وب سایت معروف چمپیونات با ارائه یک گزارش تصویری از تمرین روسیه، به حواشی آن پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا، یک بدهکار کلان و دانه درشت بانکی کشور که در دو سال گذشته با جدیت مورد رسیدگی قرار گرفت، در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران صادر شد.
این موجود استثنایی ساکن بخش‌هایی از کشورهای کامرون و گینه استوایی است. جدای از شکار و تخریب محیط‌زیست تهدید دیگری که برای حیات این شگفتی دنیای قورباغه‌ها وجود دارد، علاقه روزافزون مردم به نگهداری آن به عنوان حیوانی خانگی است.
در این ویدئوی حیرت انگیز می توانید مهربانی و دقت یک سگ باهوش در نگهداری از یک بچه گربه را مشاهده کنید.
مربی مشهور ایتالیایی از شاگرد سابق خود تمجید کرد و گفت او راه محبوب شدن میان بازیکنانش را می‌داند و مثل یک گربه حیله‌گر است.
رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف گفت: در یک سال گذشته گونه‌های شاخصی از قبیل گربه وحشی و شاه روباه توسط محیطبانان منطقه برای اولین بار ثبت شده است و هم اکنون تصویر گونه زیبا، کمیاب و منحصر به فرد گربه شنی هم توسط دوستدار طبیعت ثبت شد که این خود نوید بخش برنامه ریزی برای حفاظت بیشتر جهت زنده کردن نسل این گربه سانان کوچک در زیستگاه‌های شهرستان خوسف است.
نور نیوز نوشت: یک گروه سازمان یافته ترویج و تشویق افراد به رقص، کشف حجاب و ناهنجاری در معابر عمومی‌ و تبلیغ علیه نظام در رشت با تلاش مامورین فراجا شناسایی شدند.
تاتارسکی به عنوان یک بلاگر طرفدار حمله نظامی روسیه به اوکراین شناخته می‌شد و در زمان انفجاری که به مرگ او انجامید به عنوان مهمان یک گروه جنگ‌طلب به نام «جبهه سایبری Z» در کافه‌ای در سن‌پطرزبورگ حضور داشت.
در برنامه چهارشنبه شب محفل که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود یک دختر مدافع حرم میهمان بود و همه را به گریه انداخت.
موجودات مختلف، اجسام، موجودات و محیط اطراف را به شیوه هایی متفاوت مشاهده می کنند. ویدئوی سمت راست اولین تجسم داده‌های جمع‌آوری‌ شده از تکانه‌های عصبی درون مغز یک گربه است.
این موجود استثنایی ساکن بخش‌هایی از کشور‌های کامرون و گینه استوایی است.
در بیست و یکمین روز زمین لرزه به مرکزیت کاهرامان ماراش، یک گربه از لاشه‌های ساختمان آدیامان چینار خارج و برای مداوا به دامپزشکی منتقل شد.
«سلطان خیابان کاشوبسکا» در محبوبیت میان گردشگران از قلعه قرن دوازدهمی پیشی گرفت.
دوربین یکی از محیط‌بانان فعال در شهرستان شاهرود، تصویر یک قلاده از گربه‌سانان (گربه وحشی) حمایت‌شده در این شهرستان را به ثبت رساند.
تصاویری عجیب که در فضای مجازی پر بازدید شد و با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شد را ببینید. منبع: خبرفوری
با فرارسیدن فصل سرما، ویدیویی از تلاش یک گربه برای رهایی از زیر برف در روسیه متشر شده که واکنش‌های زیادی را در بر داشته است.
گربه ای که با حضور در محل اقامت تیم ملی انگلیس معروف شده بود، با این تیم به خانه برمی‌گردد.
پس از رفتار عجیب افسر مطبوعاتی برزیل با یک گربه، برخی از کاربران ابراز امیدواری کرده اند که سلسائو قهرمان جام جهانی نشود.
کابل واکر اعلام کرد که اگر انگلیس به قهرمانی جهان برسد، یک گربه خیابانی را با خود به منچستر می برد.
یک گربه در نشست خبری وینیسیوس جونیور در استادیوم العربی، روی میز کنفرانس رفت.
تقابل پرگل ایران و انگلیس در اولین بازی گروه B جام جهانی یک مهمان ویژه هم داشت.
در برخی از پرونده‌ها متهمان فقط باید از وکلای تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری که وکلای مورد تأیید قوه قضائیه هستند، استفاده کنند؛ این قید، یک امکان ویژه برای این گروه از وکلا با تعداد کمی ایجاد کرده و مورد مخالفت و اعتراض جامعه وکالت است. در شرایط حاظر وجود این تبصره موجب شده تا بهانه هایی برای عده ای از افراد سودجو فراهم گردد
برابر قانون در ارتکاب یک‌سری از جرائم آن هم زمانی که دلایل کافی وجود داشته باشد، برای متهم قرار بازداشت موقت اختیاری صادر می‌شود. یک گروه جرائمی هستند که مجازات قانونی آن اعدام، رجم، صلب و قطع عضو باشد؛ گروه دیگر جرائم عمدی هستند که حداقل مجازات قانونی آن‌ها سه سال حبس باشد، همچنین صدور قرار بازداشت موقت در مواردی که آزادبودن متهم موجب ازبین‌رفتن آثار و دلایل جرم شود یا تبانی با متهمان دیگر و مطلعان را ایجاد کند، در اختیار دادگاه خواهد بود.
ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی پربیننده شده، سیلی خوردن یک گزارشگر ورزشی در ترکیه هنگام پخش زنده را نشان می‌دهد. این گزارشگر گفته که در خانه صاحب گربه، مهمان بوده است.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک مجموعه به ظاهر توریستی که دارای نمادهای شیطان‌پرستی بودند، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ