حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه می گوید: روزی می‌رسد که ما در پلتفرم‌ها مشخص می‌کنیم عکس چه کسی منتشر شود و چه کسی منتشر نشود. او با طرح این پرسش که مگر پلتفرم سازی از موشک سازی سخت‌تر است؟ ادامه داد: این دولت از متخصصین در حوزه‌های مختلف استفاده کرده است.‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیجی دل‌نری، سرمربی سابق یوونتوس و رم، می‌گوید قهرمانی در چمپیونزلیگ فصل گذشته بی‌تردید حق اینتر بوده و نه منچسترسیتی.
سرمربی تیم ملی جوانان از مصائب پیش روی خود و شاگردانش در مسیر کسب عنوان قهرمانی جهان صحبت کرد.
علیرضا دبیر بعد از پایان انتخابات فدراسیون کشتی به اتفاقات مجمع و برخی انتقادات مطرح شده واکنش نشان داد.
در حالی که همه چیز حکایت از انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا دارد، صفحه اسپانیایی رسمی باشگاه منچسترسیتی در توییتر، تصویری از این ستاره آلمانی در کیت جدید منتشر کرد.
رضا رجبی، کارشناس فوتبال ایران معتقد است حضور بازیکنان اصلی تیم ملی در دیدار برابر افغانستان اتفاق مثبتی بوده است.
به گفته جک دورسی بنیانگذار توئیتر، این پلتفرم در هندوستان، نیجریه و ترکیه با تهدید تعطیلی روبرو است مگر آنکه از دستور محدودسازی حساب های کاربری پیروی کند.
بدبختانه، کسانی هم مسئولیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر را برعهده گرفته‌اند که از قضا خودشان بیش از شهروندان عادی نیازمند امر و نهی مردم هستند. نمونه‌اش همین آقای هاشمی‌گلپایگانی است که احتمالا به دلیل اظهارنظر‌های خام و تحریک‌آمیزش در مورد پوشش بانوان از کار برکنار شد. افرادی مانند او که حتی اهمیت امری حیاتی مانند احیای دریاچۀ ارومیه را هم درک نمی‌کنند، اصولاً از چه صلاحیتِ عمومی برای امر به معروف و نهی از منکر برخوردارند که بخواهند این مسئولیت همگانی را به خود و عده‌ای از همفکران‌شان اختصاص دهند و در ازای آن از بودجۀ کشور حقوق هم دریافت کنند؟
از دستاورد‌های عجیب و غریب خود سخن می‌گویند. از جمله اینکه می‌گویند تحریم‌ها را خنثی کرده‌اند، فروش نفت در بالاترین اندازه‌هاست، روابط اقتصادی عالی است، دشمنان نیز خاضع شده‌اند، تازه موشک هم شلیک می‌کنیم. ولی کسی نیست که جواب دهد اگر چنین است، چرا رشد اقتصادی معادل سال پایانی روحانی است؟ چرا تورم کمتر که نشده، بیشتر شده؟ چرا رشد اشتغال وجود ندارد؟ چرا وعده مسکن چنان است؟
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید این باشگاه درخواست تغییر ورزشگاه از دستگردی به آزادی را نداشته است.
وزیر صمت گفت: از اردیبهشت تا آبان ۱۴۰۰ تورم خودرو رو به کاهش است و از آذر ماه افزایش می‌یابد. قیمت ارز بالا رفته است، مگر من مسئول قیمت ارز هستم؟
وزیر صمت گفت: از اردیبهشت تا آبان ۱۴۰۰ تورم خودرو رو به کاهش است و از آذر ماه افزایش می‌یابد. قیمت ارز بالا رفته است، مگر من مسئول قیمت ارز هستم؟
رهبر انقلاب فرمودند: فعالیت‌های دانشجویی نباید جامعه دانشجویی و کشور را دوقطبی کند. دوقطبی‌گری خواست دشمن است. مطالبه دانشجویی همراه با واقع بینی و ارائه راه حل علمی و عملی باشد.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
سرمربی نساجی انتقادات تندی را به داور بازی با گل‌گهر سیرجان وارد کرد.
مربی باسابقه و کارشناس ژیمناستیک گفت: همدلی مهمترین مسئله‌ای است که باید در ژیمناستیک اتفاق بیفتد.
علی اکبر رائفی پور در یک مصاحبه گفت داماد ترامپ که نزدیک به اسرئیل است برای ایلان ماسک توئیتر را خریده و در این پلتفرم به سرعت مخالفین را حذف می‌کند. بار‌ها من را نیز از توئیتر بیرون انداخته‌اند، مگر شما آزدی بیان ندارید؟!
مدافع گل‌گهر سیرجان معتقد است داوران در بازی های رودرروی تیمش با استقلال اشتباهات فاحشی داشته‌اند.
رئیس مجلس گفت: مگر مجلس مکلف است هر چه را که دولت گفته، تصویب کند و مغایرتی در بودجه نباشد. ما باید سقف بودجه را رعایت کنیم، اما ممکن است مغایرت باشد.
رئیس مجلس گفت: مگر مجلس مکلف است هر چه دولت گفته است را تصویب کند و مغایرتی در بودجه نباشد؟ ما باید سقف بودجه را رعایت کنیم، اما ممکن است مغایرت باشد.
تارتار می‌گوید تکنولوژی وی ای آر مهمترین نیاز این روزهای فوتبال ایران است.
تیته، سرمربی برزیل، پس از گل‌های تیمش به کره خوشحالی زیادی می‌کرد و پس از گل سوم نیز به رقص شاگردانش ملحق شد.
علی فتح الله زاده حرف هایی که در گذشته درباره لیونل مسی بر زبان آورده بود را اینبار پیرامون کریس رونالدو به شکل دیگری تکرار کرد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مگر می شود داور محروم را برای بازی استقلال - فولاد انتخاب کرد؟
سخنگوی باشگاه استقلال درخواست کرد برای رفع ابهامات قضاوت داوران، تلفن آنها شنود شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ