سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس در اولین یادواره‌ شهدای رسانه‌ مقاومت با عنوان «راویان مقاومت» گفت: واژه «مقاومت» جزو مقدس ترین واژه‌ها در جوامع مختلف اسلامی و غیراسلامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریات صبح امروز تیتر اصلی خود را به فینال جام جهانی زنان بین دو تیم انگلیس و اسپانیا اختصاص دادند.
«ثور» نخستین کسی است که به دور دنیا و تمام کشورهای جهان بدون بازگشت به خانه سفر کرد.آقای پدرسون در وبلاگ خود نوشت: «سه نفر تا کنون توانسته‌اند به هر کشوری دوبار سفر کنند. دونفر تا به امروز از تمام کشورها بدون بازگشت به خانه‌شان در میانه سفر، بازدید کرده‌اند و امروز، یک نفر توانست بدون پرواز به تمام کشورهای دنیا سفر کند. چه می‌توانم بگویم؟ برای نفر دوم آرزوی موفقیت می‌کنم.»
معاون رئیس‌جمهور گفت: یکی از دغدغه‌های مهم امروز جهان، مساله جوانی جمعیت است و ما موظفیم برای این موضوع به عنوان بزرگترین سرمایه انسانی، تدارکات لازم را فراهم کنیم.
هم‌ بنیانگذار اندیشکده حکمرانی شریف گفت: در جهان امروز بجز آمریکا تقریباً تمام کشورها راجع به وضعیت اینترنت نگران هستند.
علی اکبر ولایتی با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم غیور ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه‌ای و حتی جهان اسلام نیست.
علی اکبر ولایتی با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم غیور ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه‌ای و حتی جهان اسلام نیست.
متیو نلسن، سرپرست تیم تحقیق، می‌گوید: «وقتی امروز به سراسر جهان نگاه می‌کنید، می‌توانید مورچه‌ها را در تقریبا هر قاره‌ای ببینید که تمام این زیستگاه‌های مختلف و حتی ابعاد مختلف آن زیستگاه‌ها را اشغال کرده‌اند: برخی از مورچه‌ها در زیر زمین زندگی می‌کنند و برخی در سایه‌سار درختان. ما در تلاشیم تا بفهمیم چگونه آن‌ها توانستند از یک نیای مشترک به این همه تنوع برسند.»
اکانت توییتری منتسب به بسیج دانشجویی دانشگاه شریف نوشت: سوءمدیریت در حوزه انرژی با وجود تملک رتبه دوم ذخایر انرژی جهان، باعث شده امروز در تمام حامل‌های انرژی گرفتار ناترازی شویم.
«الهام علی اف» در جلسه اجلاس گروه تماس وابسته به جنبش غیرمتعهد‌ها درباره مبارزه با کووید ۱۹ که امروز پنج شنبه۹ در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شده، اظهار کرد: «نظم نوین جهانی در مرحله تحول است و تمام جهان اکنون شاهد خطرناک‌ترین تقابل شرق و غرق از زمان جنگ سرد است.»
مطهرنیا با بیان اینکه تعارفات دیپلماتیک در جای خود زیباست، گفت: «آنچه می‌تواند برای ایران و مردم ایران پیام‌آور موفقیت و امید به آینده باشد، نتایج و پیامد‌های این تعارفات دیپلماتیک است. به نظر می‌رسد چیزی در این زمینه تغییر نخواهد کرد. بازار ایران هوشمند است و همین امروز بازار به این سفر چگونه جواب داده است؟ به نظر می‌رسد دیگر زمان تعارفات دیپلماتیک و نشست‌های تبلیغاتی با سیاسیون جهان تمام شده است و مردم دنبال نتیجه هستند.»
لیگ برتر والیبال زنان ایران امروز با تمام اتفاقات خوب و بد خود به پایان رسید.
محمودوند گفت: این اجماع جهانی علیه ایران که در حال گسترش است، به واسطه جریان‌های غربی است که می‌دانند جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت فوق العاده‌ای در حوزه هسته‌ای رسیده است. امروز تمام این تنش‌ها فقط به خاطر فعالیت‌های هسته‌ای در اراک، بوشهر و فردو نیست بلکه موضوع مهم بلکه رسیدن به نقطه اوج تکنولوژی است که دانشمندان جوان ما به آن رسیدند.
بازیکنان بیمار و مصدوم فرانسه امروز بدون مشکل تمرین کردند تا این تیم با تمام قوا برای بازی با آرژانتین در فینال جام جهانی آماده شود.
فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: امروز دشمن از اینکه نتوانسته است نظام را بی ‌ثبات کند و از ما کشته بگیرد در تمام راهبردهای خود در این موضوع نیز با شکست مواجه شد و ملت ایران در این فتنه بزرگی جهانی علیه انقلاب اسلامی پیروز شد.
هروه رنار سرمربی تیم ملی عربستان پس از حذف از مرحله گروهی جام جهانی ابراز تاسف کرد.
کریستوفر انکونکو سه شنبه گذشته به دلیل مصدومیت، جام جهانی را از دست داد و امروز پزشکان اعلام کردند که او تا پایان فصل نمی تواند به میدان برود.
سرخیو راموس در فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی قرار نگرفت و امروز با انتشار یک بیانیه، به این قضیه واکنش نشان داد.
قالیباف با بیان اینکه امروز هم ما هژمونی استکبار را به هم زدیم و آن را شکست دادیم، ادامه داد: تمام آرزوی دنیای استکبار این بود که اصلا نظام جمهوری اسلامی شکل نگیرد و فکر می‌کردند با حرکات منافقین و حمله نظامی، این نظام به زودی فرومی‌پاشد، ولی روز به روز مستحکم‌تر شد.
نایب قهرمان کشتی آزاد جهان می‌گوید که امروز همه تمرکزش روی وزن 70 کیلو است و می‌خواهد کار ناتمام سال گذشته را امسال در بلگراد تمام کند.
دنبال کنید، زنده. اخبار مربوط به تحولاتی که در بازار نقل و انتقالات در تمام لیگ های فوتبال جهان رخ می دهد: شایعات، ورود، خروج و مذاکره!
سخنگو و دبیر هیات دولت ضمن تشریح فواید طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از صبر و همراهی مردم با این طرح تشکر کرد و از افزایش نظارتها خبر داد. بهادری جهرمی تاکید کرد: هیچ کالای اساسی در کشور با کمبود مواجه نیست و توزیع این کالا‌ها نیز در مراکز عرضه بدون مشکل ادامه خواهد داشت.
حوالی ساعت ٢٠:٣٧ روز جاری زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.٧ ریشتر مرز خلیج فارس، هرمزگان و جزیره قشم، بندر خمیر را لرزاند و دقیقه‌ای بعد نیز زمین لرزه‌ای با شدت ۵.٨ ریشتر همین محدوده را برای بار دوم لرزاند.  رویدادی که بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته تا این لحظه، خوشبختانه خسارت خاصی در پی نداشته است.
از امروز تمام توجهم به تیم ملی و آمادگی بازیکنان است چون می‌خواهیم با اتحاد، یکدلی و انگیزه برای مسابقات جام جهانی آماده شویم. اردوی ماه سپتامبر برای ما خیلی مهم است
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز قوه مقننه بر ابزار نظارتی خود تکیه کردند که به موجب آن چندین طرح تحقیق و تفحص مورد تصویب قرار گرفت تا روند اجرای قانون از سوی دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین بر عملکرد وزیر جهاد کشاورزی نیز انتقاد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ