سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که غرب به اوکراین برای انجام حمله به‌کریمه کمک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد هتک حرمت قرآن کریم نتیجه سیاست های خصمانه آمریکا و غرب علیه مقدسات و تسلیم شدن برخی کشورهای اسلامی در برابر این سیاست ها است.
سخنگوی جنبش نجباء عراق درباره پروژه خطرناک آمریکا و غرب با همکاری سازمان ملل در عراق هشدار داد.
وزارت خارجه سوریه با حمایت از ایستادگی ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، جنایات روزافزون این رژیم به ویژه حمله به اردوگاه جنین را محکوم کرد.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد که ناتو باید مسئولیت انفجار نیروگاه برق آبی کوخوفکا را بپذیرد.
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد که این کشور نسبت به کمک‌های دریافتی از غرب قدردان است.
وزیر دارایی ژاپن و وزیر خزانه‌داری آمریکا در خصوص ابعاد اقتصادی تحریم‌های غرب علیه روسیه رایزنی کردند.
نخست وزیر سابق مالزی می‌گوید که مقامات آمریکایی با اقدامات‌شان، دو بلوک متخاصم را روبه‌روی یکدیگر قرار داده و این تقابل بشریت را به جنگ جهانی سوق می‌دهد.
کیهان نوشت: آیا غرب به ویژه آمریکا واقعا از این توافق خوشحال است؟ به قطع و یقین می‌توان گفت «خیر»، غربی‌ها دروغ می‌گویند و از این توافق خوشحال نیستند، چون اصولا، «ایران هراسی»، مهم‌ترین سیاست و دستاویزی بوده که غرب با تکیه بر آن، تا توانسته است دلار از کشور‌های عربی دریافت کرده است.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد هر گونه اقدام غرب علیه نیروهای و اتباع این کشور در مولداوی مصداق حمله به این کشور تلقی خواهد شد.
فرجی راد گفت: اروپا و آمریکا نسبت به این مساله حساس هستند به ویژه آمریکایی‌ها که نگران همکاری گسترده‌تر ایران و روسیه می‌باشند قبلا که همکاری جدی نداشتند غرب هم خیالش راحت بود، اما اکنون نگرانی‌ها افزایش یافته، زیرا نگران این هستند که همکاری‌ها منجر به تقویت نیروی نظامی ایران شده و دست بالاتر را در حوزه خلیج فارس پیدا می‌کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات، نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
وزارت امور خارجه ترکیه به اتباع این کشور برای سفر به آمریکا و اروپا با توجه به تشدید اقدامات ضد اسلامی و نژادپرستانه هشدار داد.
مورخ فرانسوی معتقد است که جنگ جهانی سوم بین غرب و روسیه با حمایت چین عملا آغاز و آمریکا وارد دوران طولانی مدت افول شده است.
در حالی غرب با آسمان و ریسمان بافتن به‌دنبال اتلاف وقت و زمان خریدن در مذاکرات هسته‌ای است که آنان برای تامین امنیت خود بیش از ایران نیازمند توافق هستند.
در حالی غرب با آسمان و ریسمان بافتن به‌دنبال اتلاف وقت و زمان خریدن در مذاکرات هسته ای است که آنان برای تامین امنیت خود بیش از ایران نیازمند توافق هستند.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر کشورمان در نشست خبری با وزیر خارجه عمان گفت: از تلاش‌های سازنده سلطنت عمان در کمک به رفع تحریم ناعادلانه تشکر می‌کنیم.
یک استاد دانشگاه استانبول با اشاره به مذاکرات اف-۱۶ میان ترکیه و آمریکا گفت: اگر جمهوری خواهان پیروز انتخابات سنا می شدند مساله اف-۱۶ به نتیجه می رسید.
رئیس‌جمهور روسیه امروز بار دیگر تأکید کرد آمریکا و کشورهای غربی برای حفظ سلطه خود در جهان، سیاست‌های خطرناکی در پیش گرفته‌اند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم اظهارات برخی مقامات غربی، آمریکا تشنه برجام است و می‌خواهد این توافق هرچه زودتر احیا شود؛ این اشتیاق درباره اروپا جدی‌تر و شدیدتر است.
وزارت خارجه روسیه صادر نشدن روادید برای نمایندگان خود از سوی آمریکا را غیر قابل قبول ارزیابی کرد.
فیصل مقداد گفت: آمریکا و غرب، ایرانی ویران و وابسته می‌خواهند و نه ایران آباد، پیشرفته و مستقل. همگان دیدند که آمریکا و متحدین با سوریه و عراق و افغانستان چه کرده اند.
نشریه پلیتیکو از تشدید اقدامات ایالات متحده آمریکا و متحدان غربی آن برای پیگیری تحرکات روسیه پیرامون استفاده احتمالی از سلاح هسته ای خبر داد.
آمریکا و اروپا ممکن است به زودی تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند به روند مذاکرات هسته‌ای با ایران پایان دهند یا خیر.
محمد الیاسری، تحلیلگر عراقی با اشاره به نقش مخرب آمریکا و غرب، گفت: آمریکا و غرب به دنبال ایجاد هرج و مرج در عراق هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ