علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال، توضیحاتی را در خصوص حواشی تمرین روز پنجشنبه استقلال ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیتزای نارنجکی به مراتب برای همه هیجان‌انگیزتر از نوع معمول آن است. این نوع پیتزا‌ها برای مهمانی‌ها به‌خصوص تولد بچه‌ها ایده‌آل هستند.
موقعیت آمریکا به مراتب قوی‌تر خواهد بود اگر این کشور، سیاست کنترل صادرات را گسترش ندهد، اگر تعرفه‌های دوران ترامپ دیگر اعمال نشود و اگر سیاستمداران بر سر دشمنی با چین با یکدیگر رقابت نکنند.
همسر فده والورده، ستاره رئال مادرید، که در آرژانتین خبرنگار فوتبالی بوده درباره علت فنی شکست سنگین رئال از منچسترسیتی توضیحات جالبی ارائه داد.
روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، در آستانه دیدار با یوونتوس در لیگ اروپا می‌گوید جبران شکست در بازی رفت مقابل یووه کار دشواری است ولی او و تیمش ایمان دارند که می‌توانند صعود کند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تولید انواع شبهات در دفاع مقدس به هیچ عنوان مثل الان نبود، و به مراتب جنگ امروز سخت تر از آن سال‌هاست، به نظر بنده هدف اول ما باید کمک کردن به انقلاب اسلامی مظلوم باشد و هرکسی هرجا که می‌تواند باید کمک‌حال انقلاب باشد.
وزیر راه و شهرسازی در نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی شریان، گفت: تولید انواع شبهات در دفاع مقدس به هیچ عنوان مثل الان نبود و به مراتب جنگ امروز سخت‌تر از آن سال‌هاست.
باشگاه استقلال مراتب رسمی اعتراض خود را نسبت به رای محرومیت ساپینتو در کمیته استیناف پیگیری خواهد کرد.
باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود به رای کمیته انضباطی را ثبت کرده و این موضوع را در کمیته استیناف پیگیری خواهد کرد.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
فولاد در شروع بازی با تراکتور به مراتب بهتر از حریف بود و دو موقعیت عالی به وجود آورد که هر دو موقعیت از دست رفت.
فرماندار ایالت ساکسونی آلمان خواستار تعمیر خطوط لوله نورداستریم شد و گفت که این کار خیلی ارزان‌تر از خرید گاز مایع طبیعی است.
قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق امروز شنبه اعلام کرد که دولت السودانی سیاست احترام به حاکمیت کشورها را دنبال می کند.
در این جلسه مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به اتهامات بی پایه و اساس مقامات فرانسوی علیه کشورمان اعلام و اینگونه مداخلات غیر قابل قبول، تقبیح و محکوم شد.
سلبریتی‌ها جایگزین نامزد‌ها شدند و سلسله مراتب اجتماعی را از طریق مصرف آشکار خود و شخصیت‌هایی که بازی می‌کردند بازتولید کردند. از سوی دیگر، سیاستمداران مدت‌هاست که تنها از حضور دنیای تجاری شو‌ها راضی بوده‌اند: آیزنهاور در برنامه اد سالیوان ظاهر شد، جان اف کندی اواخر شب به شبکه تلویزیونی رفت، کلینتون هنگام نواختن ساکسیفون دیده شد و اوباما به برنامه جیمی فلن رفت.
سوای اینکه انتظار می‌رود شخصی به مراتب باسابقه‌تر بر کرسی مدیران مسئول تکیه بزند و مدیران مسئول نیز همواره سراغ چهره‌های باسابقه معنادار رفته‌اند که دست‌کم دو دهه فعالیت مداوم در مطبوعات را داشته‌اند، تجربه نشان داده اشخاصی مورد توجه مدیران مسئول قرار می‌گیرند که چهره‌ای میان رو داشته باشند و بتوانند واقعاً بخش وسیعی از رسانه‌ها را با تنوع فکری مختلف نمایندگی کنند و صدای آنها در هیات نظارت بر مطبوعات باشند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری تانزانیا که به جان باختن ١٩ نفر منجر شد، مراتب تأسف و تأثر کشورمان از وقوع این سانحه هوایی را اعلام کرد.
مراتب اعتراض شدید کشورمان به دولت انگلیس بواسطه میزبانی این کشور از رسانه‌هایی که در روز‌های اخیر تحریک و دعوت به اغتشاش و گسترش آشوب‌ها در جمهوری اسلامی ایران را در صدر برنامه‌های خود قرار داده‌اند، به سفیر این کشور ابلاغ شد.
در این ملاقات مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به دولت سوئد در قبال این تهاجم وحشیانه و قصور پلیس این کشور در اتخاذ اقدامات تأمینی بموقع و کامل، وفق کنوانسیون وین، به کاردار سوئد ابلاغ شد.
مراتب ثبت ملی شش اثر منقول فرهنگی‌تاریخی و قالی کتیبه‌دار مسجد خضرشاه به استاندار یزد ابلاغ شد.
تراکتور امشب به مراتب نمایش بهتری نسبت به دو بازی قبلی داشت اما با وجود برگرداندن بازی دو بر صفر در خانه فولاد، بدشانسی آورد و در دقایق تلف شده گل سوم را خورد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور در نامه‌هایی جداگانه مراتب ثبت ۱۰ میراث طبیعی را در فهرست ملی به استاندار اردبیل ابلاغ کرد.
کیم سون جونگ، معاون وزیر خارجه کره شمالی گفت: «فقط می‌توانم تاسف عمیق خود را نسبت به اظهارات دبیرکل سازمان ملل که به شکلی آشکار جانبدارانه و غیرمنصفانه بوده و با تعهدات وی در منشور ملل متحد در رابطه با موضوع شبه جزیره کره مغایرت دارد، ابراز کنم.»
روبل روسیه مرز ۶۰ در برابر دلار را شکست، در برابر یورو نیز افزایش یافت و پس از نوسانات در جلسات اخیر، ضررهای قبلی را معکوس کرد زیرا بازار همچنان منتظر به‌روزرسانی در مورد مداخلات ارزی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ