یک مقام مسئول به بیان توضیحاتی درباره لزوم حفظ اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه در برنامه هفتم توسعه پرداخت و گفت:اگر اعتبار مالیاتی حذف می‌شد خطری بزرگ برای اقتصاد دانش پایه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کاشناس اقتصادی به بیان توضیحاتی درباره لزوم حفظ اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه در برنامه هفتم توسعه پرداخت و گفت: اگر اعتبار مالیاتی حذف می‌شد خطری بزرگ برای اقتصاد دانش پایه بود.
یک ویدیوی کوتاه از لحظه زدن ضربه آزاد منجر به گل مسی مقابل دالاس نشان می دهد که او بدون اینکه داور متوجه شود یک تقلب ریز انجام می‌دهد.
ستاره سپاهان ضربه بزرگ و عجیبی به نقل و انتقالات پرسپولیس زد.
ستاره سپاهان ضربه بزرگ و عجیبی به نقل و انتقالات پرسپولیس زد.
جوزف مارتینز، مهاجم اینترمیامی، فاش کرد که لیونل مسی به او اجازه داده که ضربه پنالتی را برابر اورلاندو سیتی بزند.
یوفا تصمیم گرفت خلأ نقل و انتقالاتی را که معمولاً توسط چلسی از آن استفاده می شود را از بین ببرد.
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما هم دوست داریم با تیم های بزرگ بازی کنیم و از آنها ضربه و شلاق بخوریم تا آماده تر شویم.
بوشهر- قاچاق سوخت یک ضربه بزرگ برای اقتصاد کشور محسوب می شود که در این راستا مرزبانان استان بوشهر با اشرافیت اطلاعاتی شرایط را برای قاچاقچیان سخت کرده‌اند.
غیبت کوین یامگا در بازی های گذشته استقلال و به خصوص فینال جام حذفی کاملا به چشم آمد.
ضربه پنالتی لیووبیچیچ منجر به گل تساوی کلن برابر بایرن شد تا مونیخی ها 10 دقیقه به پایان بازی قهرمانی را از دست داده باشند و همه چیز به سود دورتموند شود.
تحلیلگران مسائل منطقه معتقدند توافق اخیر ایران و عربستان سعودی در زمینه ازسرگیری روابط دیپلماتیک ضربه ای مهلک به تلاش ها و اهداف نتانیاهو وارد کرده است.
مسلم اولاد قبال لژیونر ملی پوش فوتسال ایران به دلیل مصدومیت دو بازی آینده تیم ملی در تورنمت تایلند را از دست داد.
ستاره خط دفاعی چلسی روی یک ضربه ایستگاهی برای لحظه ای فراموش کرد بازی با حضور کمک داور ویدیویی برگزار می شود.
سردار آزمون در نخستین لحظات حضورش در زمین مقابل دورتموند یک موقعیت فوق العاده گلزنی خلق کرد.
تیم فوتبال گل‌گهر در دقیقه 53 با ضربه پنالتی امین قاسمی‌نژاد اختلاف را در دربی کرمان به حداقل رساند.
فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
ابهامات زیادی درباره لحظه ضربه پنالتی عربستان و احتمال تکرار آن وجود دارد.
ریتسو دوآن مهاجم گلزن ژاپن از فضایی که آلمان و اروپا برای فوتبال در اختیارش قرار داده‌اند، قدردانی می‌کند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، با یک ضربه فوق العاده دروازه تیم سابق خود دورتموند را باز کرد.
یوفا امروز قراردادی 1.5 میلیارد یورویی با سه شرکت آمریکایی برای فروش حق پخش بازی‌های لیگ قهرمانان و دیگر رقابت‌های این اتحادیه در ایالات متحده امضا کرد. قراردادی به ضرر سوپرلیگ اروپا.
کار انتقال فیلیپ کاستیچ، بال چپ آینتراخت فرانکفورت، به یوونتوس را باید تمام شده دانست.
شلیک با کلاشنیکف به خاطر قدرتنمایی
تا هشتم شهریور که مجمع و انتخابات برپا شود، هیات رییسه فدراسیون از رسمیت افتاده است و حدنصاب قانونی ندارد. مشخص نیست چه کسی تا 21 مرداد درباره سهمیه‌های تیم‌های ایرانی تصمیم می‌گیرد.
«تکه‌های یک زن» آن فیلمی است که فردی برای داشتن یک تجربه‌ احساسی خاص تماشا می‌کند. بخش‌هایی از آن امیدوارکننده است، بخش‌های دیگر نابودکننده. فیلم تلاش ندارد داستان را الکی تغییر بدهد، بلکه می‌خواهد آن را طوری به ما ارائه کند که باعث بشود بیننده ارتباط عمیقی با شخصیت‌ها برقرار کند؛ داستانی که بسیار رایج‌تر از چیزی است که احتمالا خیلی‌ها باور داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ