رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن می‌گوید که کمک غرب به اوکراین، یک برنامه پولشویی عملیاتی و کاربردی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که مجموع کمک‌های غرب به رژیم کی‌یف از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، حالا از ۱۶۰ میلیارد دلار تجاوز کرده است.
رئیس جمهور صربستان می‌گوید که تمام تلاش‌های غرب برای کمک به پیروزی اوکراین بر روسیه در میدان نبرد، بی‌حاصل است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که غرب به اوکراین برای انجام حمله به‌کریمه کمک می‌کند.
نخست‌وزیر اسپانیا اعلام کرد که این کشور تا هر زمان لازم باشد به حمایت از اوکراین ادامه می‌دهد.
یک قانونگذار اوکراینی اعلام کرد که این کشور از ابتدای جنگ با روسیه بیش از ۴۵ میلیارد دلار کمک مالی از غرب دریافت کرده است.
پیشتر استاندارد دوگانه غربی‌ها در کمک به زلزله زدگان ترکیه ای و سوری و اینک ارسال لباس‌های مندرس و لوازم آرایشی از لندن خبرساز شده اند؛ بازی غرب با زلزله زدگان تا کجا ادامه خواهد یافت؟
کاروان کمک های پزشکان بدون مرز، متشکل از ۱۴ کامیون کالا و تجهیزات وارد شمال غرب سوریه شد.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد غرب با کمک نئونازی های اوکراین سالهاست که علیه روسیه در حال جنگ است.
بریتانیا برای نخستین بار، وعده ارسال ۱۴ تانک چلنجر۲ را داد. همچنین، پس از لابی‌های گسترده زلنسکی، آلمان موافقت کرد که ۱۴ تانک لئوپارد خود را که از بهترین‌های جهان به شمار می‌روند، ارسال کند و به سایر کشور‌ها نیز چراغ سبز نشان دادند که از ذخائر لئوپارد خود به اوکراین کمک کنند.
رئیس جمهور اوکراین در سفر به انگلیس موضوع تقویت کمک های نظامی به این کشور در نبرد با روسیه را باز هم مطرح کرد.
از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین (۲۴ فوریه)، غرب کمک‌های مالی و تجهیزات نظامی گسترده‌ای را به اوکراین ارسال کرده است. در این میان، آمریکا با ارسال بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار کمک از بزرگترین حامیان کی‌یف محسوب می‌شود.
مشاور رئیس جمهور اوکراین از تلاش این کشور برای حملات موشکی به شبه جزیره کریمه با کمک کشورهای غربی خبر داد.
مجموع کمک نظامی غرب به اوکراین از آغاز عملیات نظامی روسیه در این کشور در اوایل فوریه ۲۰۲۲، تقریبا با بودجه دفاعی روسیه برابر و همچنین سه‌برابر بودجه کی‌یف بوده است!
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می گوید کشورهای غربی تا به امروز به نام کمک به اوکراین، میلیاردها دلار سلاح به این کشور ارسال کرده اند.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر کشورمان در نشست خبری با وزیر خارجه عمان گفت: از تلاش‌های سازنده سلطنت عمان در کمک به رفع تحریم ناعادلانه تشکر می‌کنیم.
سفیر و نماینده کشورمان نزد سازمان ملل متحد گفت: کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین عملاً آتش ادامه جنگ و منافع کارخانه‌های تسلیحاتی آمریکا را تامین می‌کند.
کارشناس شبکه چهار در برنامه شیوه گفت: ایرانی‌ها تمامی خواه هستند. ما توانستیم در غرب آسیا نظم سازی کنیم، اما چینی‌ها در مقابل آمریکا هنوز موفق نشدند.
وزارت انرژی اوکراین از دریافت کمک مالی از غرب جهت کمک به بخش انرژی آسیب دیده این کشور خبر داد.
صدر اعظم آلمان بر تداوم جنگ افروزی غرب در اوکراین تاکید کرد.
وزارت خارجه روسیه با تأکید بر اینکه کمک تسلیحاتی به کی یف، اروپا را به طرف نزاع در اوکراین تبدیل کرده است، اعلام کرد که آمریکا در مسیر صادرات مواد غذایی و کود روسیه مانع تراشی می کند.
پنج شرکت اسرائیلی هنوز با شرکت بزرگ الماس روسی آلروسا برای دور زدن تحریم‌ها و فروش کالاهای خود به غرب همکاری می‌کنند و به پوتین کمک می‌نمایند تا از جنگ غرق در خون خود علیه اوکراین حمایت مالی کند.
بزرگنمایی جنگ اوکراین و رساندن آن به حد رویارویی نظامی و ایدئولوژیک دو جبهه شرق و غرب ، سیاستمداران غربی را وادار ساخته که از هرچه دارند برای پیروزی در این جنگ بهره بگیرند.
مسکو تقریباً هر روز اعلام می کند که محموله ها و مقادیری از تسلیحات متعلق به اوکراین که غرب در اختیار کی یف قرار داده، را هدف قرار داده است.
بنا به اعلام یک رسانه غربی، مقامات غرب نگران هستند گسترش روابط میان آنکارا و مسکو به روسیه در دور زدن تحریم ها کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ