کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، معتقد است که بر خلاف انتقادات می تواند مربی شایسته ای باشد و تیمش را قهرمان چمپیونزلیگ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دومین سالگرد شهادت حاج آقا مصطفی می‌گوید: «مصطفی امید آینده‌ی ما و خمینیِ آینده‌ی ایران بود. آن استعداد و دانش زیاد، روحیّه‌ی بسیار خوب و عالی و اندیشه‌ی درست، می‌توانست برای آینده‌ی ایران ذخیره‌ای پایان‌ناپذیر باشد»
رئیس سازمان اطلاعات فدرال آلمان می‌گوید که در حال حاضر هیچ نهاد اطلاعاتی نمی‌تواند به طور شفاف اسامی مسئولان خرابکاری در خطوط لوله نورداستریم را اعلام کند.
مهاجم نفت مسجد سلیمان می گوید نه تنها گلش آفساید نبود بلکه یک پنالتی هم برایشان گرفته نشد.
سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید، دوست نداریم اتفاقاتی بیفتد که در آینده استان کرمان و باشگاه‌های این استان زیر سوال بروند.
به نظر می‌رسد که افشاگری‌ها نشان می‌دهند یکی از این جلسات توجیهی حاوی شایعه‌ای است که می‌گوید ژنرال‌های ارشد روسیه در حال توطئه برای شکست عمدی جنگ در اوکراین بوده‌اند؛ در حالی که پوتین تحت درمان شیمی‌درمانی است.
مدافع استقلال می گوید نمی دانند باید یقه چه کسی را در مشکلات پیش آمده برای این باشگاه بگیرند.
هافبک استقلال می گوید از سال گذشته طلبکار است و امسال هم در فاصله 6 هفته تا پایان لیگ فقط یک سوم قراردادش را دریافت کرده است.
رئیس فدراسیون کوهنوردی می‌گوید صادر نشدن ویزای انگلستان برای الناز رکابی ربطی به فدراسیون کوهنوردی ندارد.
باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی طی چند وقت اخیر اعتراض تندی نسبت به موضوع برگزاری دیدار تدارکاتی سپاهان با حریف روسی داشته‌اند.
رئیس دفتر روحانی در گفت و گویی از وویس لو رفته ظریف می گوید و همچنان با خنده، اظهار بی اطلاعی می کند از اینکه این وویس توسط چه کسی و چگونه به بیرون درز پیدا کرده است!
دروازه بان تیم ملی هندبال می گوید در دومین بازی مقابل مونته نگرو هم ایران به دنبال پیروزی خواهد بود.
پنج بازی دیگر از هفته پایانی نیم فصل اول به شدت مورد اعتراض بازیکنان و مربیان تیمها قرار دارد.
سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.
حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه می گوید: روزی می‌رسد که ما در پلتفرم‌ها مشخص می‌کنیم عکس چه کسی منتشر شود و چه کسی منتشر نشود. او با طرح این پرسش که مگر پلتفرم سازی از موشک سازی سخت‌تر است؟ ادامه داد: این دولت از متخصصین در حوزه‌های مختلف استفاده کرده است.‌
تقی آزاد ارمکی، استاد برجسته دانشگاه تهران گفت: جامعه را می‌بندیم، فشار می‌آوریم، کنترلش می‌کنیم و ١٨ میلیون به رئیسی رأی می‌دهند. احمدی نژاد دوره اول روز اول مگر چقدر رأی آورد؟ / منبع: جماران
قم این راه را باز کرد، قم حرکت را آغاز کرد، قم به ندای امام بزرگوار پاسخ گفت. چه کسی میفهمید که امام در سال ۴۱ و ۴۲ چه چیزی دارد میگوید؟ مردم قم بودند که آمدند داخل میدان. حتّی آن وقتی که احساس میکردند [نهضت] یک مقداری نُکس(۲) پیدا کرده، در سال ۴۱ که شروع نهضت بود، مردم قم بلند شدند آمدند سر درس امام
مدافع تیم ملی می‌گوید هدفشان صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی است.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد؛ یعنی زمانی که قرعه کشی جام جهانی انجام شده بود.
یک فعال سیاسی اصولگرا می گوید: گشت ارشاد یک نهاد قانونی است و می‌گوید اگر یک زنی رعایت مسائل قانونی را در معابر نکرد و خواست لخت شود، چه کسی باید جلوگیری کند؟ باید اجازه بدهیم هر کسی دلش خواست لخت شود؟
دبیرکل حزب جمهوریت گفت : وقتی سخنرانی ها را گوش می دهم می بینم رئیس جمهور می گوید باید مشکلات حل بشود، فقر رفع شود یا گرانی به پایان برسد؛ او این حرف ها را به چه کسی می‌گوید؟ به مردم؟ آیا مردم بدهکار دولت هستند؟ طوری صحبت می شود که گویی مقصر اصلی مردم هستند و این آقایان طلبکارند. این برخورد اجرایی و مدیریتی نیست بلکه برخوردی تحکم آمیز و از بالا به پایین است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، معتقد است که بر خلاف انتقادات می تواند مربی شایسته ای باشد و تیمش را قهرمان چمپیونزلیگ کند.
کره جنوبی قصد دارد ضایعات فولاد را به عنوان دارایی استراتژیک با افزایش قیمت‌ها مدیریت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ