کاروان کمک های پزشکان بدون مرز، متشکل از ۱۴ کامیون کالا و تجهیزات وارد شمال غرب سوریه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
مسئولین تیم فوتبال امید با دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ورزشی ایران دیدار و گفت و گو کردند.
در شعب تخصصی حل اختلاف پرونده دعاوی مردم در بستر صلح و سازش رسیدگی می‌شود.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به روحانیون توصیه کرد با فراهم کردن شرایط در کاروان ها به زائران کمک کنند تا در ایام تشریق اعمال خود را به بهترین شکل ممکن و بدون مشکل انجام دهند.
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
کاروان ۶۰نفره فدراسیون والیبال؛ در صف ویزای شیطان بزرگ!
هزاران مهاجری که ماه‌ها در جنوب مکزیک بازداشت شده بودند کاروان اعتراضی جدیدی را تشکیل دادند که به سمت شمال مکزیک در حال حرکت است.
کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو به نام شهید محسن حججی نامگذاری شد.
توافق میان ایران و عربستان به عنوان دو بازیگر اصلی در غرب آسیا می‌تواند منجر به تسری همگرایی در میان سایر واحدهای سیاسی فعال منطقه گردد.
کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو به نام شهید محسن حججی نامگذاری شد.
مسئول روابط بین‌الملل کمیته ملی المپیک تاکید دارد که این کمیته از مراحل نام‌نویسی کاروان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی عقب نیست و تمام اقدامات طبق برنامه در حال انجام است.
سومین کاروان کمک های انسانی یمن به زلزله زدگان سوریه وارده استان حماه در این کشور شد.
دو فروند هواپیمای حامل کمک‌های بشردوستانه کشور عمان به زلزله زدگان سوریه وارد فرودگاه بین‌المللی حلب شد.
کشتی حامل کمک های انسانی مصر برای کمک به زلزله زدگان، وارد سوریه شد.
در حالی که تیم های امداد و نجات در استان هاتای ترکیه یک مرد را پس از ۲۷۸ ساعت زنده از زیر آوار خارج کردند،تا کنون ۱۵۱ هواپیمای حامل کمک از کشورهای مختلف برای زلزله زدگان سوریه ارسال شده است.
به گفته سرکنسول ایران در حلب، نُهمین کاروان کمک های ایران، حامل ۱۱ تُن مواد غذایی است که بین زلزله زدگان سوری توزیع خواهد شد.
اولین کاروان کمک های پزشکی و بهداشتی لبنان به همراه تیم های پزشکی متخصص عازم سوریه شد.
منابع خبری از ورود نخستین کاروان کمک های حشد شعبی عراق برای زلزله زدگان سوریه به شهر حلب متشکل از 200 کامیون خبر دادند.
نخستین کاروان کمک های حزب الله لبنان برای کمک به زلزله زدگان سوریه تحت عنوان کاروان «رحماء» وارد لاذقیه شد و قرار است کاروان های دیگری به حلب و سایر مناطق سوریه ارسال شود.
دولت سوریه در حال ارسال کمک و کاروان های امدادی به مناطق زلزله زده ادلب است.
خلعتبری معتقد است تصمیم کمک داور در صحنه اخراج بیرانوند درست بوده است.
نمانیده مجلس سوریه از نقش رژیم صهیونیستی در حمله پهپادی به کاروان کمک های غذایی و بهداشتی در مرز عراق و سوریه سخن گفت و تأکید کرد آمریکا با پوشش تجاوزات تل آویو، عامل اصلی این حمله است.
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله گروه‌های تروریستی در شمال کشور بورکینافاسو به کاروان کمک‌های بشردوستانه را که به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شد، محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ