سفیر و نماینده کشورمان نزد سازمان ملل متحد گفت: کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین عملاً آتش ادامه جنگ و منافع کارخانه‌های تسلیحاتی آمریکا را تامین می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در نامه ای به به مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که باید یک نسخه از قراردادهای بازیکنان و کادر فنی و کمک‌های مالی هوادار حامی به این سارمان ارسال شود.
در ادامه کمک‌های تسلیحاتی مداوم غرب به ارتش اوکراین، رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد پاریس موشک‌های دوربرد در اختیار کی‌یف قرار می‌دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تکرار ادعاهای واهی رئیس جمهور اوکراین علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف جلب هر چه بیشتر کمک‌های تسلیحاتی و مالی کشورهای غربی صورت می‌گیرد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سازمان ملل به موضوع موانع دریافت کمک‌های بین المللی در زمان بحران در ایران ورود کند.
در گزارش اورشلیم پست آمده است: از زمان حمله روسیه به اوکراین، کی‌یف خواستار کمک‌های نظامی در قالب تسلیحات و تانک‌ها از متحدانش شد. در حالی که آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی به اوکراین این کمک‌های نظامی را ارائه داده‌اند، رژیم صهیونیستی این درخواست را رد کرده و در عوض کمک‌های بشردوستانه به اوکراین ارائه کرده است. درخواست کمک نظامی اوکراین توسط نفتالی بنت و یائیر لاپید، نخست‌وزیر‌های پیشین رژیم اسراییل و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر فعلی این رژیم رد شده است.
در ادامه اعتراض‌ها به تداوم کمک‌های تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی به ارتش اوکراین و طولانی‌شدن جنگ، صدها نفر از مردم آلمان خواستار
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد: رئیس جمهور آمریکا با وعده تداوم کمک های تسلیحاتی پا به اوکراین گذاشت.
نخست وزیر نروژ امروز در سخنانی با انتقاد از سرازیر شدن کمک‌های اروپا به اوکراین تأکید کرد: اسلو باید به فکر امنیت خود باشد؛ در آینده ارائه تسلیحات بیشتر به اوکراین از سوی ما دشوارتر است.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: کمک های مردمی‌به زلزله زدگان خوی از مرز ۱۳۶ میلیارد تومان گذشت.
منابع عمانی اعلام کردند که به دستور هیثم بن طارق سلطان عمان، این کشور امروز یک پل هوایی برای کمک رسانی به مناطق آسیب دیده از زلزله سوریه و ترکیه را ایجاد کرد.
ارومیه - رئیس جمهور در جمع مردم روستای زلزله زده بدلان خوی گفت: از سه ماه قبل در زمین لرزه خوی دولت برای بازسازی این مناطق تلاش های زیادی کرده و این کمک ها همچنان ادامه خواهد داشت.
یک موسسه خیریه در روسیه تجهیزات پزشکی در اخیتار درمانگاهی در استان حمص سوریه، قرار داد.
جت جنگنده تی‌اف-اکس دارای رادار AESA، تجهیزات اپترونیک، سامانه های جنگ الکترونیک، کابین شیشه ای و تسلیحات طراحی ترکیه خواهد بود. الگوریتم های یادگیری و هوش مصنوعی نیز به خلبان کمک خواهند کرد.
رئیس جمهور اوکراین می گوید بیرون راندن ارتش روسیه از این کشور نیازمند ارسال کمک های تسلیحاتی بیشتر از سوی غرب است.
مقامات و منابع محلی می‌گویند بخش زیادی از سلاح‌ها و تسلیحاتی که آمریکا و کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار می‌دهند، در بازارهای سیاه فروخته و به آفریقا منتقل می‌شود.
مقامات و منابع محلی می‌گویند بخش زیادی از سلاح‌ها و تسلیحاتی که آمریکا و کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار می‌دهند، در بازارهای سیاه فروخته و به آفریقا منتقل می‌شود.
نخست وزیران چند کشور اروپایی به همراه اوکراین، بیانیه ای را در خصوص تقویت کمک های مالی و تسلیحاتی به این کشور به امضا رساندند.
وزرای دفاع آمریکا و کانادا متعهد به کمک طولانی مدت به اوکراین شدند.
نخست وزیر انگلیس از ارسال بسته تسلیحات نظامی جدید این کشور به اوکراین خبر داد.
مقام سابق پنتاگون می‌گوید ارسال کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین بر دوش صنعت دفاعی واشنگتن سنگینی می‌کند.
کشورهای اروپایی از شرکت‌های تولید تسلیحات خواسته‌اند برای کمک به جبران کمبود ذخایر تسلیحاتی خود و همچنین ادامه کمک‌های نظامی به اوکراین برای مقابله با روسیه، تولید را تسریع بخشند.
وزیر دفاع نیوزیلند اعلام کرد درخواست های کمک تسلیحاتی اوکراین از سوی این کشور قابل تامین نیست.
وزیر امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن به ارائه تسلیحات و کمک های نظامی به اوکراین ادامه خواهد داد.
در ایام سوگواری محرم حوادث شایعی ممکن است در هیئات و تکایا اتفاق افتد که نیازمند آمادگی و اقدمات اولیه برای رفع حادثه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ