وزارت انرژی اوکراین از دریافت کمک مالی از غرب جهت کمک به بخش انرژی آسیب دیده این کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمک داوران بازی پرسپولیس در هفته اول در حساس‌ترین مسابقه فصل قضاوت می‌کنند.
روزنامه اسپورت می‌گوید در مذاکرات بارسا و سیتی برای انتقال ژوائو کانسلو به بلوگرانا تغییری ناگهانی رخ داده و این مدافع پرتغالی به بارسا منتقل خواهد شد.
برای نخستین بار در ایران مسابقات فوتبال جام تلاش 2023 که در آن تیم‌های شهرستان‌های فارس و هرمزگان حضور دارند، از کمک داور ویدئویی (VAR) استفاده خواهد شد.
یکی از معضلات کشور در حوزه محصولات راهبردی این بود که اطلاعات دقیقی نسبت به سطح زیرکشت محصولاتی مثل گندم، جو، برنج و… وجود نداشت که قراراست ماهواره خیام در این باره یاری گر بخش کشاورزی باشد.
مدیر تیم فوتبال تراکتور یک نظر کارشناسی داوری از بازی با سپاهان عنوان کرد.
دریافت آب و فیبر کافی در رژیم غذایی می‌تواند به جلوگیری از اجابت مزاج سخت، نادر یا دردناک کمک کند. دو قاشق غذاخوری دانه چیا به تنهایی ۱۰ گرم فیبر دارد. مقدار توصیه شده روزانه فیبر برای زنان ۲۵ گرم و برای مردان ۳۸ گرم است.
اخیرا نحوه استفاده ما از داده‌ها برای مراقبت‌های بهداشتی، استفاده از پهپاد‌ها در درگیری‌های نظامی و برای غلبه بر شانس‌های شرط بندی تقریبا غیرقابل حل در رویداد‌های ورزشی آغاز شده است.
یزد- خواننده کشوری با اهدای ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادی محکومان مالی غیرعمد استان یزد، هدف از این کار را خشنودی امام حسین(ع) عنوان کرد.
آمریکا ۳۴۵ میلیون دلار کمک نظامی از ذخایر نظامی خود به تایوان کمک خواهد کرد.
حتی اگر سرماخوردگی از بین رفته باشد، آب لیمو می‌تواند به سرعت بخشیدن به بهبودی کامل کمک کند و گلودرد را تسکین دهد.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز از ارائه کمک نظامی ۴۰۰ میلیون دلاری جدید این کشور به‌اوکراین شامل سیستم‌های ضدزره جاولین، هواپیماهای بدون سرنشین هورنت و سامانه موشکی «ناسماس» خبر داد.
کمیته ملی المپیک برای آماده سازی تیم فوتبال امید ۶ میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال کمک می کند.
دینو تاپ مولر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، می‌گوید که هیچ مشکلی با یولیان ناگلزمان ندارد.
ایالات متحده ۳۲ خودروی زرهی استرایکر را در اختیار اوکراین  قرار می‌دهد.
باشگاه نیوکسل برنامه‌های نقل و انتقالاتی تابستانی خود را برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان اروپا دنبال می‌کند.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز از ارائه کمک نظامی ۱.۳ میلیارد دلاری جدید این کشور به اوکراین شامل سامانه پدافند هوایی، گلوله‌های توپخانه ۱۵۲ میلی‌متری و هواپیماهای بدون سرنشین خبر داد.
زرده تخم مرغ یکی از معدود غذا‌هایی است که به طور طبیعی حاوی ویتامین D است و با توجه به این‌که نزدیک به یک‌چهارم بزرگسالان از کمبود خفیف یا متوسط ​​ویتامین D رنج می‌برند، تخم‌مرغ می‌تواند کمک بزرگی به تامین ویتامین دی آن‌ها کند. به گونه‌ای که یک وعده غذایی حاوی دو عدد تخم مرغ، ۸۲ درصد از نیاز روزانه توصیه شده شما به ویتامین D را تامین می‌کند.
یک وعده ۱۵۰ گرمی ماست یونانی ۲ درصد حاوی ۱۵ گرم پروتئین است. روی آن ۲۵ گرم آجیل و مقداری توت تازه اضافه کنید تا آن را به ۲۰ گرم برسانید. مطالعات نشان داده‌اند صبحانه‌ای که حاوی حدود ۲۰ گرم پروتئین باشد، می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.
براساس دستورالعمل‌های غذایی استاندارد، توصیه می‌شود که خانم‌ها حداقل ۲۵ گرم و آقایان حداقل ۳۸ گرم فیبر غذایی در طول روز دریافت کنند. دریافت فیبر کافی در طول روز به کنترل اشتها، کند شدن فرایند هضم و بهبود متابولیسم بدن کمک می‌کند. به همین دلیل هم اگر می‌خواهید که سوخت‌وساز بدنی مناسبی در طول روز داشته باشید، باید میوه‌ها و سبزی‌های تازه، حبوبات، بذر کتان و دانه چیا را در رژیم غذایی خود بگنجانید.
طبق مطالعه جدیدی که در مجله مواد مغذی (Nutrients) منتشر شده است، خوردن روزانه ۲۵ گرم «بلوبری» خشک‌شده منجمد (معادل یک فنجان بلوبری طبیعی) می‌تواند کارایی ورزشی را بهبود بخشد و به چربی‌سوزی بیشتر بدن در حین ورزش منجر شود.
کشت «فراسرزمینی» کمک به تقویت دیپلماسی اقتصادی است ضمن اینکه در این نوع کشت حاشیه سود کشاورزان بین ۲۵ تا ۱۰۰ درصد در سال است بنابراین نباید از کنار این بخش بی توجه عبور کرد.
ماجرای این حادثه هولناک بیست و چهارم تیر سال گذشته، هنگامی اتفاق افتاد که مرد ۳۰ ساله‌ای با جیغ‌های دلخراش، ساکنان یک مجتمع مسکونی در شهرستان طرقبه شاندیز را از منازلشان بیرون کشید. این مرد جوان که از شدت درد و سوزش ناشی از اسیدپاشی به خود می‌پیچید، بلافاصله با کمک اهالی به مرکز درمانی منتقل شد و درحالی تحت درمان قرار گرفت که برخی از اندام‌های وی مانند گوش و چشمش دچار نقص عضو شده بود.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از جمع‌آوری ۲۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در پویش شور عاطفه‌ها از آغاز اجرای آن در مردادماه امسال تاکنون خبر داد.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه خودروسازی ایران ۲۵ ساله است، گفت: در صورت امضای برجام می‌توانیم با کمک شرکای اروپایی به این صنعت کمک کنیم و در غیر این صورت یک سناریو داخلی داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ