قائم مقام باشگاه استقلال در جمع هواداران این تیم امروز توضیحات مفصلی را درباره آخرین وضعیت محمد محبی ارائه کرد؛ او جزییات مذاکره با او را لو داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید امیری را می‌توان یکی از کامل‌ترین کاپیتان‌های چند سال اخیر پرسپولیس نام برد؛ بازیکنی که یحیی نیز یکی از رویایی‌ترین جملات را درباره او به کار برد و گفت کاش فوتبال او تمام نشود!
ماجرای علیرضا بیرانوند با امضای قرارداد دو ساله او و پرسپولیس به پایان رسید.
بلاخره پس از کش و قوس فراوان علی بیرانوند به باشگاه پرسپولیس بازگشت. او دقایقی پیش در دفتر باشگاه حاضر شد. ظاهرا وحید امیری در بازگشت بیرانوند نقش مهمی ایفا کرده است. البته او می گوید اینجا خانه بیرانوند است و او کاری نکرده است.
قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد که برای علیرضا بیرانوند فقط تا امشب صبر خواهند کرد اما تصور می کند او امروز قراردادش را امضا کند.
کاپیتان پرسپولیس برای عیادت علیرضا بیرانوند به منزل او رفت
وحید امیری، ستاره محجوب تیم فوتبال پرسپولیس، از شادی جنجالی علیرضا بیرانوند پس از دربی انتقاد کرد.
یکی از خصوصیات مهم وحید امیری دوندگی او است، مردی که خستگی ناپذیر می دود این بار چهره دیگری از خود در زمان گل خوردن پرسپولیس در برابر سپاهان نشان داد.
مربی برزیلی تیم پرسپولیس می‌گوید از اظهارنظر یک پیشکسوت در مورد امیری شوکه شده است.
وحید امیری یکی از بازیکنان تیم ملی بود که در جریان شکست تلخ مقابل انگلیس فرصت بازی به او داده نشد.
وحید امیری می‌گوید با حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی اتحاد بیشتری در بین بازیکنان ایجاد شده است.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید وحید امیری در صحنه برخورد با او باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد.
بازگشت وحید امیری خبر خوبی برای پرسپولیسی‌ها بود اما به نظر می‌رسد او با روزهای اوجش فاصله زیادی دارد.
سرمربی تیم ملی در شرایطی سه روز دیگر وارد ایران می‌شود که بحث درباره لیست منتخب او با شایعات زیادی دنبال می‌شود.
روز گذشته تولد دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی بود، ولی به جز سردار آزمون و وحید امیری هیچ‌کدام از بازیکنان تیم ملی برای او استوری نگذاشتند که کمی عجیب بود.
رییس پیشین کمیته ملی المپیک گفت: ۶ بار به خسروی وفا مراجعه و از او خواهش کردم که در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کند و من به این کمیته خوشبین هستم.
رییس پیشین کمیته ملی المپیک گفت: ۶ بار به خسروی وفا مراجعه و از او خواهش کردم که در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کند و من به این کمیته خوشبین هستم.
رییس جدید کمیته ملی المپیک گفت: اتاق صالحی امیری در کمیته ملی المپیک مشخص است و او کنارم می‌ماند و هیچ جایی نخواهد نرفت.
پزشک تیم ملی فوتبال گفت: وحید امیری بعد از دوران نقاهت تمرینات خود را آغاز کرده است و می‌توانیم تا جام جهانی او را به شرایط آماده برسانیم.
درباره انتخابات امروز هم حرف‌و‌حدیث به اندازه کافی زیاد بوده است. در شرایطی که وحید امیری در حالت کلی در زمره کاپیتان‌های اصلی تیم ملی ایران قرار نمی‌گیرد، فدراسیون فوتبال، پیش‌تر نام او را به‌عنوان نماینده بازیکنان مطرح کرده است. این اتفاق باعث شد شایعه مهندسی این رأی از سوی میرشاد ماجدی به گوش برسد
رئیس سابق کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب خسروی وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: حضور خسروی وفا بار را از روی دوش من برداشت. از او تقدیر و تشکر می‌کنم که علی‌رغم همه مقاومت‌ها پیشنهاد من و سجادی را پذیرفت.
شرایط این بازیکن طبق نظر پزشکان معالجش خوب است، اما نوع تمرینات این بازیکن بستگی به شرایط بدنی او دارد
در معاملات امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد.
وزش باد نسبتا شدید در جنوب غرب تهران
وحید امیری مدافع، هافبک و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نشان داد که از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای در سطحی متفاوت از بازیکنان فعلی فوتبال کشور قرار دارد. او در میان اختلاف شدید در داخل تیم ملی به رهبری آزمون و طارمی، به هیچ یک از دو گروه نپیوست و یک استوری با سوژه اتحاد برای ایران منتشر کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ