پنج شرکت اسرائیلی هنوز با شرکت بزرگ الماس روسی آلروسا برای دور زدن تحریم‌ها و فروش کالاهای خود به غرب همکاری می‌کنند و به پوتین کمک می‌نمایند تا از جنگ غرق در خون خود علیه اوکراین حمایت مالی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فروپاشی ابرقاره‌ها ممکن است باعث فوران‌های انفجاری شود که فواره‌های الماس را به سطح زمین می‌فرستد. الماس‌ها در اعماق پوسته زمین، تقریباً ۱۵۰ کیلومتر پایین تشکیل می‌شوند.
در طول دهه‌ها، دانشمندان می‌دانستند که فوران‌های آتشفشانی یک سنگ آذرین به نام کیمبرلیت، احتمالا حاوی الماس‌هایی در ماتریس سنگی‌اش است و نقاط داغ فوران کیمبرلیت را می‌توان در آفریقای جنوبی، شمال شرقی آمریکا، سیبری و چند نقطه دیگر دنیا یافت.
الماس‌ها معمولا طی میلیارد‌ها سال در فاصله ۱۶۰ کیلومتری سطح پوسته زمین شکل می‌گیرند و در فوران‌های کمیبرلیت (نوعی سنگ آذرین) به سطح پوسته زمین پرتاب می‌شوند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی پایتخت، از اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم، نصب المان‌های حجمی و آذین بندی محور میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی، همزمان با برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری خبر داد.
ضرب‌المثل مشهور خیاط در کوزه افتاد، یکی از ضرب المثل‌های رایج در زبان فارسی است که داستان شنیدنی دارد.
در حالی که پزشکی قانونی آثار ضرب و جرح روی سر و صورت دختر جوان و آزار وحشیانه وی را تأیید کرده بود، کاوه ۲۲ ساله و ۳ دوستش در ورامین ردیابی و بازداشت شدند، اما جرم سیاه را گردن نگرفتند.
با گذشت ۸ ماه از مراسم عقد نوعروس جوان در حالی که زندگی مشترک را شروع نکرده بود، با چشمانی اشکبار راهی شعبه ۲۸۵ دادگاه خانواده شماره ۲ ولنجک شد و وقتی پیش روی قاضی گنجی قرار گرفت، آه سردی کشید و گفت: کارشناس ارشد زبان انگلیسی هستم و در یک آموزشگاه خصوصی تدریس می‌کنم، هنوز زندگی را آغاز نکرد‌ه‌ام، همسرم دادخواست طلاق داده است.
برخی از کشاورزان با الاغ‌های خود به شهر می‌آمدند و فضولات و کثافات را بار الاغ می‌کردند و با خود می‌بردند تا به‌عنوان کود در مزارع کشاورزی از آن استفاده کنند. انتقال فاضلاب به بیرون شهر توسط گروه ویژه‌ای به نام «کناس» انجام می‌شد که از این طریق امرارمعاش می‌کردند.
بازی با جان مردم!/ طلاق خانم پرستار درکابوس خیانت به مهندس تهرانی/ ابعاد تکان دهنده از جنایت سیاه!/ التماس‌های نوعروس به ۳ ابلیس/ جلوی چشمان نامزدش/ خودکشی خواستگار پس از قتل اعضای خانواده دختر/ مجازات مرگ در پایان عشق موازی/ دستبرد به موبایل فروشی‌ها با پلخمون!/ قتل مادربزرگ در میهمانی جمعه
التماس‌های نوعروس به ۳ ابلیس جلوی چشمان نامزدش
نامزد دختر جوان به دلیل اینکه او توسط ۳ شیطان‌صفت جلوی چشمانش مورد تجاوز قرار گرفته بود وی را ترک کرد و دختر جوان به ناچار از آبادان نقل مکان کرد.
مدیر عامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر، از خاموشی المان‌های نوری دریاچه شهدای خلیج فارس به احترام زمین خبر داد.
معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از جانمایی المان‌های هفت سین، عمو نوروز و حاجی فیروز در سطح شهر تهران خبر داد.
مشهد ـ دبیر جشنواره هنرهای شهری شهرداری مشهد گفت: با بهره‌گیری از المان‌های آذین‌بندی، چهره مشهد مقدس را امسال متفاوت خواهیم کرد و ادوار گذشته را آسیب‌شناسی کردیم.
رئیس جمهور کره جنوبی می‌گوید که مردم این کشور از اجلاس‌ها بین رهبران دو کره که «فقط جنبه نمایشی» دارند، به ستوه آمده‌اند.
در طراحی هسته مرکزی میدان سپاه سعی شده است که به وجه تسمیه این میدان توجه و از المان‌ها و عناصر مرتبط با شهدا استفاده شود.
«تلسکوپ فضایی جیمز وب»، چشم‌انداز بی‌نظیری را از کهکشان‌هایی به تصویر کشیده است که تا به حال دیده نشده‌اند و مانند الماس در کیهان می‌درخشند.
در مجموع به نظر می‌رسد اعضای دولت در جزیره‌ای جدا از دریای پرتلاطم این روزهای کشور به سر می‌برند که نه بی‌نظمی در سطوح مختلف را می‌بینند و نه آرزو شدن، داشتن ارزان‌ترین خودروی کشور (یک پراید) را بر جوانان نسل جدید... البته اگر از حق نگذریم، دولت به جای انجام اصلاحات، اقدامات قابل توجه نشر و توزیع اسکناس 100 هزار تومانی با حذف تصویر تخت جمشید را در دستور کار قرار داده ... گویی وزارت اقتصاد تمامی امور را به نحو احسن مدیریت و برنامه‌ریزی کرده و تنها مانده تصویر یکی از المان‌های تاریخی کشور را از سوی یک اسکناس بر دارد!
در مجموع به نظر می‌رسد اعضای دولت در جزیره‌ای جدا از دریای پرتلاطم این روزهای کشور به سر می‌برند که نه بی‌نظمی در سطوح مختلف را می‌بینند و نه آرزو شدن، داشتن ارزان‌ترین خودروی کشور (یک پراید) را بر جوانان نسل جدید... البته اگر از حق نگذریم، دولت به جای انجام اصلاحات، اقدامات قابل توجه نشر و توزیع اسکناس 100 هزار تومانی با حذف تصویر تخت جمشید را در دستور کار قرار داده ... گویی وزارت اقتصاد تمامی امور را به نحو احسن مدیریت و برنامه‌ریزی کرده و تنها مانده تصویر یکی از المان‌های تاریخی کشور را از سوی یک اسکناس بر دارد!
موزه المپیک و ورزش قطر یکی از جاذبه‌های گردشگری دوحه در شرق استادیوم بین‌المللی خلیفه و مرکز خرید حیات پلازا می‌باشد که با مساحت ۱۹ هزار متر مربع دارای هفده هزار شی، عکس و المان‌های ورزشی از دوران باستان تا امروز است، اینجا محل خوبی برای آشنایی همه سنین با تاریخچه‌ی کامل از انواع ورزش‌ها می‌باشد و بخش‌هایی از این موزه به قهرمانان و ورزشکاران مشهور قطری اختصاص یافته است.
دختر جوان گفت: شهاب با من کاری کرد که تا دنیا دنیاست و من زنده هستم فراموش نمی‌کنم، اما التماس‌های مادرش در این دو سال باعث شد نتوانم مقاومت کنم و گذشت کردم.
شهردار منطقه ۸ از رنگ‌آمیزی ۲۲۰۰ مخزن فلزی پسماند در دو مرحله در راستای نوسازی زیر مخزنی‌های فلزی معیوب و با هدف جلوگیری از سرقت المان‌های شهری خبر داد.
شهردار منطقه ۸ از جانمایی ابر المان‌های مفهومی شمس الشموس (ع) با ارتفاع چهار متر در سطح این منطقه خبر داد.
مرکز استانی با المان‌های ناچیز و نازیبا که بی سلیقگی و روزمرگی و پژمردگی را فریاد می‌زنند و کسی هم نیست که جلوی این بی مسئولیتی و فرار از زیر بار کار را در شهر یاسوج بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ