سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا در صفحه اینستاگرامی خود به شدت علیه منتقدان موضع گرفت.
استقلال در انتظار مجمع 16 خرداد و آینده نزدیک است. زمان انتخاب مربی جدید و بازیکنان تازه و کشف منابع مالی.
کاپیتان پرسپولیس پس از قهرمانی در فوتبال ایران، در گفتگویی به دنبال کشف برخی از اتفاقات است که زیر پوست فوتبال رقم می‌خورد.
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی امروز به پایان می‌رسد که به غیر از کورس برای قهرمانی، تلاش برای رسیدن به دریافت جوایز انفرادی هم ادامه دارد. اینکه چه کسی آقای گل لیگ برتر می‌شود و کفش طلا را می‌برد یا اینکه دستکش طلایی قرار است به کدام دروازه‌بان برسد، از آن دست مواردی است که باید تا انتهای رقابت‌های امروز منتظرش ماند
سرپرست مس کرمان امیدوار است در یک قضاوت عادلانه شرایط تیمش برای رقابت برابر سپاهان فراهم شود.
ایننر در سالی که حتی در لیگ داخلی شانسی برای قهرمانی نداشت، حالا به فینال لیگ قهرمانان رسیده است.
باشگاهی که تیم فوتبالش در حساس‌ترین مقطع فصل قرار دارد و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است، با تصمیم هیات مدیره و سرپرست باشگاه تعدادی از عوامل اجرایی را برکنار کرده است.
باشگاهی که تیم فوتبالش در حساس ترین مقطع فصل قرار دارد و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است، با تصمیم هیات مدیره و سرپرست باشگاه تعدادی از عوامل اجرایی را برکنار کرده است.
سرمربی استقلال در مورد نفرات محروم و مصدوم تیمش برای بازی فردا و اینکه آیا آرش رضاوند به دیدار مقابل صنعت نفت می‌رسد، پاسخ داد: معمولاً قبل از بازی در مورد اینکه چه بازیکنی بازی می‌کند و چه کسی محروم یا مصدوم است صحبت نمی‌کنم زیرا این استراتژی ما است.
یحیی دو بار جام قهرمانی لیگ را آورد، اما در جام حذفی موفق نبود. او کورس قهرمانی فصل قبل را هم باخت و این فصل در حالی که ۸ و ۵ امتیاز از دیگر مدعیان قهرمانی جلو افتاده بود به یکباره وا داد تا آن‌هایی که او را ترسو و محتاط می‌خواندند و می‌گفتند جگر ندارد با صدای محکم‌تری از گل‌محمدی انتقاد کنند.
ارلینگ هالند با وجود نمایش شگفت انگیز مقابل لایپزیش معتقد است که هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.
سرمربی پرسپولیس در شرایطی به برخی موانع و مشکلات علیه تیمش اشاره دارد که این مسئله تازگی ندارد و در دوران قهرمانی نیز جزئی جدانشدنی از این تیم بوده است.
سرمربی پرسپولیس در شرایطی به برخی موانع و مشکلات علیه تیمش اشاره دارد که این مساله تازگی ندارد و در دوران قهرمانی نیز جزیی جدانشدنی از این تیم بوده است.
تیم ملی ووشو در حالی سال آینده دو رویداد مهم قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را پیش رو دارد که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگترین دغدغه مسئولان این فدراسیون می باشد.
تیم ملی ووشو در حالی سال آینده دو رویداد مهم قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را پیش رو دارد که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگترین دغدغه مسئولان این فدراسیون می باشد.
مسی حالا مردم آرژانتین را دوباره از سایه به بیرون کشانده و فوتبال را یک بار دیگر مذهب مشترک «آلبی‌سلسته» کرده است. چه کسی می‌خواهد جلوی این تفکر را بگیرد که مسی بزرگ‌تر از دیگو مارادونا‌ست؟ لئو بیشتر از مارادونا گل زده، جام گرفته، توپ طلا برده و حالا به چیزی که مارادونا به آن دلخوش بود و افتخار می‌کرد هم رسیده است: قهرمانی در دنیا
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد اختلاف سرمربی کامرون با دروازه‌بان این تیم شدیدتر از این حرف‌ها بوده است.
با وجود اینکه قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده اما این مربی همچنان در تهران حضور دارد!
قبل از شروع مسابقه استقلال و نساجی از کاپ قهرمانی سوپرجام رونمایی شد.
در فاصله چهار مسابقه مانده تا پایان فصل 2022 رقابت‌های فرمول یک، مکس فرستپن راننده جسور و خوش‌دست هلندی توانست برنده پیست سوزوکا در ژاپن شود و قهرمانی پیش‌هنگام فصل را به چنگ آورد اما هنوز تا رکورد قهرمانان پیشین فاصله زیادی دارد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، معتقد است که بر خلاف انتقادات می تواند مربی شایسته ای باشد و تیمش را قهرمان چمپیونزلیگ کند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، معتقد است که بر خلاف انتقادات می تواند مربی شایسته ای باشد و تیمش را قهرمان چمپیونزلیگ کند.
سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران گفت: گروه بهمن خودروهای خوب و مناسبی تولید کرده است و امیدواریم سطح کیفیت محصولات این مجموعه روز به روز افزایش یابد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: یک تعدادی از معاونین وزرا و ائمه جمعه هم با هم تفاهم کرده بودند یک روز صبح از خواب بیدار شدند و گفتند کار را زمین بگذاریم و بگوییم ما دیگر این نظام را نمی‌خواهیم خب معلوم است با آنها برخورد می‌شود. کسی با آنها شوخی ندارد. کسی نمی‌تواند با نظام در بیفتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ