت‌های قدرت‌های بزرگ تشدید می‌شود، چین چالش پیچیده تری در مقایسه با اتحاد جماهیر شوروی است و اعتماد بین المللی با افزایش پیوسته ظرفیت بالقوه درگیری‌های جهانی رو به کاهش است. کیسینجر می‌گوید ما بیش از هر زمان دیگری به خرد نیاز داریم، اما یافتن آن چندان آسان نیست.
با سرد شدن هوا و به ویژه پس از تجربه نسبتا طولانی همه‌گیری کرونا در سراسر جهان برای بسیاری از ما تقویت ایمنی بدن بیش از هر زمان دیگری مهم شده است.
اکثر جوانانی که در سال جاری علیه محدودیت‌های کووید اعتراض کردند از آن اعتراض مرگبار بیش از ۳۰ سال پیش خاطره‌ای در ذهن ندارند و یا اصلا در آن زمان متولد نشده بودند و هیچ تصویری از اعتراض در میدان تیان آنمن که توسط رژیم در اخبار و گزارش‌ها سانسور شده در ذهن نداشته‌اند. به نوعی، خطرناک‌ترین شوک برای شی می‌تواند بیداری سیاسی بسیاری از ذهن‌های جوان و تحصیل کرده باشد که آماده هستند به طور علنی علیه او ظاهر شوند.
امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به حادثه تروریستی تلخ و تاسف برانگیز حرم مطهر شاهچراغ تصریح کرد: این روز‌ها که کشور عزیزمان درگیر فتنه، آشوب، اغتشاش و دشمنی برنامه‌ریزی شده نظام استکبار است، تشکیل این مجالس باشکوه و نورانی و سخن گفتن از شهدا، راه شهدا، آرمان و اندیشه شهدا، ایثار واز خودگذشتگی شهدا، ولایت‌مداری و دشمن‌شناسی آنان برای تحقق آرمان‌های مقدس نظام اسلامی، بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری است و مصداق بارز «جهاد تبیین» است.
ستاره ایرانی فاینورد دور از ترکیب تیمش برابر آلکمار است.
یک مین دریایی متعلق به دوران جنگ جهانی دوم در آب‌های هنگ کنگ منفجر شد. این مین ساخت بریتانیا در زمان جنگ با بیش از ۲۲۰ کیلوگرم (۴۸۵ پوند) مواد منفجره قوی پر شده بود. این اولین بار در سه دهه گذشته بود که یک مین کاملا دست نخورده ساخت بریتانیا در نزدیکی جزیره هنگ کنگ کشف شد.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: هرگز تسلیم نمی شویم و نخواهیم شد و پرچم ما برافراشته است و هم اکنون بیش از هر زمان دیگری حاضر است.
پوتین و رئیسی از زمان آغاز جنگ اوکراین دست‌کم  چهار بار با یکدیگر صحبت کرده‌اند که به مراتب بیش از صحبت هر کدام از آنها با دیگر رهبران جهان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ