لوله ماهی یکی از ماهی های عجیب خلیج فارس می باشد. لوله ماهی ها از خانواده اسب دریایی ها محسوب می شوند. این ماهی ها اکثر اوقات در یک جا ثابت هستند. تصویری از این ماهی جالب در ادامه گزارش قابل مشاهده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکته قابل تامل اینکه هیچ اقدامی از سوی متولیان امر برای مسدودسازی کانال‌های تلگرامی که اقدام به انتشار این فیلم‌ها می‌کنند، نبوده‌ایم و دست کم تا آنجا که اطلاع رسانی شده، شاهد بی‌عملی در این زمینه از سوی متولیان سینمای ایران هستیم.
بر اساس خلاصه داستان فیلم، وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می‌بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا، او می‌بیند که ساکنان به او سلام می‌کنند که گویی او را می‌شناسند و از خیابان می‌بیند که او وارد آپارتمانی می‌شود تا با زن دیگری ملاقات کند.
بر اساس خلاصه داستان فیلم، وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا، او می بیند که ساکنان به او سلام می کنند که گویی او را می شناسند و از خیابان تماشا می کند که او وارد آپارتمانی می شود تا با زن دیگری ملاقات کند.
فیلم مانی حقیقی در تابستان سال 1401 در جشنواره تورنتو رونمایی شد و سازندگانش چند نوبت برای اکران برنامه‌ریزی کردند و حتی سازمان سینمایی حضور‌های جهانی فیلم را قانونی دانست. فیلم از 28 تیر در فرانسه نیز اکران اما با توجه به حوادث سال گذشته اکران گسترده جهانی آن متوقف شد و اکنون زمان اکران جهانی این فیلم بود اما در نهایت «تفریق» همچون «برادران لیلا» قاچاق شد و مسیری غیر از سالن‌های سینما به دست مردم رسیدند.
فیلمی از سانحه چپ شدن تریلی حمل خودروهای وارداتی به کشور منتشر شده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است!
فیلمی از بارش برف در مناطقی از آرژانتین در فضای مجازی منتشر شده است. اکنون در نیمکره جنوبی زمین الان زمستان است!
فیلمی دیده نشده از وقتی که اسفندیار رحیم مشایی قاری قرآن یک برنامه با حضور هاشمی رفسنجانی بود را ببینید.
فیلمی از هولناک‌ترین طوفان که میانمار را درنوردید، در فضای مجازی منتشر شده است. سرعت باد به 240 کیلومتر در ساعت می رسد. پیش از این، طوفان موکا به بالاترین رده طوفان ها (رده 5) رسیده بود.
فیلمی از لحظه سقوط یک جنگنده اف ۱۶ آمریکایی در نزدیکی پایگاه هوایی آمریکا در کره جنوبی، در فضای مجازی منتشر شده است. منبع: ایرنا
فیلمی از ضربه یک ماهی به سر یکی از بازدیدکنندگان و بیهوشی آن فرد را مشاهده می کنید.
فیلمی از برف بهاری در مشگین‌شهر منتشر شده که نشان می‌دهد امروز برف دهستان ارشقِ مشگین‌شهر را سفید پوش کرده است.
فیلمی از قلقلک دادن سیاستمداران مطرح دنیا را ببینید، البته این فیلم واقعی نیست و با نرم‌افزار تدوین و طراحی شده است.
یکی از شاهدان عینی درباره این حادثه: آیت‌الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و او را به رگبار بست که متأسفانه آیت الله سلیمانی به شهادت رسید و ۳ نفر دیگر مجروح شده اند.
فیلمی جدید از آذر و توران دو یوزپلنگ تحت محافظت محیط زیست منتشر شده است
فیلم «چالش» با موضوع اعزام یک جراح به ایستگاه فضایی برای جراحی فضانورد آسیب‌دیده روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در سینما‌های روسیه به نمایش درآمد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، روسیه در اکتبر ۲۰۲۱، یک بازیگر و یک کارگردان را برای ۱۲ روز به ایستگاه فضایی اعزام کرد تا برداشت صحنه‌هایی از نخستین فیلم فیلمبرداری شده در فضا انجام شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم روسی، پروژه هالیوودی «ماموریت غیرممکن» با حضور تام کروز و مشارکت ناسا و اسپیس اکس را شکست داده‌اند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در نمایش خصوصی این فیلم در اوایل ماه جاری از آن تمجید کرده بود.
فیلمی از لحظات نفس گیر نجات گوزن از باتلاق را مشاهده می کنید. یک گوزن در درون باتلاقی گیر کرده با کمک دو محیط بان نجات پیدا می کند در طول عملیات نجات بارها این گوزن به وسیله شاخ هایش به محیط بانان حمله می کند اما در نهایت آنها موفق می شوند گوزن گیر افتاده را نجات دهند.
فیلمی از دریاچه عجیب و زیبایی در چین که سه رنگ دارد را در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.
یک ستاره شناس ژاپنی برخورد  شهاب سنگ با ماه را در یک ویدئو ثبت کرده است. این رویداد به ایجاد بارقه نور کوتاهی در سمت تاریک سیاره منجر شده است.
جنگل حرا قشم وسعتی حدود ۸۶ هزار هکتار دارد که در سال ۱۳۵۱ به نام منطقه حفاظت شده حرا نام گرفت. حرا درختانی با ارتفاع سه الی شش متر است که به صورت آب شورزی می‌باشند.
یک ماهیگیر ویدئویی تحت عنوان شکار هیولای رودخانه منتشر کرده است. فیلم کوتاهی که نشان می دهد این ماهیگیر موفق به شکار یک ماهی هم اندازه خودش شده است.
ثبت پلنگ ایرانی توسط دوربین تله ای در سوادکوه در 5 اسفند ماه 1401 ؛ این پلنگ در هوای بسیار سرد جهت حفظ بقا از مسیرهای پربرف و صعب العبور گذر می‌کند تا به شکار مورد علاقه خود برسد و تغذیه کند. این فیلم کم نظیر را علی اکبر ایمانی، محیط بان مازندرانی ثبت و در صفحه شخصی‌اش به دوستداران محیط زیست تقدیم کرده است.
به‌دلیل بافت کوهستانی در قسمت شمالی شهر تهران، روستاهایی که در این مناطق هستند، آب و هوایی بسیار پاکیزه و عالی دارند. روستای وردیج نیز در امتداد مسیر روستای وردیج قرار دارد و مملو از باغ‌های پر درخت میوه است.
فیلمی باورنکردنی از ربودن یک پرنده در حال پرواز و شکار او توسط ماهی غول پیکر را ببینید
در ۲۵ آبان ماه سال جاری دو گروه موتوری با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت در ایذه کردند که در این حادثه هفت نفر شهید شدند، در این فیلم اعترافات و لحظه دستگیری یکی از سرکردگان این حادثه تروریستی را خواهیم دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ