به نظر می‌رسد که افشاگری‌ها نشان می‌دهند یکی از این جلسات توجیهی حاوی شایعه‌ای است که می‌گوید ژنرال‌های ارشد روسیه در حال توطئه برای شکست عمدی جنگ در اوکراین بوده‌اند؛ در حالی که پوتین تحت درمان شیمی‌درمانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- محققان دانشگاه صنعتی اصفهان به روش نوین شیمی‌درمانی برای تیمار درختانی که بر اثر بیماری، آفت و خزان زودرس دچار زوال می‌شوند، دست یافتند.‌
بیشترین گلایه بیماران از اصرار به تجویز شیمی‌درمانی و پرتودرمانی‌های غیرضروری، در بخش خصوصی است و در بخش دولتی چنین موضوعی کمتر دیده می‌شود. این نکته را یک متخصص پرتودرمانی هم تایید می‌کند و می‌گوید:پزشکان شاغل در این بخش هیچ نفعی از شیمی‌درمانی نمی‌برند و سود اصلی آن از دارو‌هایی است که تامین و فروخته می‌شود. بخشی از این داروها، وارداتی هستند، اما تنها بخشی از آن‌ها از شرکت‌های معتبر تامین می‌شود، بخش دیگر از کشور‌هایی خریداری می‌شود که کیفیت لازم را ندارند و سود کلانی به تامین‌کنندگان می‌رسانند.
بعد از چند جلسه شیمی‌درمانی نتیجه MRI نشان داد که دیگر سرطان ندارم، گویی معجزه شده بود و این موضوع حتی برای خانواده‌ام باور کردنی نبود، ورزشی که به آن عشق می‌ورزیدم کار خودش را کرده بود و من کاملاً بهبود یافتم.
انفجار نانوذرات حاوی داروی شیمی‌درمانی در محل تومور با کمک امواج فراصوت می‌تواند اثربخشی درمان را افزایش داده و عوارض شیمی‌درمانی را کاهش دهد.
در بخشی از اسناد لو رفته از پنتاگون ادعا شده که رئیس جمهور روسیه در حال شیمی‌درمانی بوده و ژنرال‌های این کشور از این موضوع برای تغییر مسیر جنگ اوکراین سوءاستفاده می‌کنند.
کیت تعیین نیاز به شیمی‌درمانی در سرطان پستان با هدف کاهش هزینه و عوارض جانبی نامطلوب شیمی‌درمانی توسط محققان کشور تولید شد.
ستاره پیشین تیم ملی فوتبال برزیل در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد.
این روز‌ها شربت‌های آنتی‌بیوتیک و اسپری‌های تنفسی معضل اصلی داروخانه‌ها شده است. این مسئله را این متصدی داروخانه عنوان می‌کند؛ «اسپری‌هایی مثل «فلوکسوتاید» یا «بکلومتازون» برای آسم‌های مزمن هم کمیاب شده‌اند و نمونه‌های ایرانی آن هم به داروخانه‌ها نمی‌رسد که جواب تقاضای بیماران را بدهیم؛ اما اگر سری به بازار آزاد بزنید، تمام این اسپری‌ها، دارو‌ها یا آمپول‌ها ازجمله «آتروونت» برای نبولایزر با قیمت‌های بالا یافت می‌شود؛ حالا شرایط دارو‌های بیماران شیمی‌درمانی، ام‌اس، تالاسمی و... مسئله دیگری دارد که واقعا این روز‌ها به‌سختی پیدا می‌شود».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ