مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه انگلیسی زبان ایرانی تهران‌تایمز با انتشار فایل صوتی محرمانه‌ای از نماینده ویژه تعلیق شده آمریکا درامور ایران افشا کرده که ایالات متحده به دنبال احیای برجام و سپس اعمال فشار بوده است.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۶ تیرماه ماه را بخوانید.
مصطفی آجورلو راز عدم پرداخت بدهی استقلال به استراماچونی را در زمان مدیریتش در این باشگاه افشا کرد.
وزارت اقتصاد با انتشار سیاهه ابرشرکت‌های دولتی، بازیگران زیان‏ده و بدهکار را معرفی کرد. کالبدشکافی آمار موجود در صورت‏های مالی شرکت‌های دولتی نشان می‌دهد که در سال۱۴۰۰، ۱۰شرکت بزرگ دولتی با حدود ۵/ ۹۰همت زیان، در مجموع ۹۹درصد از کل زیان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین در همان سال، میزان بدهی ۱۰شرکت دولتی، ۸۹درصد از کل بدهی شرکت‌های دولتی را تشکیل می‌دهد. می‏توان بخش مهمی از مشکلات شرکت‌های دولتی را به عدم الزام به شفافیت و ارائه آمار‌ها در سال‌های گذشته نسبت داد که سبب شده است مدیریت آن‌ها در زمینه عملکرد مالی، از کیفیت و کارآیی لازم برخوردار نباشد. در سال‌های گذشته، دسترسی به اطلاعات و آمار و ارقام این شرکت‌ها بسیار سخت بود تا جایی که حتی نمایندگان مجلس برای دسترسی به اطلاعات حداقلی از عملکرد آن‌ها مجبور بودند این موارد را مستقیما از طریق وزرای مربوطه پیگیری کنند. انتشار عمومی صورت‏های مالی این شرکت‌ها از طریق سامانه کدال، یک اقدام مثبت در جهت شفاف‌سازی خواهد بود.
PACE به‌علاوه می‌تواند با بررسی ذرات دود و دیگر ذرات معلق، به ما اطلاعات خوبی در مورد سلامت گیاهان و درختان زمینی بدهد. حتی بعد از یک آتش‌سوزی ویرانگر، گیاهان جوان و سبز شروع به رشد می‌کنند. دانشمندان قادر خواهند بود تا با دیدن طیف‌های وسیع‌تری از رنگ از طریق ماهواره‌ها، درک بهتری از انواع گیاهانی که سال‌ها بعد از آتش‌سوزی در منطقه رشد می‌کنند به دست بیاورند.
پردراگ میاتوویچ، مدیر ورزشی سابق رئال مادرید فاش کرد که این باشگاه زمانی در آستانه جذب آندرس اینیستا بوده است.
منابع مطلع در این باره گزارش دادند که برنز از عباس خواسته است که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش ملموس‌تری برای کنترل اتفاقات در اردوگاه جنین و شهر نابلس انجام دهند و به نظر می‌رسد که واشنگتن درحال حاضر بیش از هر زمان دیگری بر روی مهار گروه‌های مقاومت و در رأس آن‌ها گروه «عرین الأسود» و گردان جنین تمرکز کرده و از تشکیلات خودگردان خواسته است که در مقابل چنین اقداماتی سکوت نکند چراکه این سکوت به نفع آن نخواهد بود.
حسین شریعتمداری نوشت: لطفاً در افشای اطلاعات به دست آمده - و یا حداقل- در افشای بخش‌های رسواکننده دشمن کوتاهی نکنید. از اطلاعات کسب شده باید به موقع استفاده شود وگرنه با مرور زمان و عبور از موقعیت موثر، به کاغذ پاره‌هایی تبدیل می‌شوند که به درد کارخانه‌های مقوا و کارتن‌سازی می‌خورند!
۱۰ روز از ناپدید شدن زوج جوان گذشته بود که دختری قدم در یکی از کلانتری‌های پایتخت گذاشت و مدعی شد می‌خواهد راز جنایتی تلخ را برملا کند. دختر جوان، زمانی که مقابل افسرنگهبان کلانتری قرار گرفت، گفت: ۱۰ روز است عذاب وجدان مثل خوره به جانم افتاده است. من با تهدید دوستانم و خیلی ناخواسته وارد ماجرا شدم و شاهد قتل مرد جوانی بودم، اما کابوس‌های شبانه مرا وادار کرد تا به پلیس مراجعه کنم.
حمید سجادی امروز در مجلس درباره فسخ یکطرفه قرارداد لوکادیا تا خوردن ۶گل از انگلیس در جام‌جهانی و ادبیات طلبکارانه تاج در تلویزیون، با سوال نماینده‌ها مواجه شد و برای دفاع از خود مدعی شد جلوی پناهندگی بازیکنان تیم ملی را گرفته!!
از بین رفتن سیستم ارزیابی دیجیتالی بازیکنان (GPS) در تیم ملی و عدم استفاده از آنها در زمان دراگان اسکوچیچ موضوعی است که فدراسیون فوتبال و کادر فنی سابق تیم ملی نسبت به آن سکوت کرده است.
صداوسیما در گزارشی اعلام کرد: «ع ت قبلا هم دست به جعل اخبار و بولتن‌سازی زده و به علت اشتباهات زیادش مورد تذکر قرار گرفته و هم اکنون دربازداشت است.» صداوسیما ع-ت را خبرنگار خبرگزاری فارس معرفی کرده، در حالی که او در زمان افشای بولتن قائم مقام خبرگزاری فارس بوه است.
مدیر عامل شرکت ملی نفت با اعلام اینکه تیم فنی شرکت روس در تهران مستقر شده است تاکید کرد: در نوامبر سال جاری تیم راهبری پروژه‌های مربوطه جهت ادامه مذاکرات فنی، مخزنی و زمین شناسی به تهران خواهند آمد. اما آنچه در مورد قرارداد و حضور شرکت‌های خارجی در میادین نفت و گازی ایران همواره نگران‌کننده و بحث‌برانگیز بوده، موضوع افشای اطلاعات مخازن به خصوص میادین مشترک به کشور همجوار و همسایه بوده است. کما اینکه در مورد قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی با توتال نیز مباحثی از این قبیل مطرح شد.
یکی از قربانیان گفت: مرد شیطان صفت با تهدید چاقو در حاشیه بزرگراه مرا پشت شمشاد‌ها کشاند و در آنجا قربانی نیت شیطانی‌اش کرد. هر چه به او گفتم با این کار آینده مرا تباه می‌کنی، توجهی نکرد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، خبر‌های مهم برای بورس امروز ۱۶ مهرماه، شایعه امیدوار کننده برای بورس چیست؟، خبری مهم برای سهامداران تاپیکو، افشای اطلاعات باعث توقف این نماد شد، افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان چقدر خواهد بود؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دو جاسوس فرانسوی که چندی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند، به افشای پشت پرده زمینه سازی برای آشوب در کشور می پردازند. نسخه کامل این مستند به زودی پخش خواهد شد. / ایرنا
دو جاسوس فرانسوی که چندی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند، به افشای پشت پرده زمینه سازی برای آشوب در کشور می پردازند. نسخه کامل این مستند به زودی پخش خواهد شد.
مالک فلسطینی این زمین که قبل از اعلام رسمی از افشای هویت خود امتناع کرد، کف موزاییک را با ورقه‌های قلع پوشاند و گفت که امیدوار است در ازای حفاظت از یافته منحصر به فرد در ملک خود غرامت دریافت کند.
بر اساس داده‌های کتاب "۱۹۸۲: جاده‌ای به سوی جنگ" که با استناد به گفته‌های مقام‌های ارشد وقت موساد نوشته شده شکست در گسترش روابط اسرائیل با مسیحیان لبنان در آن زمان ناشی از دو ملاحظه بود: نخست آن که ضربه زدن به سوری‌ها در لبنان به روند صلح اسرائیل با مصر آسیب وارد می‌ساخت و از سوی دیگر، بر لجستیک اسرائیل که قصد ضربه زدن به راکتور هسته‌ای عراق را داشت تاثیر منفی وارد می‌ساخت حمله‌ای که در ژوئن ۱۹۸۱ میلادی رخ داد.
موندودپورتیوو به برگه کاغذی که ژاوی به پابلو توره داده بود تا پس از ورود به زمین در اختیار فران تورس قرار بدهد، دست یافته و امروز تصویر آن را منتشر کرد.
متهم ابتدا منکر ارتکاب جنایت بود، اما زمانی که در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت، گفت: من و همدستم به عنوان مسافر سوار خودروی ال ۹۰ شده و آن را دربستی کرایه کردیم، مقصد را پاکدشت گفتیم، اما هدف اصلی سرقت و اخاذی بود. در بین راه با تهدید چاقو راننده را ربوده و به قتل رساندیم.
قرار است موتورولا چندین گوشی هوشمند سری Edge را در ۸ سپتامبر عرضه کند. می‌توان انتظار داشت که این شرکت در آن زمان از گوشی هوشمند موتورولا Edge 30 Neo نیز رونمایی کند.
ایران خواهان جمع آوری و نگهداری سانتریفیوژ‌های نسل جدید خود در انبار تحت نظارت آژانس است، اما امریکا خواستار نابودی همه سانتریفوژ‌های مازاد بر آغاز برجام در سال ۹۴ و بازگشت تعداد سانتریفوژ‌های موجود ایران به سطح این زمان است.
مصوبه کمیته فنی این بود که علی دایی به جای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شود. به همین خاطر میرشاد ماجدی با علی دایی وارد مذاکره شد و زمانی که علی دایی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد طبیعی بود که هیات رئیسه تصمیم کمیته فنی را وتو کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ