فرشاد عباسی، عکاس باتجربه ورزشی، تصاویر خود از دربی را در اختیار ورزش سه قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال ایتالیا برای جانشینی روبرتو مانچینی روی لوچانو اسپالتی نظر مثبت دارد، ولی اینجا با یک مانع مواجه است.
تحریم‌های اتحادیه اروپا این بار یک ستاره ایرانی را هدف قرار داده‌اند.
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به بررسی بهبود عملکرد موشک‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری به ویژه شهر جنین پرداخت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات امروز یکشنبه ملی پوشان کاراته در مرحله پایانی اردوی تیم ملی آقایان یک مهمان ویژه داشت. علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و یکی از گلزنان برتر فوتبال جهان در کمپ تیم‌های ملی کاراته حاضر شد و از نزدیک نظاره گر کار ملی پوشان بود. دایی در این دیدار صمیمی با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کشورمان گفتگو کرد و برای کاراته کا‌ها کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشت. مسابقات قهرمانی آسیا طی روز‌های ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می‌شود.
آلوارو موراتا گزینه اول میلان برای تقویت خط حمله‌اش است اما با توجه به موانعی که وجود دارد، ممکن است مهاجم ایرانی پورتو آخرین سهمیه غیراروپایی روسونری را پر کند.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شد که رئیس جمهور روسیه در راستای اقدام تلافی‌جویانه علیه آمریکا، قصد داشته تا در خاک واشنگتن، از یکی از خطوط قرمز دو کشور رد شود!
برای کسانی که ادبیات استراتژیک غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها درباره ایران را تعقیب کرده‌اند یک کلیدواژه آشنا وجود دارد با عنوان «شبکه همکار غرب در ایران». آن‌ها مدت‌هاست عقیده دارند و این عقیده خود را پنهان هم نکرده‌اند در این مسیر قطعا به کمک بازوانی در داخل ایران نیاز خواهند داشت، که چندی پیش اندیشکده آمریکایی کاتو در گزارشی مفصل به دولت آمریکا تقویت این جریان در داخل ایران را شدیدا توصیه کرده بود.
یک روزنامه اسپانیایی اعلام کرد بارسلونا با ارسال درخواستی به لالیگا خواهان دریافت مجوزی استثنایی شده که به این باشگاه اجازه می‌دهد لیونل مسی را به خدمت بگیرد.
سکوهای وطنی کاملا قرمز شده بود، یک سو نساجی‌چی‌ها و سویی دیگر هواداران پرسپولیس که تا صداهای‌شان به طور کامل نگرفت، بی خیال تشویق تیم محبوب‌شان نشدند.
جوانان به دلیل طبع گرم و مزاج و فعالیت بیش از سایر افراد در معرض کم آبی و خشکی بدن و خشکی دستگاه گوارش هستند و به همین سبب ممکن است دچار یبوست شوند و توصیه ‌می‌شود در این فصل آب میوه، دوغ، سبزیجات مخصوصا کاهو و به ویژه میوه‌هایی یک مقدار ترش هستند، نظیر گوجه سبز، هلو، آلبالو، گیلاس و هندوانه را مصرف کنند.
یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه مجلس آماده دریافت گزارش بازرس ویژه رییس جمهور از خودروهای واگذار شده خارج از نوبت به نهاد ریاست جمهوری و وزارتخانه‌های دولتی است گفت: در گزارشی که به کمیسیون اصل ۹۰ رسیده بود نامی از ۷۰ نماینده ای که خودرو تحویل گرفته باشد، نیست؛ اگر آقای درویشیان اسامی دارند در اختیار کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قرار دهند.
وب سایت معروف چمپیونات با ارائه یک گزارش تصویری از تمرین روسیه، به حواشی آن پرداخته است.
حضور علی دایی در یک رویداد خیریه بار دیگر موردتوجه علاقمندان به فوتبال قرار گرفت و یک روز ویژه را شکل داد.
نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی برگزار شد که اعضای حاضر به جز کشتی و ارائه گزارش آن توسط علیرضا دبیر به هیچ یک از دیگر محورهای تعیین شده رسیدگی نکردند.
یک خبرنگار انگلیسی در حین تهیه گزارش از یکی از شهرهای تحت کنترل کی‌یف، تصاویری منتشر کرد که نشان می‌دهد ارتش اوکراین در ساختمان‌های مسکونی تسلیحات نظامی مخفی می‌کند.
چند روز پس از رسوایی داوری در بازی کادیز-الچه، این بار داور بازی خیخون-والنسیا مرتکب اشتباهی عجیب شد.
دو روز بی‌خبری در خصوص علت سقوط این هواپیما و سرگردانی افکار عمومی و پس از آن، تائید ششلیک به هواپیما از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، موجب شد اعتراضات مردمی شکل بگیرد. روز شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸، یعنی همان روزِ انتشار بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح، دانشجویان و اقشاری از مردم در برابر دانشگاه‌های امیرکبیر و شریف تهران دست به تجمع اعتراضی زدند و شعار‌هایی سر دادند. تقریباً یک سال بعد از این حادثه، گزارشگر ویژه سازمان ملل در گزارش خود نوشت، توضیحات مقامات ایرانی در خصوص وقایع سرنگونی این هواپیما «مملو از تناقض است.
خبرگزاری ایسنا نوشت: عده‌ای به‌صورت غیرقانونی با تجمع مقابل فرمانداری سمیرم اقدام به سر دادن شعار‌های هنجارشکن کردند و قصد تعرض به ساختمان فرمانداری این شهر را داشتند.
دکتر نیکلاس پیتر مدیر مالی شرکت BMW قبلاً در پایان گزارش سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ این شرکت اعلام کرد که بی‌ام‌و از ویژگی جدید خود موسوم به «ویژن کار» (Vision Car) در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ رونمایی خواهد کرد. وی می‌گوید: در نمایشگاه CES در لاس وگاس، ما یک وسیله نقلیه رویایی را معرفی خواهیم کرد که زیربنای تخصص دیجیتال ما خواهد بود. آینده گروه BMW، الکتریکی و دیجیتالی است.
یک برد بزرگ همه چیز را به سود اردوگاه ایران کرده تا آنها اکنون تنها 90 دقیقه با تاریخ‌سازی فاصله داشته باشند.
خزعلی با بیان اینکه فراجا همیشه حامی مال و ناموس مردم بوده است، اضافه کرد: پیگیر حقوق بانوان و حفظ کرامت آنها هستیم، از مسولین فراجا خواسته ام گزارشی از علل حادثه و کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی به معاونت ارسال کنند.
بارسلونا در تاریخ خود تنها یک بار در یک فصل هم فاتح لالیگا شده و هم عناوین ال‌پی‌چی‌چی و زامورا به بازیکنانش رسیده است. فصل جاری بارسا به دنبال تکرار آن رکورد ویژه است.
در گزارش آلنا دوهان آمده است: ایران همانند سایر کشور‌های تحت تحریم از گسترده شدن صلاحیت آمریکا در معاملات بانکی بین المللی به دلیل ارتباطات بانک‌های ایالات متحده با بانک‌های خارجی با پرداخت‌های دلاری متضرر شده است؛ این امر موجب ایجاد اختلالات و تأخیر جدی در تأمین کالا‌های اساسی از جمله غذا، دارو، تجهیزات پزشکی و سایر تجهیزات و مواد اولیه گردیده است.
اتحادیه جهانی کشتی با انتشار یک گزارش ویژه در سایت رسمی خود به مصاف ستاره‌های کشتی فرنگی در مسابقات جهانی اشاره کرد و به برخی از ملی‌پوشان ایران پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ