یک مسابقه دوستانه بین اسطوره های دنیای فوتبال و کارگران مستقر در قطر برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس گزارش روزنامه اطلاعات ۲ مرداد ۱۳۵۲ این مرد که سرپرستی یک خانواه شلوغ را برعهده داشته، صبح‌ها در حاشیه خیابان‌ها از رهگذران اجناس دست دوم را یا می‌خریده و یا با اجناس نوی ارزان تعویض می‌کرده.
پس از تازه‌ترین حملات رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری، الجزیره در گزارشی تصویری به یک موضوع جذاب که همیشه تازگی دارد، پرداخته است: اردوگاه جنین چطور به نماد مقاومت بدل شد؟
اگر بخواهیم آقای رییسی را با تصویر ترسیم کنیم یک خط صاف است. نه هیجان‌زده می شود نه هیجان‌زده می‌کند.
امروز چند خبرگزاری از صحن علنی مجلس گزارش تصویری منتشر کرده‌اند که در آنها مصطفی میرسلیم و ساعتش سوژه عکاسی بوده است. ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که تصویری از ساعت مچی میرسلیم منتشر شد که ادعا داشت یک برند خارجی گران قیمت است که البته با توجه به رونق بازار فیک این دست موضوعات در حد همان ادعا باقی می‌ماند. در تصاویری که امروز منتشر شده گویا میرسلیم در حال توضیح در اینباره است.
تصاویری از گزارش شبکه یک روسیه از خط ریلی رشت-آستارا را مشاهده می‌کنید.
روزنامه سوپردپورته، چاپ والنسیا، تصویری از وینیسیوس روی جلد شماره امروز خود برده و با تیتری کنایه‌آمیز، در یک گزارش به شدت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کرده است.
روزنامه سوپردپورته، چاپ والنسیا، تصویری از وینیسیوس روی جلد شماره امروز خود برده و با تیتری کنایه‌آمیز، در یک گزارش به شدت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کرده است.
فرشاد عباسی، عکاس باتجربه ورزشی، تصاویر خود از دربی را در اختیار ورزش سه قرار داده است.
وب سایت معروف چمپیونات با ارائه یک گزارش تصویری از تمرین روسیه، به حواشی آن پرداخته است.
مدت‌ها است شایعه‌های زیادی درباره یک گوشی آیفون تاشو منتشر می‌شود. حالا جدیدترین گزارش درباره آیفون تاشو نشان می‌دهد این گوشی با قابلیت جذابش، می‌تواند تمام گوشی‌های تاشونده جهان را پشت سر بگذارد و به بهترین تبدیل شود.
لوله ماهی یکی از ماهی های عجیب خلیج فارس می باشد. لوله ماهی ها از خانواده اسب دریایی ها محسوب می شوند. این ماهی ها اکثر اوقات در یک جا ثابت هستند. تصویری از این ماهی جالب در ادامه گزارش قابل مشاهده است.
یک خبرنگار انگلیسی در حین تهیه گزارش از یکی از شهرهای تحت کنترل کی‌یف، تصاویری منتشر کرد که نشان می‌دهد ارتش اوکراین در ساختمان‌های مسکونی تسلیحات نظامی مخفی می‌کند.
گزارش تصویری از یک ماراتن چهار ساعته در فوتبال زنان به روایت خبرنگار ''ورزش سه''
بازیکنان ذخیره تیم پرسپولیس یک جلسه تمرینی را در ورزشگاه تهرانسر پشت سر گذاشتند.
کمیته فوتسال و در راس آن احسان اصولی که جزء اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم به حساب می آید، تصمیم به یک حرکت خوب در کیش گرفته اند.
بازیکنان استقلال امروز یک جلسه بدنسازی را برگزار کردند تا برای آغاز لیگ برتر، در بهترین فرم بدنی قرار بگیرند.
پرتغال با برد دو برصفر در مسابقه دشوار مقابل اروگوئه بدل به سومین تیم صعود کننده به دور حذفی جام جهانی شد.
در این گزارش تصویری نظر مردم کشورهای اسلامی و عرب در مورد بازی کردن یا نکردن با یک تیم ورزشی اسرائیلی پرسیده می‌شود.
یک برد بزرگ همه چیز را به سود اردوگاه ایران کرده تا آنها اکنون تنها 90 دقیقه با تاریخ‌سازی فاصله داشته باشند.
خبرگزاری دولت نوشت: تعدادی اغتشاشگر در قهدریجان اصفهان که تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بود چهارشنبه شب سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند. این افراد با پرتاب ترقه و بمب‌های دست ساز باعث ایجاد صدا و مزاحمت برای مردم شدند. بر پایه گزارش ایرنا یکی از ترقه‌ها به یک مامور نیروی انتظامی برخورد کرده و باعث مصدومیت وی شده است.
یک ماه پس از انتشار گزارش آن روزنامه کتابی به نام "مافیای آلبانیایی؛ تهدیدی برای اروپا" در فرانسه چاپ شد. این کتاب تصویری نگران کننده از اقدامات جنایی صورت گرفته توسط مافیای آلبانیایی را ارائه می‌داد که "حتی احترام زیادی را در میان خانواده‌های قدرتمند مافیایی در سیسیل ایتالیا برانگیخته است".
مازیار زارع مثل روزی شد که یک تماشاچی از روی سکوها متلکی به او انداخت و کله کاپیتان آن روزهای ملوان را داغ کرد!
روزنامه دیلی میل گزارش کرد، دختر احتمالی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای نخستین بار در یک مراسم عمومی دیده شد.
یحیی گل‌محمدی با شلوغترین کادرفنی چند سال اخیر خود تمرینات پرسپولیس را اداره می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ