خبرگزاری دولت نوشت: تعدادی اغتشاشگر در قهدریجان اصفهان که تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بود چهارشنبه شب سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند. این افراد با پرتاب ترقه و بمب‌های دست ساز باعث ایجاد صدا و مزاحمت برای مردم شدند. بر پایه گزارش ایرنا یکی از ترقه‌ها به یک مامور نیروی انتظامی برخورد کرده و باعث مصدومیت وی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالی‌که بازار خودرو‌های شاسی­‌بلند هر روز شاهد ورود مدل‌های تازه است و بسیاری خودروسازان همچون برند‌های اشرافی رولزرویس و بنتلی یا شرکت‌های گمنام و تازه‌­وارد هم پا به این عرصه گذاشته‌­اند، جای خودروی باسابقه‌­ای همچون هامر بسیار حس می­‌شود. این خودرو با رونمایی سری جدید همه را شگفت‌زده کرد.
با بحرانی شدن وضعیت هوای دریاچه ارومیه و وزش باد در این منطقه شاهد حاکم شدن طوفان نمک بر فراز دریاچه ارومیه و شهر‌های اطراف هستیم.
«کبک دری» معروف به عروس کوهستان پرنده‌ای است که زیستگاه آن در ارتفاعات مناطق کوهستانی است. این تصاویر توسط محیط‌بان علی اکبرایمانی درمنطقه شکارممنوع سوادکوه تهیه شده است. منبع: ایسنا
آخرین تصاویری که از ورزشگاه آزادی منتشر شده نشان می‌دهد این استادیوم آماده برگزاری بازی‌های لیگ برتر نیست.
نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ پنجشنبه ۱۵ تیر برگزار شد. در این ویدئو حاشیه‌های جالب برگزاری کنکور امروز را مشاهده می‌کنید.
هواپیمای مافوق صوت کنکورد انقلابی را در صنعت هوانوردی به‌وجود آورد اما به دلیل هزینه بالا و همچنین مسائل زیست‌محیطی خیلی زودتر از آنچه که تصورش می‌رفت، بازنشسته شد. پس از کنکورد تلاش‌ها برای ساخت یک جانشین مقرون‌ به‌صرف‌تر همچنان ادامه دارد و طرح‌های مختلفی در این خصوص ارائه شده است.
در نگاه نخست، این گونه به نظر می‌رسد که کم ارتفاع‌ترین خودرو جهان روی آسفالت جاده شناور است. فردی که خودرو را هدایت می‌کند با توجه به قد خود باید زیر بدنه در حالت نشسته به سمت جلو خم شده یا به پهلو دراز بکشد.
مسابقات کورس شتردوانی با حضور بیش از ۲۰ نفر شتر در پنج دور ۲۵۰ متر در روستای نصرت آباد شهر شاهدیه در مجاورت یزد برگزار شد. این مسابقات در محلی غیر استاندار برگزار می‌شود که ساخت محلی مناسب و ایمن برای برگزاری این مسابقات از مطالبات جدی مردم این منطقه است.
صداوسیما برای اولین بار از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری بانوان در حرم مطهر امام خمینی، گزارش تهیه کرد .
خرید و فروش کودکان در مرکز آفریقا که کودکان در کنگو داخل گونی خرید و فروش می‌شوند./دانشجو
در ویدئو اول دقایقی از طوفان سهمگین و بارش شدید باران در ایرانشهر را می‌بینید. ویدئو دوم هم توفان شدید و اثرات خشک شدن دریاچه هامون را نشان می‌دهد.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
خبرگزاری «اسپوتنیک» با انتشار تصاویری از ورود نخست‌وزیر سابق پاکستان به دادگاه تحت تدابیر شدید امنیتی خبر داد. قرار است در این جلسه دادگاه به پرونده صدور قرار وثیقه برای او رسیدگی شود.
تصاویری از آتش‌بازی دیدنی هواداران دو تیم اشتروم گراتس و راپید وین حین برگزاری دیدار فینال جام حذفی اتریش منتشر شده است. این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود راپید وین به پایان رسید.
چند ثانیه نوشت: خبرگزاری صداوسیما با انتشار تصاویر برخی پوشش‌های غیرمعمول بانوان را بزرگنمایی کرده است.
بر اثر طوفان شدید در ایالت فلوریدا، درختان این منطقه سقوط کردند.
پسر ۱۳ ساله‌ای که ماسک جمجمه بر سر داشت معلم ۷۱ ساله مدرسه‌ای در سائوپائولو برزیل را با ضربات چاقو کشت!
لحظات پیش یک زمین‌لرزه نسبتاً شدید کابل را تکان داد. هنوز از خسارات و تلفات احتمالی این زمین‌لرزه و این‌که دیگر در کدام بخش‌های کشور احساس شده، جزییات در دست نیست. خبرگزاری فرانسه هم از احساس شدن زلزله شدیدی به قدرت ۷.۷ ریشتر در پاکستان خبر داده است.
خبرگزاری فرانسه، روز جمعه، ۱۹ اسفندماه برای اولین بار تصاویری از جزایر و صخره‌های اسپراتلی در دریای جنوبی چین منتشر کرده است. فیلیپین، چین و چندین کشور دیگر ادعای مالکیت این جزایر صخره‌ای را دارند.
تصاویر منتشر شده از آموزش نیروی ویژه ضدتروریسم ایران در شرایط سخت کوهستانی را ببینید. منبع: خبرگزاری میزان
تصاویر منتشر شده از آموزش نیروی ویژه ضدتروریسم ایران در شرایط سخت کوهستانی را ببینید. منبع: خبرگزاری میزان
تصاویری از آتش سوزی مهیب برای اتوبوس مدرسه در نیمس فرانسه که خوشبختانه قبل از حادثه تمام دانش آموزان تخلیه شده بودند را ببینید. منبع: خبرگزاری دانشجو
در پی شورش های و ناآرامی‌ها در بغداد، پایتخت عراق، آشوبگران و طرفداران صدر به تصاویر شهدای مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بی حرمتی کردند. منبع: خبرگزاری دانشجو
در جریان برگزاری دیدار دو تیم هیات کشتی گیلان و افلاک لرستان در لیگ دسته یک کشتی، درگیری در سالن مسابقات تا حدی بالا گرفت که تصاویر منتشر شده نشان می دهد فردی با تبر در سالن قدم می‌زند و اوضاع سالن هم متشنج است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ