قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد که یاسین سلمانی در ایران فقط برای استقلال بازی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحیدی وزیر کشور در خصوص حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) گفت: عکس‌العمل به موقع مردم در کنار نیروهای امنیتی باعث دستگیری تروریست شده است.
استاندار فارس گفت: ۲ مجروح حمله تروریستی شاهچراغ در اتاق عمل هستند و حال عمومی سایرین نسبتا خوب است.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پی بروز برخی شایعات در خصوص هنرستان ماندگار سروش در ناحیه ۴ شهر اصفهان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
سخنگوی قوه قضائیه درباره قطعیت حکم ابطال میثم لطیفی توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه درباره قطعیت حکم ابطال میثم لطیفی توضیحاتی ارائه داد.
آندره اونانا بعد از جنجالی که با فریاد زدن بر سر هری مگوایر در بازی دوستانه منچستریونایتد ایجاد کرد می‌گوید وقتی درون دروازه می‌ایستد از هم‌تیمی‌هایش انتظار بالایی دارد.
توضیحات طاقچه درباره عکس منتشر شده از کارکنانش: این عکس بیش از یک ماه پیش گرفته شده و در همان زمان در حسابی شخصی منتشر شده است. تصویر یادشده پس از خداحافظی یکی از همکاران، مقابل دیوار بیرونی و خارج از فضای کاری طاقچه گرفته شده و در هیچ‌یک از حساب‌های رسمی طاقچه انتشار نیافته است.
علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال درباره مصدومیت سردار آزمون گفت: آزمون ۲ روز پیش در یکی از جلسات تمرینی باشگاه لورکوزن دچار آسیب دیدگی شد و بلافاصله وارد پروسه درمانی شد.
علی اکبر فسایی در این مورد گفت: یکی، دو موردی که در سنوات گذشته در این ارتفاعات احداث شده بود با هماهنگی‌های قضائی تخریب شده است.
لنگرود - فرمانده انتظامی لنگرود علت درگیری روحانی لنگرودی با همسر برادرش را اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث اعلام کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال در جمع هواداران این تیم امروز توضیحات مفصلی را درباره آخرین وضعیت محمد محبی ارائه کرد؛ او جزییات مذاکره با او را لو داد.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی درباره لیست نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی درباره لیست نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد.
علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال، توضیحاتی را در خصوص حواشی تمرین روز پنجشنبه استقلال ارائه داد.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی درباره فسخ قرارداد مدافع برزیلی خود عنوان کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال پیرامون فعالیت نقل و انتقالاتی آبی‌ها توضیحاتی ارائه داد.
قائم مقام باشگاه استقلال مقابل ساختمان این باشگاه توضیحاتی کوتاه درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی در خصوص حواشی پیرامون خود و باشگاه ارائه کرد و گفت که در انتخاب سرمربی جدید استقلال دخالتی نخواهد داشت.
در پی انتشار مطلبی درباره سرمربیگری قاسم حدادی‌فر در ذوب‌آهن، یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه توضیحات تکمیلی را در اختیار "ورزش سه" گذاشت.
قائم مقام باشگاه پیکان توضیحاتی را درباره شایعات مربوط به انتقال سامان فلاح به باشگاه‌های دیگر ارائه کرد.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان: در موضوع خبرگزاری فارس، چند بار به این برادر تذکر داده شده حتی به مرحله قضائی رسیده و برخورد هم شده است. این که این شخص برای بولتن ماموریت داشته نه این طور نبوده، این شخص انشای خبر می‌کرده و این نشریه و بولتن را به دستگاه‌های مختلف می‌داده و می‌فروخته. این فرد یک زمانی قائم مقام خبرگزاری فارس بوده است. / خبرگزاری دانشجو
قائم مقام اداره‌کل اطلاعات سیستان و بلوچستان درباره حوادث زاهدان: اطلاع موثق داشتیم که دارند تحریک می‌کنند؛ مراقبت هم شد، اما از کنترل خارج شد / تیراندازی‌هایی شد، اما اینکه از چه سمتی و در چه سطحی در حال بررسی است / دشمنان یک متغیر دیگر را به مسائل قومیت و مذهب اضافه کردند و آن مسائل ناموسی و حیثیتی است؛ به هیچ کسی اجازه نمی‌دهیم نیروی انتظامی را تخریب کند
رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: موسس داعش آمریکایی‌ها بودند و سردار سلیمانی دشمن داعش بود؛ آمریکا دشمن داعش را به شهادت رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ