قائم مقام باشگاه استقلال مقابل ساختمان این باشگاه توضیحاتی کوتاه درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.
بازیکنی که همه ایران دوستش دارند، ستاره‌ای که مورد اعتماد همه سرمربیان است: وحیدِ امیری.
با جدایی کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی ترکیب کاپیتان‌های اول تا چهارم این تیم تغییر کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد که برای علیرضا بیرانوند فقط تا امشب صبر خواهند کرد اما تصور می کند او امروز قراردادش را امضا کند.
امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم‌ملی گفت: خیلی‌ها می‌گویند قرقیزستان ضعیف است، اما اینطور نیست چرا که حدود ۶ ماه پیش با روسیه بازی کردند و تا دقایق آخر بازی یک، یک بود و در نهایت ۲ بر یک شکست خوردند.
یکی از بازیکنان آماده و تاثیرگذار پرسپولیس مقابل سپاهان وحید امیری بود که تا پایان دقیقه ۱۲۰ از نفس نیفتاد.
همه منتظر شروع بازی هستند تا ببینند یحیی گل‌محمدی چه چینشی را برای دیدار با استقلال در نظر گرفته است.
نیمکت نشینی عجیب در جام جهانی باعث شده تا اکنون امیری با انگیزه‌های ویژه‌ای آماده جدال دربی شود.
وحید ششمین بازیکن تیم ملی است که با حضور در سالن کنفرانس تیم ملی در دوحه به سوالات خبرنگاران ایرانی و خارجی پاسخ می‌دهد.
وحید امیری در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی، میثاق‌نامه بازیکنان تیم ملی را قرائت کرد.
بازیکن موردعلاقه کارلوس کی‌روش بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت اکنون آخرین تلاش‌های خود برای دستیابی به آمادگی بدنی مطلوب را پشت سر می‌گذارد.
در حالی که ساعت شمار شروع جام جهانی عدد ۹۰۰ را نشان می‌دهد دو بازیکن پرسپولیس در پی اثبات خود به کارلوس کی‌روش هستند.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای موفقیت در قهرمانی جهان امارات، تیراندازان علاوه بر ارتقای بعد فنی از نظر مهارت‌های روانی نیز باید آماده باشند تا سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست ندهیم.
ترکیب پرسپولیس برای دیدار با تراکتور نیم ساعت تا شروع بازی اعلام شد.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط، برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روز‌های اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند، از حضور در میدان خودداری کردند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رییس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس که از جانب رییس مجلس مامور تهیه گزارش در پی فوت مهسا امینی شده بود، نیز گزارشی به مجلس ارایه کرد و قول داد که تا آخر هفته این گزارش نهایی را آماده کند و به اطلاع مردم برساند.
اگر یک خانم بدحجاب یا بی حجاب کنار عکس شهید سلیمانی بایستد ما آن را دستاورد برای خودمان می دانیم. اما اگر عکس حاج قاسم را حذف کنیم آن خانم مجرم می شود. اگر یک خانم با حجاب نامناسبی در صف رای بایستد صدا و سیما در روز رای گیری ۲۰ بار آن را نشان می دهد تا بگوید ما توانستیم این نگاه را هم پای صندوق رای بیاوریم. بعد که رای داد و به خانه رفت. فردا همان خانم را گشت ارشاد می گیرد
رئیس پیشین کمیته ملی المپیک با اشاره به اقداماتی که طی مدت زمان حضور در این کمیته انجام داد، به ارتقای بودجه اشاره کرد و اینکه نیاز اصلی به هزار میلیارد تومان است.
پزشک تیم ملی فوتبال گفت: وحید امیری بعد از دوران نقاهت تمرینات خود را آغاز کرده است و می‌توانیم تا جام جهانی او را به شرایط آماده برسانیم.
با توجه به قرار گرفتن نام دو نفر در لیست کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک، شرایط فعلا پیچیده و حساس پیش می رود.
پس از گذشت سه ماه از جراحی، نشست و کمیسیونی را خواهیم داشت تا بدانیم روند درمانی را چگونه ادامه دهیم و شاهد حضور آقای امیری در رقابت‌های جام جهانی باشیم.
بپیوند در تایم فریم روزانه در روز سه شنبه با معاملات خوبی مواجه شد، امروز مهمترین مقاومت در این مدت برای بپیوند است و باید دید می تواند از سد آن بگذرد؟
ماجرای ایده امیر حسین بانکی پور رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده محلس درباره ازدواج بین المللی در همایش «ایران جوان» در جامعه الزهرا (س) با موجی از انتقادات نمایندگان مجلس مواجه شد تا جایی که عده ای از بهارستان نشین ها خواستار عذرخواهی او به دلیل بیان چنین ایده ای شدند اما او عذرخواهی نکرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ