مدافع استقلال می گوید نمی دانند باید یقه چه کسی را در مشکلات پیش آمده برای این باشگاه بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی، از پاسخ منفی مدیران بایرن مونیخ به پیشنهاداتش ناراحت و عصبانی است.
اسپورت امروز نوشت که فرانک کسیه از رفتاری که در بارسلونا با او شده به شدت ناراحت است و حس می کند به او خیانت شده است.
رضا درویش که همیشه در تلاش بوده رابطه نزدیکی با پیشکسوتان باشگاه داشته باشد، اکنون با گلایه یکی از پیشکسوتان مواجه شده است.
ادر میلیتائو اعتراف کرده است که تیم از تصمیم کریم بنزما برای ترک رئال مادرید در این تابستان ناراحت است.
هافبک تیم استقلال گفت: کارت زردی که داور به من داد درست بود و من ناراحت هستم که در فینال حضور ندارم.
یولیان ناگلزمان، مربی آلمانی، از این که چلسی گزینه‌های دیگری را هم در نظر داشته ناراحت شده و از قبول هدایت این تیم انصراف داده است.
برندان راجرز چند روز بعد از اخراج شدن از لسترسیتی سکوتش را شکست و گفت از تصمیم باشگاه ناراحت و عصبانی است و اطمینان دارد که می‌توانست لستر را در لیگ برتر حفظ کند.
کیلیان امباپه که کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه شده، تایید کرد که در این مورد با آنتوان گریزمان صحبت کرده و گفت با او ابراز همدردی کرده است.
سردار آزمون تصمیم ناراحت کننده ای گرفته که به نظر می رسد بازگشتی هم ندارد.
یحیی حرف زشتی به ما زد و من رفتم جلو و به او گفتم چقدر بی تربیتی! من رفتم گلاویز شوم اما ما را جدا کردند.
مگر علی دایی کم برای این مملکت زحمت کشیده؟ ما که هم تیمی هایش بودیم، دیدیم و می‌دانیم او چه کار‌هایی برای ایران کرده. عرق ریخته و پول حلال به دست آورده. علی دایی جهانی است. وقتی توهین‌ها علیه او را دیدم ازته قلبم ناراحت شدم. دنده‌های او را ما دیدیم که چطور شکست. طحال علی دایی را ما دیدیم که چطور پاره شد. در کل توهین کردن به هیچ شخص و هیچ فردی را نمی‌پسندم. من خودم ورزشی هستم و ایثارگر هم بوده ام. شما این حرف‌ها را از زبان یک ایثارگر می‌شنوید.
آندر هررا، هافبک اسپانیایی بیلبائو، در مورد روزهای دشواری جدایی از منچستریونایتد صحبت کرده است.
متهم بازداشت شده در تحقیقات گفت: با مقتول و پژمان که مثل ما اعتیاد دارد در خانه متروکه بودیم و سر یک پاکت سیگار قماربازی می‌کردیم. اما من قمار را باختم و از این شکست خیلی ناراحت شدم. به همین دلیل به پژمان گفتم مقتول را گوشمالی دهد، اما او دست به قتل زد و بعد از جنایت هم متواری شد.
جمال موسیالا، ستاره تیم ملی آلمان، از این که نتوانست دروازه اسپانیا را باز کند بسیار ناراحت است.
متهم گفت: مهسا مدام می‌گفت خیلی بی‌عرضه هستی و وقتی به او می‌گفتم نمی‌توانم کار مناسبی پیدا کنم گفت تو حتی عرضه این را نداری که سرقت کنی. برای اینکه به من ثابت کنی دوستم داری و لیاقت زندگی با مرا داری باید یک ماشین سرقت کنی. از شنیدن حرف‌های مهسا خیلی ناراحت شدم. به او گفتم به تو ثابت می‌کنم که عرضه سرقت را دارم.
دژان لوورن، مدافع تیم ملی کرواسی و زنیت، که دوستی صمیمانه ای با محمد صلاح دارد گفت که ستاره مصری از اینکه در جام جهانی نیست ناراحت است و به او حسادت می کند.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید زمینه ای فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. باید دانشجویان به گونه‌ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم، نه علیه هم.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید شرایطی را فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند؛ باید دانشجویان به گونه ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم نه علیه هم.
متهم گفت: همسر مقتول مدام از من درخواست می‌کرد تا نصرا... را از میان بردارم. او مدعی بود شوهرش مردی خشن است که او را کتک می‌زند! من هم که به منزل دوستم رفت و آمد می‌کردم از این ماجرا بسیار ناراحت شدم و نقشه قتل او را کشیدم.
تیبو کورتوا بار دیگر تکرار کرد که رئال نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرد و تایید کرد که بعضی از بازیکنان رئال از مصاحبه هفته گذشته او ناراحت شدند.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، می‌گوید شکست برابر اسپانیا باعث ناراحتی شدید او و تیمش شده است.
متهم به قتل کوروش اعتراف کرد و گفت: از زمانی که با پدر کوروش ازدواج کردم رابطه‌مان خوب نبود و کوروش مدام از من می‌خواست تا از پدرش جدا شوم، اما من به خاطر پدرش همیشه گذشت می‌کردم. چند روز قبل به حمام رفته بودم و پس از آن متوجه شدم که کوروش از من فیلم گرفته است خیلی از این موضوع ناراحت بودم شب حادثه برای برداشتن گردو به طبقه‌ای که اتاق کوروش بود رفتم، اما متوجه شدم او در حال دیدن همان فیلم است آنقدر عصبانی شدم که با یک میله آهنی ضربه‌ای به سرش زدم و بعد هم با چاقو او را کشتم.
اشرف حکیمی، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید از این که لیونل مسی به درخواست او برای دریافت توپ توجه نکرده ناراحت نیست.
گزینه ریاست فدراسیون فوتبال گفت: میرشاد ماجدی هم مثل من از خبر لغو انتخابات فدراسیون ناراحت بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ