پس از تازه‌ترین حملات رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری، الجزیره در گزارشی تصویری به یک موضوع جذاب که همیشه تازگی دارد، پرداخته است: اردوگاه جنین چطور به نماد مقاومت بدل شد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – تهران محدوده وردآورد گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین–کرج حدفاصل پل فردیس تاپل کلاک گزارش شده است.
رئیس سازمان حمایت گفت: چنانچه شرکت‌های تولید کننده خودروهای مونتاژی رقم‌های بیشتر از مصوبات شورای رقابت درخواست کنند مردم می‌توانند شکایت کنند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: بارش پراکنده باران در محورهای چالوس هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال گزارش شده است.
فولاد در آخرین بازی هفته بیست و یکم امروز میزبان ملوانان انزلی است.
وبگاه اتحادیه جهانی کشتی به ناکامی قهرمان المپیک توکیو در مسابقات مصر پرداخت.
وبگاه اتحادیه جهانی کشتی به ناکامی قهرمان المپیک توکیو در مسابقات مصر پرداخت.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران، زیر نظر صمد مرفاوی به مرور تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی در مرکز ملی فوتبال می‌پردازد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه بارش برف در گردنه های استان گزارش شده است، گفت: محور شهمیرزاد-کیاسر و محدوده گور سفید در مسیر فیروزکوه به سمنان مسدود شد.
منابع دیپلماتیک گزارش دادند که وزرای خارجه مصر، امارات متحده عربی و عربستان سعودی در نشست امروز یکشنبه اتحادیه عرب که در طرابلس پایتخت لیبی برگزار می شود، مشارکت نخواهند داشت.
شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
ارتش رژیم اشغالگر قدس با انتشار بیانیه‌ ای به تشریح شرارت‌هایش علیه سوریه و کارشکنی در مسیر مبارزه این کشور با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ پرداخت.
ارتش رژیم اشغالگر قدس با انتشار بیانیه‌ ای به تشریح عملیات‌هایش علیه سوریه و کارشکنی در مسیر مبارزه این کشور با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ پرداخت.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی استان روان گزارش شده است، گفت: گردنه آهوان، شهمیرزاد-فولاد محله و سمنان-فیروزکوه با بارش برف مواجه است.
گزارش ها حاکی از آن است که ارتش مصر در آستانه رسیدن به توافق خرید موشک های چینی برای جنگنده های «رافائل» خود است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، مازندران و گیلان گزارش شده است.
رسانه های رژیم صهیونیستی از بحران میان تل آویو و قاهره به دنبال گزارش هایی درباره محدودیت های اعمال شده از سوی مصر برای سفر اتباع خود به این رژیم خبر دادند.
عکاس اختصاصی ورزش سه در دوحه با حضور در جلسه تمرینی انگلیس اخرین مراحل آمادگی سه‌شیرها برای رویارویی با ایران را منعکس کرد.
اولین تمرین چمنی تیم ملی در دوحه عصر امروز برگزار شد و بازیکنان زیر نظر کارلوس کی‌روش به مرور تاکتیک های خود پرداختند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از مسدود بودن ۴ محور شریانی خبر داد و گفت: ترافیک در۴ محور منتهی به تهران سنگین گزارش شده است.
ترجمه گزارش سازمان پزشکی قانونی این است که خانم مهسا امینی در هنگام مواجهه با فشار روانی ایجادشده به دلیل اختلال در محور هیپوتالاموس- هیپوفیز ناتوان از ترشح هورمون هیپوفیز بوده که در نتیجه چنین امری آدرنالین بالا رفته و او را دچار تروما کرده است. حال این سؤال از شما قابل طرح است که اگر متوفیه در آن زمان، فشار روانی را تجربه نمی‌کرد و به‌طور طبیعی نیازمند سطح بالای هورمون کورتیزول نبود، آیا باز هم با چنین ترومایی مواجه می‌شد؟
وبگاه الجزیره گزارش داد: از زمانی که عبدالفتاح السیسی، مفهوم «جمهوری جدید» را در یکی از سخنرانی خود در سال گذشته به کار برد، تغییر پرچم و نشان دولتی این کشور در محافل سیاسی مطرح شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ