امروز چند خبرگزاری از صحن علنی مجلس گزارش تصویری منتشر کرده‌اند که در آنها مصطفی میرسلیم و ساعتش سوژه عکاسی بوده است. ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که تصویری از ساعت مچی میرسلیم منتشر شد که ادعا داشت یک برند خارجی گران قیمت است که البته با توجه به رونق بازار فیک این دست موضوعات در حد همان ادعا باقی می‌ماند. در تصاویری که امروز منتشر شده گویا میرسلیم در حال توضیح در اینباره است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تصمیم مورینیو، دیروز رم بازی دوستانه برابر پارتیزانی را 10 نفره به اتمام رساند که در نوع خود حرکتی جالب بود.
صاغرمار شرقی (آمریکایی) با نام علمی «Heterodon platirhinos» ستاره داستان ما و گونه‌ای از خانواده قمچه‌ماران است.
خروج هواداران از ورزشگاه پس از تعویض مسی در دقیقه 75 دیدار برابر آتلانتا یونایتد
بازیکن پرسپولیس طی روز‌های گذشته مذاکراتی را با استقلال انجام داده، اما برای این کار تصمیمی جدید گرفته است.
آندره‌آ استراماچونی که به استخدام شبکه DAZN درآمده، می‌داند که برای بیشتر دیده شدن، نیاز دارد کمی جنجال به پا کند و این کار را در برنامه‌‌ای در مورد دیدار رم-سویا انجام داد.
این مهاجم ۲۲ ساله لباس خواب آبی آسمانی ابریشمی پوشیده بود و شریک زندگی‌اش ایزابل که با پیراهنی ابریشمی به همان رنگ کمی شیک‌تر به نظر می‌رسید، را همراهی می‌کرد.
با شروع رقابت، سالیوان فریم اول را گرفت تا از وفایی ۱-۰ پیش بیفتد و فریم دوم را با بریک آف خود آغاز کند. در ادامه وفایی در یک حرکت عجیب به جای زدن یک ضربه سنجیده، ضربه‌ای زد که یادآور یک بازیکن معمولی بود و سطح او را زیر سوال برد. او بدون فکر توپ سفید را به توپ‌های قرمز زد و توپ‌های روی میز را پخش کرد.
ستاره فوتسال ایران به جای حضور در اردوی تیم ملی و مسابقه پالما راهی جام رمضان قم شده است
این حرکت با تبدیل شدن بدن مار به شکل S آغاز می‌شود، سپس مار با فشار دادن دم خود به زمین، نیمه جلوی بدن خود را به هوا پرتاب می‌کند. تمام بدن مار در هوا معلق می‌شود. زمانی که سر مار به زمین می‌رسد، دم به سمت جلو می‌چرخد، و به همین‌صورت سر و گردن دوباره پیچ می‌خورد. تمام این حرکات دوباره تکرار می‌شوند؛ و مار با پیچاندن مکرر بدنش، خود را به سمت جلو پرتاب می‌کند.
سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل سپاهان حاضر نشد.
اجرای حرکات نمایشی خطرناک با موتور سیکلت حتی بدون کلاه ایمنی، باعث وقوع حادثه برای یک جوان شد.
حرکت غیرمنتظره ملی‌پوش ایرانی فاینورد مقابل آژاکس او را تبدیل به سوژه عکاسان هلندی کرد.
علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران پس از باز شدن دروازه اش از روی نقطه پنالتی با بازیکن فجر سپاسی درگیر شد.
دقایقی قبل از گل تساوی هلند به آرژانتین، درگیری شدیدی میان اعضای دو تیم کنار زمین رخ داد که کم سابقه بود.
نیمار سرانجام از شر مصدومیت مچ پا خلاص شد و دیشب در بازی مقابل کره جنوبی در مرحله یک‌هشتم نهایی حاضر شد و گلزنی هم کرد.
آزمون که در نیمه دوم تعویض شده بود و روی نیمکت حضور داشت، بعد از گلزنی ایران از شدت خوشحالی گلو و صورت کارلوس کی روش سرمربی ایران را فشار داد تا جشن پیروزی ایران را به شکل عجیبی انجام بدهد! این حرکت بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های دنیا داشت؛ از جمله توئیتر پرطرفدار ESPN که به کنایه و شوخی نوشت: «گاهی اوقات شما می‌توانید بعد از پیروزی در جام جهانی بیش از حد هیجان زده بشوید.»
وستون مک‌کنی روی پرتاب اوت با حرکتی جالب نگاه‌ها را به خود جلب کرد.
سایت ESPN به حرکت عجیب سردار آزمون و شادی او با کارلوس کی‌روش در بازی با ولز کنایه زد.
کریستیانو رونالدو دست به حرکتی عجیب برابر نیوکسل زده و البته یک کارت زرد هم دریافت کرد.
کریستیانو رونالدو دست به حرکتی عجیب برابر نیوکسل زده و البته یک کارت زرد هم دریافت کرد.
کریستیانو رونالدو دست به حرکتی عجیب برابر نیوکسل زده و البته یک کارت زرد هم دریافت کرد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و گل گهر در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که شاگردان ساپینتو در وقت های اضافه صاحب یک پنالتی جنجالی شدند و به پیروزی رسیدند.
اصفهان- داور بازی ذوب آهن و پرسپولیس در صحنه اخراج نادر محمدی در حالی که ابتدا از دادن کارت منصرف شد، نهایتاً این بازیکن ا اخراج کرد.
منچستریونایتد تاکید کرده که هیچ مشکلی با ترک زودهنگام کریستیانو رونالدو از اولدترافورد پیش از پایان بازی دوستانه مقابل رایو وایکانو در روز یکشنبه ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ