گزارش تصویری از یک ماراتن چهار ساعته در فوتبال زنان به روایت خبرنگار ''ورزش سه''
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از ۵ روز درگیری مسلحانه میان افراد مسلح وابسته جنبش فتح و برخی دیگر از گروه‌های شبه نظامی در اردوگاه عین الحلوه، از صبح امروز دوشنبه آرامش در این اردوگاه و شهر صیدای لبنان برقرار شده است.
در چند روز اخیر برخی رسانه‌ها از متوقف شدن فعالیت دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر‌های کابل، مزار شریف و هرات توسط طالبان خبر دادند. معاون رسانه‌ای نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان گفت: انتظار می‌رود طالبان علت محرومیت و عدم فعالیت دو ماه اخیر کمیته امداد در افغانستان را شفاف بیان کند.
ژوهانسبورگ، بزرگترین شهر آفریقای جنوبی، روز دوشنبه برای اولین بار در بیش از یک دهه گذشته شاهد بارش برف بود.
ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ضمن اعتراض به وضعیت قطعی آب برخی محلات پایتخت در ۱۰ روز گذشته، نسبت به سکوت اعضای شورا در این خصوص انتقاد کرد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن عیادت و عذرخواهی از مصدومان حادثه پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی از برگزاری جلسه ریشه‌یابی این حادثه خبر داد.
بارش برف در دهمین روز فصل بهار مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل را سفیدپوش کرد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی از بارش برف در تهران برای ساعات پایانی امشب تا صبح روز پنجشنبه از آمادگی کامل مدیریت بحران برای مواجهه با این بارش‌ها خبر داد و توصیه‌ها و هشدارهایی را نیز به مردم ارائه کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید ماشین آلات تخصصی خود را بهبود ببخشد و از همین اکنون باید برای تجهیزات برف روبی سال آینده اقدام کرد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در همه تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی‌ها به‌منظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.
نظری تصریح کرد: هواشناسی استان پیش‌بینی کرده است که بارش برف تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه ۲۴ بهمن در سطح شهر تهران ادامه خواهد داشت و ما نیز تا زمانی که برف از آسمان ببارد، برای برف‌روبی در خیابان‌های شهر حاضر خواهیم بود.
آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران ، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه غیرحضوری شد
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی بارش شدید برف در تهران در روز یکشنبه از آماده‌باش مدیریت بحران خبر داد و توصیه‌ها و هشدارهایی را نیز به مردم ارائه کرد.
در روز‌هایی که شهر تهران با بارندگی برف و باران مواجه است، اقدام زیبای یک سرباز در روز بارانی تهران برای عبور عابران سوژه کاربران مجازی شد.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران گفت: از ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی، روز شنبه دو دستگاه آن رونمایی خواهد شد و قرار است در خط بهارستان -جمهوری به کار گرفته شود.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی است که روز شنبه دو دستگاه آن رونمایی خواهد شد و قرار است در خط بهارستان -جمهوری به کار گرفته شود.
آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای که بر روی کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد قرار داد اعلام کرد که با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا ۲۶ دیماه؛ آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا سامانه جوی با بارش‌های شدید در برخی استان‌ها فعال است به نحوی که اثرات مخاطره آمیزی در پی دارد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا سامانه جوی با بارش‌های شدید در برخی استان‌ها فعال است به نحوی که اثرات مخاطره آمیزی در پی دارد.
براساس دستورالعمل احتیاطی صادره از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.
مراسم چهلمین روز درگذشت کشته شدگان ۱۶ مهر سنندج که روز پنجشنبه در بهشت محمدی این شهر برگزار شد، با حاشیه هایی همراه شد و برخی از تجمع کنندگان با اقدامات هنجارشکنانه فضای شهر را نا آرام کردند.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: متاسفانه برخی از وزرا به جای اینکه به کار وزارتخانه بپردازند، شب و روز در حال توئیت بازی هستند.
هادی طباطبایی، دروازه اسبق تیم ملی و استقلال تهران، به یادماندنی‌ترین روز تاریخ ورزشی خود را در شهر کپنهاگ دانمارک رقم زد.
هادی طباطبایی دروازه اسبق تیم ملی و استقلال تهران، به یاد ماندنی ترین روز تاریخ ورزشی خود را در شهر کپنهاگ دانمارک رقم زد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ