مشاور امنیتی نخست وزیر عراق ضمن تشریح جزئیات طرح استقرار نیروهای مرزبان عراق در مرز ایران و ترکیه گفت که هدف طرح جدید، حل مشکل 40 ساله عراق برای کنترل مرزهای بین المللی این کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام مسئول به بیان توضیحاتی درباره لزوم حفظ اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه در برنامه هفتم توسعه پرداخت و گفت:اگر اعتبار مالیاتی حذف می‌شد خطری بزرگ برای اقتصاد دانش پایه بود.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم بیان کرد: در حال حاضر پرونده با احکام تکمیلی که صادر شده در دیوان عالی کشور مطرح است و به زودی در این رابطه رأی مقتضی صادر خواهد شد.
قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد که یاسین سلمانی در ایران فقط برای استقلال بازی می کند.
قائم مقام باشگاه استقلال در جمع هواداران این تیم امروز توضیحات مفصلی را درباره آخرین وضعیت محمد محبی ارائه کرد؛ او جزییات مذاکره با او را لو داد.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی درباره لیست نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی درباره لیست نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد.
علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال، توضیحاتی را در خصوص حواشی تمرین روز پنجشنبه استقلال ارائه داد.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی درباره فسخ قرارداد مدافع برزیلی خود عنوان کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال پیرامون فعالیت نقل و انتقالاتی آبی‌ها توضیحاتی ارائه داد.
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند
قائم مقام باشگاه استقلال مقابل ساختمان این باشگاه توضیحاتی کوتاه درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه کرد.
سخنگوی دولت گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اخیراً تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت بگیرد.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی در خصوص حواشی پیرامون خود و باشگاه ارائه کرد و گفت که در انتخاب سرمربی جدید استقلال دخالتی نخواهد داشت.
قائم مقام باشگاه پیکان توضیحاتی را درباره شایعات مربوط به انتقال سامان فلاح به باشگاه‌های دیگر ارائه کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی پیرامون حواشی پیام ویدئویی خود به نشست کمیسیون مقام زن ارائه کرد.
روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری طی اطلاعیه‌ای درباره حواشی ایجاد شده درخصوص ویدئوی سخنرانی انسیه خزعلی در شصت و هفتمین نشست کمیسیون مقام زن، توضیحاتی ارائه کرد.
یک مقام مسئول در وزارت اطلاعات درباره نقل‌قول منتشر شده از مشاور وزیر اطلاعات، مطالب منتشر شده را غیردقیق عنوان و درباره آن توضیحاتی ارائه کرد.
وقتی المیرا شریفی مقدم از نزدیک پیروز رو در هشت ماهگی می‌بیند! توضیحات جالب علیرضا شهرداری از اخلاق و رفتار پیروز را در این ویدئو بشنوید.
پرونده اتهام یکی از مدیران شهرداری مشهد پس از انجام تحقیقات برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. این پرونده مالی است و اظهار نظرهای بیشتر در این خصوص باید توسط مقام قضایی انجام شود.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ارسال پیام هشدار زلزله را اشتباه فنی تیم تحقیقاتی همراه اول عنوان کرد.
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان: در موضوع خبرگزاری فارس، چند بار به این برادر تذکر داده شده حتی به مرحله قضائی رسیده و برخورد هم شده است. این که این شخص برای بولتن ماموریت داشته نه این طور نبوده، این شخص انشای خبر می‌کرده و این نشریه و بولتن را به دستگاه‌های مختلف می‌داده و می‌فروخته. این فرد یک زمانی قائم مقام خبرگزاری فارس بوده است. / خبرگزاری دانشجو
مطابق توضیحات دولت آمریکا، در نتیجه این تحریم‌ها تمامی دارایی‌ها و سهام تحت تملک این افراد که در ایالات متحده یا در اختیار افراد آمریکایی هستند بایستی مسدود شده و به خزانه‌داری آمریکا گزارش شوند.
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری توضیحاتی را در مورد پلمب سالن این فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی ارائه کرد.
قائم مقام اداره‌کل اطلاعات سیستان و بلوچستان درباره حوادث زاهدان: اطلاع موثق داشتیم که دارند تحریک می‌کنند؛ مراقبت هم شد، اما از کنترل خارج شد / تیراندازی‌هایی شد، اما اینکه از چه سمتی و در چه سطحی در حال بررسی است / دشمنان یک متغیر دیگر را به مسائل قومیت و مذهب اضافه کردند و آن مسائل ناموسی و حیثیتی است؛ به هیچ کسی اجازه نمی‌دهیم نیروی انتظامی را تخریب کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ