کره جنوبی قصد دارد ضایعات فولاد را به عنوان دارایی استراتژیک با افزایش قیمت‌ها مدیریت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراغه- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: راه اندازی و رونق صنایع تبدیلی می تواند موجب کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، اشتغالزایی و افزایش درآمد در بخش کشاورزی شود.
اصفهان- سرپرست اداره‌ حفاظت از محیط زیست شاهین‌ شهر و میمه از دستگیری و برخورد قانونی با فرد متخلفی که فاضلاب صنعتی حاوی مواد نفتی را در حریم جاده‌های این شهرستان تخلیه می‌کرد، خبر داد.
گرد و غبار و ضایعات حاصل از این انفجار بر سر ساکنین پورت ایزابل تگزاس (شهری در ۱۰ کیلومتری سکوی پرتاب)، و در سراسر سواحل بوکا چیکا که محل لانه‌سازی حیوانات در حال انقراضی مانند برخی پرندگان و لاک‌پشت‌های دریایی است، بارید.
دستگاه‌های خورشیدی ابزاری هوشمندانه و ساده برای تصفیه آب کثیف یا شور هستند، اما با سرعت نسبتاً کندی کار می‌کنند، استفاده از ضایعات میوه می‌تواند سرعت این دستگاه‌ها را افزایش دهد.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: اکنون حدود ۵۰ درصد محصولات تولید شده در بخش کشاورزی کشاورزی از مزرعه تا سفره به ضایعات تبدیل می‌شود.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: الگوی کشت برای ۱۵ محصول اساسی نیاز به ۷۲ همت منابع مالی و ۶۰ همت تسهیلات دارد.
بخشی از پاساژ علاالدین که محل نگهداری ضایعات است، دچار حریق شده بود که با حضور به‌موقع آتش‌نشانان آتش اطفا شد.
بخشی از پاساژ علاالدین که محل نگهداری ضایعات است، دچار حریق شده بود که با حضور به‌موقع آتش‌نشانان آتش اطفا شد.
بخشی از پاساژ علاالدین که محل نگهداری ضایعات است، دچار حریق شد که با حضور به‌موقع آتش‌نشانان آتش‌سوزی خاموش شد.
محققان راهکاری برای درمان ضایعات تارهای صوتی با سلول درمانی ارائه کردند که می تواند روند درمان را در آینده تسهیل کند.
مرد ضایعات فروش به قتل رسید، همسرش غش کرد!
بورس کالای ایران از پذیرش روغن ضایعاتی، شایعات کارتن، ضایعات فلزی وچرخ خودرو ضایعاتی، بشکه خالی، میل لنگ تیبا، نخ فیلامنتی، شیرفرادما، پروفیل فولادی متعلق به ۹شرکت در بازار فرعی خبر داد.
جاساز میلیاردی سیم و کابل‌های سرقتی در کامیون‌های حامل ضایعات
ضایعات تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی (WEEE) معمولاً به محل دفن زباله فرستاده می‌شوند. جداسازی و استخراج اجزای این زباله‌ها به انرژی زیاد و مواد شیمیایی خاصی نیاز دارد و به همین دلیل از نظر اقتصادی گاهی به‌صرفه نیست. با این حال، این زباله‌های الکترونیکی حاوی مقدار زیادی فلز هستند که می‌توانند در طیف وسیعی از محصولات جدید مورد استفاده قرار بگیرند.
مدیر بانک خون بند ناف از راه اندازی پالایشگاه ضایعات زایمانی در پارک فناوری پردیس خبر داد و گفت: از این ضایعات می‌توان ۱۵ محصول را به تولید رساند.
افسر می‌گوید: ما بچه‌های جنوب‌شهر پشتوانه و حامی نداریم. خودم درگیر کار و زندگی شدم و نتوانستم ورزش کشتی را ادامه بدهم. حالا دلم لک زده برای کشتی گرفتن، اما به‌قدری در این شغل خسته می‌شوم که توانی برایم نمی‌ماند. پسرم نیز با همین مشکل روبه‌رو شده. مدرک کارشناسی‌اش را گرفته، ولی سرمایه‌ای برای راه‌اندازی مطب روان‌شناسی برایش را نداریم. از طرف دیگر کار مناسبی پیدا نکرده و مجبور شده در این زیرپله کنار من کار کند.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از فروش ضایعات شهرداری برای اولین بار در بورس کالا خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه شورای شهر بهترین مرکز برای برگزاری نمایشگاه‌ها شهر آفتاب است.
شهرداری تهران بعد از خرید برخی از اقلام مورد نیاز پروژه‌ها و عرضه املاک مازاد خود در بورس کالا، در برنامه جدید خود که در دستورکار قرار داده، فروش ضایعات در بورس کالا را با ضایعات آهنی کلید زد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به وقوع حریق در محل نگهداری ضایعات چوب در محدوده چهارراه جهان کودک گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان مشغول به لکه‌گیری هستند.
رشت- معاون توسعه بازرگانی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با اصلاح ساختار و تجهیز ۷۲۵ شالیکوبی ۳ تا ۷ درصد از میزان ضایعات برنج کاهش یافته است.
محققان کشور موفق به ارائه راهکاری برای تصفیه آب و پساب با استفاده از جاذبی ساخته شده از لجن و ضایعات نیشکر شدند.
کارشناس هنر اسلامی در شهر رامسر توانسته با کاه برنج کاغذ دستی تولید کند این کاغذ قابل بازیافت و قابل شستشو در نمایشگاه صنایع دستی جنگل های هیرکانی نیز به نمایش درآمده بود.
رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: شدت واگیری آبله مرغان فوق العاده بالا است، اما در آبله میمونی کمتر است و شایع نیست؛ در روز‌های اخیر در ۹۲ کشور مواردی از شدت ابتلا گزارش شده است و در کشور و خوزستان نیز مراکز منتخب بهداشتی و بیمارستان‌ها آماده پذیرش بیماران مشکوک هستند و پزشکان آموزش‌های لازم را در این رابطه فرا گرفته اند.
قهرمان المپیک کم شنوایان و ناشنوایان گفت: معلولیت ما محدودیت نیست و تا زمانی که زنده هستم برای بالا بردن پرچم مقدس ایران تلاش می‌کنم و هیچ گاه ورزش را کنار نخواهم گذاشت.
آتش‌نشانان بعد از حضور در محل نسبت به خارج کردن اجساد اقدام کردند و تنها مصدوم حادثه را تحویل عوامل اورژانس دادند و اجساد ۴ فوتی هم تحویل کلانتری شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ