هافبک استقلال می گوید از سال گذشته طلبکار است و امسال هم در فاصله 6 هفته تا پایان لیگ فقط یک سوم قراردادش را دریافت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا منصوریان پس از مدت‌ها سکوت به حواشی و اختلافاتی که بین او و برخی از هواداران فولاد ایجاد شده، واکنش نشان داد.
آنهایی که باید به ویژه مراقب آنها باشید عنکبوتیان هشت پا هستند که به خانواده Theridiidae و Sicariidae تعلق دارند، زیرا خطرناک ترین آنها هستند. اولی به طور کلی در ایران فراوانتر است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: افرادی که اختلاس می‌کنند و دل به دیگر کشورها دوخته‌اند و به دنبال غربی‌ها رفته‌اند مقابل جنایات ساکت نشسته‌اند و چیزی نمی‌گویند.
امید نورافکن معتقد است با توجه به اتفاقات پشت پرده فوتبال، سپاهان همین حالا هم قهرمان لیگ برتر شده است.
آئورلیو دی‌لورنتیس ، رئیس باشگاه ناپولی، قهرمانی در سری آ را تنها یک نقطه شروع برای جاه طلبی های بزرگ این باشگاه دانست.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که غرب با از دست دادن فرصت ازسرگیری توافق هسته‌ای با ایران، اشتباه بزرگی را مرتکب خواهد شد.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، حضور میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تبریک گفت اما به شدت از داور انتقاد کرد.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، حضور میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تبریک گفت اما به شدت از داور انتقاد کرد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در‌ها را به روی خود بستن، با طرف مقابل حرف نزدن و انزوای بین‌المللی اختیار کردن، نه‌تنها مقاومت نیست بلکه لجبازی سیاسی است. در جهان امروز، لجبازی سیاسی علاوه بر اینکه جواب نمی‌دهد، باعث تضییع حقوق مردم نیز می‌شود.
قهرمان مسترالمپیا درباره تعصب روی پرچم کشور ایران گفت: خیلی‌ها در این کشور به درجات بالا رسیدند که متاسفانه به آن پشت کردند. من به تاریخ کشورم و خاک مقدسش افتخار می‌کنم.
رقابت‌های دوی صحرانوردی قهرمانی کشور در شرایطی برگزار شد شد که در سایر کشورهای دنیا نیز با همان وضعیت برگزار می‌شود.
شهردار تهران گفت: آنهایی که حواشی درست کردند درباره آرزوهایی صحبت کردند که عرضه انجام آن را نداشتند و جز خنده حرف‌های آنها برای ما چیزی ندارد.
سردار سلامی همچنین در بخش دیگری از اطهاراتش عنوان کرد: تاریخ عبور می‌کند، صفحات تاریخ نوشته می‌شود. آنهایی که پای قراردادهای ننگینی را امضا کردند که ما را کوچک کرده، آدم نمی‌تواند ببخشد و هیچ وقت پاک نمی‌شود. زخم‌ها در تاریخ برای یک ملت هرگز ترمیم نمی‌شود.
سردار سلامی همچنین در بخش دیگری از اطهاراتش عنوان کرد: تاریخ عبور می‌کند، صفحات تاریخ نوشته می‌شود. آنهایی که پای قراردادهای ننگینی را امضا کردند که ما را کوچک کرده، آدم نمی‌تواند ببخشد و هیچ وقت پاک نمی‌شود. زخم‌ها در تاریخ برای یک ملت هرگز ترمیم نمی‌شود.
چسلاو میخنیویچ، مربی لهستان، ضمن دفاع از سبک بازی دفاعی تیمش گفت که تنها راه صعود به یک هشتم نهایی همین تاکتیک بود.
رئیس قوه قضاییه گفت:هر صنف، قشر و جریانی که حتی ممکن است سلیقه و عقیده‌اش نیز با ما منطبق نباشد چنانچه تظلم‌خواه بود، دستگاه قضایی در چارچوب قوانین، ملزم است به تظلم خواهی او رسیدگی کند.
دو بازیکن با نام خانوادگی حسینی جشن‌های ویژه‌ای را با روزبه چشمی بعد از گل او گرفتند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مجددا بر حاشیه‌سازی‌هایی که برایش تیمش صورت گرفته تاکید کرد و گفت: به آنهایی که تمرکز بازیکنانم را در دیدار برابر انگلیس بر هم زدند تبریک می‌گویم.
آن‌هایی که روسای جمهور قبل و رئیس‌جمهور سیزدهم را تشویق می‌کردند هیچ نگران نباشد و جلو رفته و شجاعت داشته باشند، چون هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و اصلاحات باید صورت بگیرد، الان کجا هستند؟
عرین الاسود با تاکید بر استمرار مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی افزود: بر پایه کدام منطق است که ما باید با کسانی که ریختن خون ما را مباح می دانند، صلح کنیم؟
در جنگ ها هم برای آمبولانس ها و دیگر خودروهای امدادی مصونیت قائل هستند اما اغتشاشگرانی که خود را مردم ایران و معترض می‌نامند هیچ رحم و مروتی ندارند و از آتش زدن آمبولانس‌ها لذت هم می‌برند!
عضو هیات رییسه سازمان لیگ روایت عجیبی را از بازگشت کارلوس کی‌روش به راس کادرفنی تیم ملی فوتبال دارد.
چهره سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: بنده اعتقاد دارم آنهایی که خودشان را انقلابی و بقیه را دور از انقلاب یا ضد انقلاب می‌دانند، باید خودشان را اصلاح کنند چرا که ‌دردسر کشور آنها هستند.
آنهایی که از کاروان پیاده‌ روی اربعین حسینی جا مانده اند، با دیدن تصاویر مشتاقانی که در حال پیاده ‌روی عظیم جهانی هستند فقط اشک می ریزند و آرزو می کنند ای کاش! در میان این مشتاقان بودند؛ مشتاقانی که مسیری را می‌پیمایند که نخستین بار جابر بن عبدالله انصاری صحابی حضرت محمد مصطفی و از شیعیان حقیقی پیمود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ