روزنامه سوپردپورته، چاپ والنسیا، تصویری از وینیسیوس روی جلد شماره امروز خود برده و با تیتری کنایه‌آمیز، در یک گزارش به شدت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این طیف در واکنش به حادثه تروریستی شاهچراغ با القای ناتوانی دستگاه امنیتی کشور، مدعی شد که حاکمیت به جای تمرکز بر حجاب زنان، باید به سراغ مقابله با گروهک‌های تروریستی برود. اما این جهت‌گیری و این واکنش به حادثه شاهچراغ، در حقیقت عملیات روانی اتاق فرمان دشمن را لو داد.
وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز که یک شهید و چندین زخمی بر جای گذاشت، محکوم کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) یک حرکت کور تروریستی بود که در هر جای عالم ممکن است این اتفاق بیافتد و امتیازی برای دشمن محسوب نمی‌شود.
سیدضیاء مرتضوی درباره یادداشت سید محمد خاتمی نوشت: با تأسف و تأثر، به جای استقبال از این اقدام دین‌مدارانه و خیرخواهانه که می‌تواند کمکی به برون‌رفت از معضل کنونی به شمار رود، یا حتی به جای نقد منصفانه آن، شاهدیم که از سوی برخی رسانه‌ها، رفتاری هتاکانه و فرسنگ‌ها دور از اخلاق و شرع و انسانیت پیش گرفته می‌شود.
روزنامه ایران نوشت: فاجعه دقیقاً اینجا رخ داده است که برخی اهالی رسانه حتی به خود زحمت مراجعه به منبع اصلی ویدیو را نداده و «طوطی‌وار» به تشویش افکار عمومی پرداختند. جای تأسف دارد که خبرنگاران ضدانقلاب، مبنای رسانه‌ای برخی رسانه‌ها و خبرنگاران اصلاح‌طلب قرار گرفته و الگوی آن‌ها شده‌اند.
ریکاردو ساپینتو با یک تغییر مهم در خط حمله و حضور پیمان بابایی به جای ارسلان مطهری، به مصاف پرسپولیس می رود.
با مصدومیت کیلیان امباپه و نیمار، لیونل مسی در خط حمله پی‌اس‌جی دو یار همیشگی‌اش را نخواهد داشت، ولی کریستوف گالتیه می‌گوید او قرار نیست جای آن‌ها را پر کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستر یونایتد، از تکل اندی کارول که باعث مصدومیت طولانی مدت کریستین اریکسن شد بسیار ناراحت است.
پرسپولیس قرار است به جای یورگن لوکادیا یک مهاجم خارجی جذب کند.
مهاجم پرسپولیس بعد از جلسه با مدیران باشگاه به صورت توافقی از جمع سرخپوشان جدا شد.
تحقیقات داخلی سنتکام حاکی از آن است که فرضیات و محاسبات اشتباه و مغرضانه تحلیلگران آمریکایی، به حمله پهپادی سال ۲۰۲۱ در کابل و کشته شدن ۱۰ غیرنظامی از جمله هفت کودک منجر شده است!
صداوسیما باید جای تخریب اسطوره‌های کشور، مشکلات مردم مثل مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا را بررسی کند و علت گرانی‌ها را جویا شود تا باری از دوش مردم بردارد.
در پی حمله یک گروه مسلح به خودروی یک مقام سابق در کشور نیجریه، دست کم ۴ تن جان باختند.
یوسفی گفت: رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است.
اشرافیت غربگرا چرا رویگردانی مردم از آن‌ها در انتخابات را انکار و موضوع بررسی صلاحیت‌ها را به رخ می‌کشد؟ آیا مدعیان اعتدال و اصلاحات در انتخابات مجلس به جای یک لیست، سه فهرست ارائه نکردند؟ و در انتخابات ریاست جمهوری، دو نامزد نداشتند که خاتمی و ۱۶ حزب اصلاح‌طلب، نهایتاً پای حمایت از عبدالناصر همتی جمع شدند؟!
یک دختر 9 ساله مراکشی به خاطر شوخی با کریستیانو رونالدو روزهای دشواری را سپری کرده است.
رسانه ها از غیبت اولیویه ژیرو در ترکیب ابتدایی فرانسه برای دیدار فینال خبر می دهند.
ادن هازارد، ستاره بلژیکی، معتقد است تیم ملی آلمان بهتر است روی فوتبال تمرکز کند.
حمله موشکی به ساختمان اداره راه آهن در دونتسک اوکراین که به روسیه الحاق شده خساراتی بر جای گذاشت.
روز گذشته نیز افرادی قصد حمله به مقبره شهدای دانشگاه را داشتند و صحنه‌هایی زشت رقم خورد. امروز هم همان افراد دانشگاه را با باشگاه مشت‌زنی اشتباه گرفتند و حملات به دانشجویان شرکت کننده در مراسم شهدا را آغاز کردند‌.
منابع محلی اعلام کردند که تیراندازی یک گروه تروریستی در شمال شرقی کنگو دموکراتیک، ۱۷ کشته بر جای گذاشته است.
در شرایطی که پیش از این نیز بحث انتقال مهاجم اسبق استقلال به پرسپولیس شکل گرفته بود، اکنون یحیی با شرایط خاصی به این انتقال رضایت داده است.
اقدام «هادی مطر» جوان ۲۴ ساله لبنانی‌الاصل، یک پیام بزرگ را در خود جای داده و آن وجود محبت پیامبر (ص) در دل مسلمانان و عمق ایمان آنان به عقاید خود است؛ عقایدی که با مرور زمان، تمسخر و هتاکی‌هایی که در طول سال‌های اخیر در اروپا شاهد آن بوده‌ایم، تضعیف نشده و رنگ نباخته است.
حضور سردار آزمون در ترکیب بایر لورکوزن یادآورد دوران طلایی بوندس لیگا در میان فوتبالدوستان ایرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ