کارشناس شبکه چهار در برنامه شیوه گفت: ایرانی‌ها تمامی خواه هستند. ما توانستیم در غرب آسیا نظم سازی کنیم، اما چینی‌ها در مقابل آمریکا هنوز موفق نشدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اظهارات عجیب کارشناس برنامه تلویزیونی در رسانه ملی را در مورد انگیزه زن ها و مردها را بشنوید.
عالی با بیان اینکه اگر خانمی با وضع ناهنجار و بی‌حجاب وارد جامعه شود، موجب گناه جمعی شده است، گفت: این خانم خواسته یا ناخواسته، جو حیا و عفت در جامعه را به سمت بی‌حیایی و بی‌عفتی می‌کشاند.
کارشناس روانشناس صداوسیما خطاب به خانم‌ها: «شوهرت قهر کرد منتش رو نکش...!» او همچنین گفت: زن ذاتا موجود ظریفی است و فقط اوست که میتواند قهر کند! او درباره قهر مردان گفت: طوری قهر می کنند و جلو تلویزیون می‌نشینند که انگار گوریل است.
کارشناس صداوسیما گفت: اگر تعهدی از سوی طالبان وجود داشت حداقل آب بیش از پنج میلیون افغانی داخل ایران را فراهم می‌کردند.
حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
حجت الاسلام حسین وحیدپور کارشناس صداوسیما و استاد حوزه علمیه می‌گوید پولی که آرایشگر از تراشیدن ریش بر سر سفره زن و بچه خود می‌برد اشکال شرعی دارد و گناه است و آثار نامطلوبی بر جای خواهد گذاشت.
روایت کارشناس روابط بین‌الملل در صدا و سیما از سفر به اروپا: یک شهروند اروپایی در لهستان به من گفت ایران امید ماست.
فتحی، عضو هیئت علمی صدا و سیما گفت: ۵۴ درصد مهاجرت‌ها به دلیل پول نبوده است. پرستاران و پزشک‌ها مهاجرت می‌کنند، ولی به کشور باز می‌گردند. تجربه مهاجرت پزشکان و پرستاران برای کشور بسیار مهم است.
اظهارنظر عجیب کارشناس صداوسیما روی آنتن زنده برنامه شبکه افق درباره علت کاهش فرزندآوری سوژه کاربران فضای مجازی شده است.
یک کارشناس صداوسیما در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: در غرب اگر زنی بخواهد پیشرفت کند حتما به او تعرض می‌شود، ما این مشکلات را حتی یک درصدش را هم در کشور نداریم.
قصه‌ای جنجالی به روایت روان‌شناس صداوسیما از برنامه‌های قبلی محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون را ببینید.
فواد ایزدی، کارشناس شبکه افق صداوسیما گفت: دانشجوها برای اینکه ترسشان در اعتراضات بریزد، مشروب می‌خوردند.
فواد ایزدی؛ کارشناس برنامه جهان‌آرا در شبکه افق گفت: دانشجو‌ها برای اینکه ترسشان در اعتراضات بریزد، مشروب می‌خوردند.
کارشناس صدا و سیما گفت: این حس شکل نگیرد که نظام به خاطر اتفاقاتی که افتاده متنبه شده و حالت انفعال پیدا کرده است. گشت ارشاد حتی با شل حجاب‌ها هم برخورد نداشته است؛۲-۳ درصد از زنان زیاده‌خواه نمی‌خواهند قانون را رعایت کنند.
سجادی، فعال رسانه در گفتگو با برنامه تلویزیونی گفت: ما اپوزیسیون نداریم. اپوزیسیون خارج از کشور حرف مفت است. رضا پهلوی خودش را به یک لطیفه تبدیل کرده است.
کارشناس صداوسیما به ماجرای مهاجرت فرزند انسیه خزعلی در برنامه شیوه که به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، کنایه تندی زد و گفت: جای آقای رییسی باشم او را عزل می‌کنم.
کارشناس برنامه شیوه که از شبکه ۴ تلویزیون پخش می‌شود؛ در اظهاراتی عجیب گفت: تنبیه را از مدارس حذف کردیم و نتیجه‌اش این شد که معدل دانش‌آموزان به ۱۲ رسیده است!
مناظره حسین سلیمی و ابراهیم متقی به عنوان دو چهره مطرح در قامت موافق و مخالف برجام را در یک برنامه زنده تلویزیونی ببینید.
سلیمانی، کارشناس داوری گفت: کمیته انضباطی با ساپینتو مماشات کرد. حداقل محرومیت او ۳ جلسه بود.
تفسیر شعار «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» از نظر مهمان برنامه صدا و سیما، حسن کچویان استاد دانشگاه تهران را ببینید.
برنامه «شیوه» در شبکه ۴ دیشب میزبان کارشناسانی برای تحلیل اوضاع اجتماعی ایران بود.
مجری صدا و سیما در برخوردی عجیب در قبال کارشناسی که سخنانش را با نقد مسئولین آغاز کرده بود، وقت برنامه را تمام شده اعلام کرد. و گفت:ببخشید؛ فرصتمون تموم شد.
علی غلامی، کارشناس صدا و سیما در برنامه بدون توقف شبکه سه گفت: اصلا اختلاس دزدی نیست! ما داریم به سمت کشور اسلامی شدن حرکت می‌کنیم. کسی نگفته ما کشور اسلامی هستیم.
یک کارشناس در تلویزیون در راه حلی عجیب برای ترک سیگار، خواستار استفاده از گرد شاهدانه شد! این در حالی‌ست که شاهدانه خود می‌تواند به شدت اعتیادزا باشد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ