پیشتر استاندارد دوگانه غربی‌ها در کمک به زلزله زدگان ترکیه ای و سوری و اینک ارسال لباس‌های مندرس و لوازم آرایشی از لندن خبرساز شده اند؛ بازی غرب با زلزله زدگان تا کجا ادامه خواهد یافت؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رولند برگمان پژوهشگر ارشد این مطالعه می‌گوید: اگر بتوان تأیید کرد که هسته زلزله اغلب شامل یک مرحله پیش‌پردازش چند ساعته است و می‌توان ابزاری برای اندازه‌گیری قابل اعتماد آن ایجاد کرد، می‌توان یک هشدار موثر صادر کرد.
پایان شورش فرمانده واگنر در روسیه و ارتقای قدرت نیروهای مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی از محورهای مورد توجه روزنامه مطرح جهان عرب است.
شامگاه روز شنبه در مسیر هاتای به اسکندرون از توابع استان زلزله زده هاتای در جنوب ترکیه یک کامیون به چند خودرو و یک ایستگاه پمپ بنزین برخورد کرد.
اگر چه قدرت ویرانگر زلزله و حرکت زمین در برخی مکان‌ها به حدی بود که بسیاری ساختمان‌های استاندارد هم توان مقابله با آن را نداشتند، اما نمونه‌هایی هم پیدا شده که ساخت‌وساز ضعیف عامل ویرانی بوده است.
مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به توافق اخیر ایران و عربستان تاکید کرد: توافق بین ایران و عربستان یک زلزله در حوزه سیاسی و پایانی بر هژمونی آمریکا در منطقه بود.
در بیست و یکمین روز زمین لرزه به مرکزیت کاهرامان ماراش، یک گربه از لاشه‌های ساختمان آدیامان چینار خارج و برای مداوا به دامپزشکی منتقل شد.
در ادامه زمین‌لرزه‌های ویران‌کننده اخیر در ترکیه، امروز(دوشنبه) زلزله‌ای ۵.۶ ریشتری شرق این کشور را لزراند.
تصاویری جدید از زلزله چند روز گذشته در یک استخر در ترکیه را مشاهده کنید.
زلزله تهران می‌تواند یک وقوع بحرانی برای ایران باشد. زیرا تهران برای مواجهه با زلزله آماده نیست.
برجها و ساختمان‌ها با وجود گذشت چند روز از زلزله هولناک در جنوب ترکیه همچنان ریزش می کنند!
«یونس سزر» با اشاره به تداوم بی وقفه تلاش برای امداد و نجات یک هفته پس از این زمین لرزه اعلام کرد که ۲۳۳ هزار و ۳۲۰ نفر نیروی امدادی و ۱۲ هزار و ۳۲۲ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات آواربرداری و امدادی در مناطق زلزله زده مشغول به کار هستند.
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اغلب دانشجویان در زمان وقوع زلزله به علت تعطیلات یا به ایران بازگشته بودند یا به آنکارا و استانبول سفر کرده بودند و در مناطق زلزله‌زده حضور نداشتند.
شانزده نفر از اعضای یک تیم والیبال دانش آموزی جان خود را در زلزله ترکیه از دست داده اند.
فریدمان فروند، استاد فیزیک دانشگاه ایالتی سن خوزه و محقق ارشد مرکز تحقیقات ایمز در ناسا در مصاحبه‌ای با نشنال جغرافی در سال ۲۰۱۴ گفت: که این نور‌ها می‌توانند اشکال، فرم‌ها و رنگ‌های مختلفی داشته باشند. او و همکارانش ۶۵ مورد از مشاهده چنین نور‌هایی را از سال ۱۶۰۰ میلادی مورد مطالعه قرار دادند و یافته‌های خود را در «نامه‌های تحقیقات زلزله‌نگاری» در سال ۲۰۱۴ منتشر کردند.
یک نوزاد سوری بعد از گذشت ۲۴ ساعت از زلزله مهیب در مرز سوریه و ترکیه ؛ زنده از زیر آوار نجات یافت.
زلزله ویرانگری بامداد امروز به قدرت ۷.۷ ریشتر، ترکیه را به لرزه در آورد و باعث خرابی بسیاری شد. حالا یک شهروند ترک‌تبار از زیر آوار ویدیویی را ضبط و آن را در رسانه های اجتماعی منتشر شده است. منبع: خبرفوری
ساعاتی پیش زمین‌لرزه بزرگی مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه را به شدت لرزاند.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند که تعداد زیادی از ساختمان‌ها در اثر زلزله تخریب شده است و تیم‌های جستجو و نجات کار خود را آغاز کردند.
بیمه آتش‌سوزی بیمه ملت، بر خلاف اسمش علاوه بر پوشش آتش‌سوزی، پوشش‌های تکمیلی متنوعی مانند پوشش سرقت، زلزله، سیل، طوفان و... دارد.
پرسپولیس هنوز به سبک بازی جدید خود عادت نکرده و بدون مهاجم نتوانسته به اهدافش برسد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ارسال پیام هشدار زلزله را اشتباه فنی تیم تحقیقاتی همراه اول عنوان کرد.
منابع خبری تصاویری از نجات معجزه آسای یک مادر و فرزند تایوانی از زیر آوار زلزله 7.2 ریشتری اخیر در این کشور منتشر کرده اند که در فضای مجازی بسیار پربازدید شده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی، تاریخی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ