دروازه بان تیم ملی هندبال می گوید در دومین بازی مقابل مونته نگرو هم ایران به دنبال پیروزی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ووشوکاران ایران در روز سوم از مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا موفق به کسب یک طلا و یک برنز شدند.
تنها سانداکار زن حاضر در بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان سطح برگزاری این رقابت ها را بالا قلمداد کرد.
مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو گفت: چینی‌ها در برگزاری بازی‌های دانشجویان فراتر از انتظار عمل کردند و با زیرساخت‌های قوی توانایی برگزاری همزمان چند رویداد بزرگ را دارند.
جهان آبادی گفت: بر این باور هستم که احیاء گشت ارشاد مخرب است و جز آسیب به امنیت کشور و اینکه مردم را تحریک به چالش مجدد کند و روی اعصاب مردم راه بروند و دیگر دلایل مثل افزایش مهاجرت، دلخوری‌ها و شکاف بین حاکمیت و مردم را در پی نخواهد داشت و حاصل دیگری برای مردم ندارد.
سمیه رحیمی در مسابقات پاراتیراندازی با کمان قهرمانی جهان، به دیدار رده‌بندی راه یافت.
ووشوکار کشورمان در رای‌گیری فدراسیون جهانی ووشو به عنوان ستاره نوظهور بانوان در سال 2022 انتخاب شد.
جهان آبادی گفت: شما نماینده ملتی هستید که برای هر تصمیم، هر رأی و هر نظری که می‌دهید باید به خدا و این ملت پاسخگو باشید. از برنامه‌هایی که آقای وزیر به شما ارائه داده اند ظرف کمتر از نیم ساعت می‌شود ۵۰ تا از این برنامه‌ها را در میدان انقلاب تهیه کرد.
با مثبت شدن تست دوپینگ عضو تیم ملی تکواندو، این ملی پوش به مدت چهار سال از حضور در میادین این رشته محروم شد اما تلاش برای کاهش محرومیت وی آغاز شده است.
عبدالعلی رحیمی مظفری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: اکنون سوال این است که چه زمانی خودرو می‌خواهد از سبد تولید ملی خارج شود؟ ما تا چه زمانی باید تاوان خودرو را بدهیم؟
با حکم رئیس فدراسیون تکواندو، اصغر رحیمی به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون تکواندو منصوب و مشغول به کار شد.
به گفته مدیر فنی تیم های ملی تکواندو و با پیگیری انجام شده توسط ایران، محرومیت هادی برطرف شده و وی فروردین ماه به گرنداسلم خواهد رفت.
برخلاف ادعای دروغین برخی رسانه ها درخصوص تعداد عفو شدگان بازداشتی های اغتشاشات اخیر کمتر از نیم‌درصد بازداشتی های اخیر مشمول عفو نشدند.
"دیانا رحیمی" نماینده ایران که در بخش بهترین ستاره نوظهور زن نامزد شده بود، با کسب حداکثر آرا به عنوان نفر نخست این قسمت از رای‌گیری انتخاب و به عنوان ستاره نوظهور بخش ساندای بانوان در سال ۲۰۲۲ معرفی شد.
حجت الاسلام رحیمی گفت: این ادعا که عفو حتما باید بعد از صدور حکم قطعی اعمال شود موضوعیت ندارد و براساس اختیارات قانونی، مقام معظم رهبری می‌توانند فردی را که به عنوان متهم در مرحله تحقیقات و دادسرا قرار دارد نیز مورد عفو قرار داده و در واقع پرونده او را مختومه اعلام کنند و بدین ترتیب شخص دیگر به دادسرا احضار نشده و مورد تعقیب قضایی قرار نمی‌گیرد و، ولی فقیه با اختیارات قانونی و شرعی می‌تواند عفو را در هر مرحله از پرونده قضایی اعمال نماید
سردار رحیمی فرمانده پلیس تهران بزرگ گفته است، درباره ادعای رسانه‌های آذربایجانی باید گفت فردی با انگیزه شخصی برای آزاد کردن همسرش که مدعی بود در طبقه چهارم سفارت بوده، به آنجا حمله کرده است.
گفته می‌شود که نخستین کارخانه جوراب‌بافی در ایران نیز در سال ۱۳۳۳ توسط فردی به نام خلیل رحیمی افتتاح شد؛ سال ۱۳۴۵ نیز ماشین‌های جوراب‌بافی ایتالیایی و چینی وارد ایران شدند؛ سپس در سال ۱۳۵۰ از آن‌ها کپی‌برداری و واردات ماشین آلات جوراب بافی قطع شد. از سال ۱۳۷۰ هم ماشین‌های کامپیوتری به بازار ایران وارد شدند که همه نوع جورابی توسط این دستگاه‌ها شامل زنانه، مردانه و بچگانه تولید می‌شود.
اعتماد نوشت: مادر امیرحسین رحیمی درباره وکیل تسخیری می‌گوید: آدرس دفترش را به من نداد و هیچ‌وقت با هم ملاقات نکردیم حتی تماس‌های من را هم پاسخ نمی‌داد. زمانی هم که امیرحسین بازداشت شد، به واسطه اینکه درگیر شده و نهایتا فرار کرده بود، فردی که امیرحسین را گرفته بود، برخورد تندی با او داشت [نحوه رفتار با امیرحسین در دفتر روزنامه موجود است.]تصویری که از امیرحسین موجود است، او را یک بچه نحیف نشان می‌دهد. مگر می‌تواند با ماموران درگیر شود؟
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیاز داریم هم گفتمان مردم را به سمت گفتمان اصلاح‌طلبانه در چارچوب قوانین سوق دهیم و هم نظام را تشویق و ترغیب کنیم که پاسخی که به مردم می‌دهد پاسخ درخور و در شأنی باشد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، اذعان داشت رحیم استرلینگ می تواند در پست های مختلف به او کمک کند.
رحیمی با اشاره چگونگی شهادت یک مامور پلیس گفت: این شهید در راستای برقراری ماموریت نظم و انضباط و آرامش در زندان اوین به همراه گردانشان اعزام شده بود. پس از انجام این ماموریت در حین بازگشت و اعزام به ماموریت دیگری بود که در مسیر رسیدن به محل ماموریت به دلیل لغزندگی مسیر که اغتشاشگران با ریختن روغن سوخته ایجاد کرده بودند، دچار حادثه شد.
رحیمی تصریح کرد: در راستای خدمتگزاری امروز فرماندهان و مسئولان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور در سامانه ۱۹۷ پاسخگوی سوالات و مشکلات مراجعان بودند.
سومین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، در حالی قرار است سه‌شنبه، 29 شهریور ماه برگزار شود که ممکن است تکلیف ریاست سه پست مهم کمیته مشخص شود.
پیش از ظهر امروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی نسبت به خبر درگیری جودوکاران در قونیه واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ