تصاویری از گزارش شبکه یک روسیه از خط ریلی رشت-آستارا را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با گذشت یک ماه از مهلت ارائه شده جهت بررسی و اعلام نتیجه، به تازگی در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیسی برگزار شد، کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه گزارش فعالیت‌هایش را در یک ماه گذشته ارائه کرد. در گزارش این کارگروه، فرآیند صورت‌گرفته جهت بررسی ابعاد مختلف شبکه از منظر فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات کیفی شبکه مطرح شد.
شبکه «بی بی سی» در این گزارش نوشت، این نخستین تغییرات اساسی در وزرای کابینه ترودو از زمانی محسوب می‌شود که جاستین ترودو در سال ۲۰۲۱ مجدداً با یک پیروزی شکننده و حداقلی بعنوان نخست‌وزیر منصوب شد.
روزنامه شرق و شبکه اینترنتی وابسته به آن در روز‌های ۱۱، ۱۳ و ۱۴ تیرماه جاری با انتشار سه گزارش خبری با عناوین «ابهام در تشابه قتل زنان مثله شده»، «سارقانی با نمای جدید» و «هر چهار روز یک زن کشی» به طرح ادعا‌ها و مطالبی غیر مستند پرداخته است که موجب هراس زنان شده و مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند قرار گرفته است.
سیستم یکپارچه نظارت زیردریایی (IUSS) یک شبکه جهانی از حسگر‌های زیر آب است که برای شناسایی، طبقه‌بندی و گزارش موقعیت زیردریایی‌ها در سرتاسر دنیا طراحی شده است. این شبکه عمدتا از میکروفون‌های زیر آب تشکیل شده که به نام هیدروفون شناخته می‌شوند. این هیدروفون‌ها فعالیت‌های زیردریایی‌ها را شنود می‌کنند.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
طبق گزارش رسانه های غربی، اعلام موضع کی یف درباره «حمله بهاری» و اینکه این حمله ، قوانین بازی را تغییر خواهد داد و موجب بازپس گیری شبه جزیره کریمه خواهد شد، یک خیال بافی بیش نیست.
بنا به گزارش ها، انفجاری در یک مزرعه در یکی از مناطق شبه جزیره کریمه رخ داده است.
براساس گزارش یک شبکه عبری زبان، ۵۸ درصد صهیونیست ها جنگی داخلی را محتمل می‌دانند.
گزارش استشمام بوی آمونیاک، بوی نارنگی گندیده و اخیرا هم یک مورد گزارش استشمام بویی شبیه نعنا وجود دارد. در بسیاری از گزارش‌ها به «بو»‌ی خاصی در مکان‌هایی که مسمومیت در آن‌ها بروز کرده، اشاره نشده. علاوه بر اینها، گزارشی از تنفس بویی شبیه «شوینده» و «وایتکس» گزارش شده.
براساس گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، منابع مطلع اعلام کردند اسناد اطلاعاتی که در دفتر خصوصی جو بایدن پیدا شده مربوط به ایران، اوکراین و بریتانیا بوده است. به گفته یک منبع آگاه، ۱۰ سند محرمانه ازجمله یادداشت‌های اطلاعاتی امریکا و همچنین مطالبی در ارتباط با اوکراین، ایران و بریتانیا ازجمله مواردی هستند که مربوط به دوره معاونت ریاست‌جمهوری بایدن هستند. به گفته این منبع آشنا، تاریخ این اسناد محرمانه مربوط به بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ است.
طبق گزارش واشنگتن پست، این اطلاعات احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۱ با سوءاستفاده از یک آسیب‌پذیری توییتر جمع‌آوری شده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد با در اختیار داشتن آدرس ایمیل یا شماره تلفن سایر افراد، حساب دیگران را در این شبکه اجتماعی پیدا کنند.
لیونل مسی در نیمه‌ای که رکورد لوتار ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد با درخشش هم‌تیمی‌اش کرواسی را شوکه کند و با دو گل اختلاف به رختکن برود
راسموس تانتولت، گزارشگر شبکه TV ۲، چند روز قبل از بازی افتتاحیه جام جهانی فوتبال از قطر و به صورت پخش زنده در حال تهیه گزارش بود که کارکنان امنیتی به او حمله‌ور شده و حواشی بزرگی ایجاد کردند.
به ادعای اسکای نیوز، یک منبع امنیتی به این شبکه گفته «این نگرانی وجود دارد که ایران به دنبال مهندسی معکوس تسلیحاتی غربی دریافتی از روسیه باشد».
یک شبکه رادیویی مستقر در واشنگتن دی‌سی، در گزارشی تفصیلی به افزایش فقر و گرسنگی در پایتخت ثروتمندترین کشور دنیا پرداخت.
یک شبکه رادیویی مستقر در واشنگتن دی‌سی، در گزارشی تفصیلی به افزایش فقر و گرسنگی در پایتخت ثروتمندترین کشور دنیا پرداخت.
شبکه تلویزیونی اسکای‌نیوز انگلیس در گزارشی مدعی شد که خرابکاری در خطوط لوله نورد استریم با یک وسیله انفجاری کنترل از راه دور، صورت گرفته است.
سخنگوی سازمان انتقال خون با بیان اینکه ایران جزو معدود کشور‌های جهان است که یک شبکه ملی خون‌رسانی در سراسر کشور دارد، گفت: خون‌رسانی به مراکز درمانی در سراسر کشور توسط این شبکه مدیریت می‌شود بر اساس آخرین گزارش این شبکه، کشور امروز به اندازه ۱۰ روز ذخیره خون و فرآروده خونی دارد.
کریس تای، خبرنگار شبکه سی بی اس از مقابل مقر اف بی آی در شیکاگو گزارش داد: ما در اداره کل اف بی آی در شیکاگو هستیم. در حدود ساعت یازده صبح امروز یک مرد از موانع موجود در اینجا عبور کرده است. وی از روی موانع پرید. مقامات امنیتی او را بازداشت کردند. وی که سلاحی همراه خود نداشته است، بازداشت شد و هم اکنون تحت بازجویی قرار دارد.
شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز» به نقل از یک مقام دولتی آمریکا گزارش داد: «تعداد نامعلومی از نظامیان آمریکایی در دو حمله راکتی جداگانه به تأسیسات محل استقرار نیرو‌های آمریکا در سوریه، زخمی شدند».
همچنین یک منبع آگاه در گفتگو با ایرنا گزارشی را که به نقل از شبکه سعودی العربیه در برخی رسانه‌ها با محتوای پاسخ آمریکا به نظرات ایران منتشر شده تکذیب کرد.
مرکز رسانه قوه قضائیه در واکنش به گزارش سوخته اینترنشنال شبکه سعودی ضد ایرانی از یک پرونده قضایی، روند رسیدگی به این پرونده را بازخوانی و اعلام کرد که جزئیات آن پیش از این منتشر شده بود.
شبکه خبری «الجزیره» قطر به نقل از برخی منابع در این باره گزارش داد که توافق شده تا مصر راس ساعت دو بعد از ظهر به وقت گرینویچ (۱۸:۳۰ به وقت تهران) یک بیانیه را اعلام کند که در آن خواسته شده تا آتش بس در نوار غزه سه ساعت پس از آن برقرار شود.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ