قائم مقام اداره‌کل اطلاعات سیستان و بلوچستان درباره حوادث زاهدان: اطلاع موثق داشتیم که دارند تحریک می‌کنند؛ مراقبت هم شد، اما از کنترل خارج شد / تیراندازی‌هایی شد، اما اینکه از چه سمتی و در چه سطحی در حال بررسی است / دشمنان یک متغیر دیگر را به مسائل قومیت و مذهب اضافه کردند و آن مسائل ناموسی و حیثیتی است؛ به هیچ کسی اجازه نمی‌دهیم نیروی انتظامی را تخریب کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحیدی وزیر کشور در خصوص حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) گفت: عکس‌العمل به موقع مردم در کنار نیروهای امنیتی باعث دستگیری تروریست شده است.
استاندار فارس گفت: ۲ مجروح حمله تروریستی شاهچراغ در اتاق عمل هستند و حال عمومی سایرین نسبتا خوب است.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پی بروز برخی شایعات در خصوص هنرستان ماندگار سروش در ناحیه ۴ شهر اصفهان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
سخنگوی قوه قضائیه درباره قطعیت حکم ابطال میثم لطیفی توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه درباره قطعیت حکم ابطال میثم لطیفی توضیحاتی ارائه داد.
آندره اونانا بعد از جنجالی که با فریاد زدن بر سر هری مگوایر در بازی دوستانه منچستریونایتد ایجاد کرد می‌گوید وقتی درون دروازه می‌ایستد از هم‌تیمی‌هایش انتظار بالایی دارد.
رئیس اداره ناشران سازمان بورس درباره معیارهای انتخاب ناشران برتر در سازمان بورس توضیحاتی ارائه داد.
توضیحات طاقچه درباره عکس منتشر شده از کارکنانش: این عکس بیش از یک ماه پیش گرفته شده و در همان زمان در حسابی شخصی منتشر شده است. تصویر یادشده پس از خداحافظی یکی از همکاران، مقابل دیوار بیرونی و خارج از فضای کاری طاقچه گرفته شده و در هیچ‌یک از حساب‌های رسمی طاقچه انتشار نیافته است.
علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال درباره مصدومیت سردار آزمون گفت: آزمون ۲ روز پیش در یکی از جلسات تمرینی باشگاه لورکوزن دچار آسیب دیدگی شد و بلافاصله وارد پروسه درمانی شد.
علی اکبر فسایی در این مورد گفت: یکی، دو موردی که در سنوات گذشته در این ارتفاعات احداث شده بود با هماهنگی‌های قضائی تخریب شده است.
لنگرود - فرمانده انتظامی لنگرود علت درگیری روحانی لنگرودی با همسر برادرش را اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث اعلام کرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره تبعات نداشتن گواهینامه رانندگی توضیحاتی داد.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان درپی انتشار فیلمی مبنی بر ایجاد مشکل در فرآیند آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی برای دانش‌آموز روشن‌دل فلاورجانی توضیحاتی داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تصادفات فوتی فصل بهار توضیحاتی ارائه داد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، درباره مثلث سه گانه تصادف و اینکه شدت و تعداد تصادفات به چه عاملی بستگی دارند، توضیحاتی ارائه داد.
رئیس سابق اداره تربیت بدنی استان فارس با انتشار توضیحاتی به دفاع از عملکرد خود در استادیوم پارس پرداخته است.
سمنان- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان از وقوع تنبیه بدنی بر روی یک دانش آموز پسر در یکی از مدارس این شهر خبر داد و گفت: معلم و مدیر این مدرسه غیرانتفاعی برای ادای توضیحات احضار شدند.
سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: هزینه سرویس روزهای تعطیل در مدارسی که با پیمانکار قرارداد داشتند بازگردانده شده است.
روابط عمومی اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران درباره استشمام بوی نامطبوع در یکی از خوابگاههای این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران توضیحاتی پیرامون مسمویت تنفسی تعدادی از دانش آموزان یک مدرسه منطقه ۱۱ تهران ارائه داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره عدم حضور در مجمع سالیانه هیئت فوتبال و امتناع از ورود احسان اصولی به اداره کل توضیحاتی را ارائه داد.
اصفهان-معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه محدوده مطالعات اکتشافی هیدروکربنی ۸کیلومتر با تپه‌های ماسه‌ای پناهگاه یخاب تلاقی دارد، درباره ابعاد این پروژه توضیحاتی داد.‌
اصفهان - اداره کل محیط زیست استان اصفهان در واکنش به گزارش مهر در خصوص عبور کنارگذر شرق از پارک ملی کلاه قاضی توضیحاتی را ارائه داد.
واریز سود سهام عدالت سرانجام از روز گذشته مورخه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده است و قرار است این سود به حساب بیش از ۴۳ میلیون مشمول سهام عدالت واریز شود. در گفتگو با همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که اثر پرداخت سود سهام عدالت بر بورس چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ