حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم بیان کرد: در حال حاضر پرونده با احکام تکمیلی که صادر شده در دیوان عالی کشور مطرح است و به زودی در این رابطه رأی مقتضی صادر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی دیوان عدالت اداری درباره حکم این دیوان مبنی بر انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش توضیحاتی را ارائه کرد.
معاون دیوان عدالت اداری با حضور در رسانه ملی دلایل حکم انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش
رئیس دیوان عدالت اداری درباره ابطال حکم میثم لطیفی و احتمال بررسی مجدد آن توضیحاتی داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکرات نمایندگان درباره علت عدم اعلام وصول استیضاح وزیر کشور توضیحاتی به نمایندگان داد.
رئیس اتاق اصناف ایران از ترسیم سازوکاری برای رفع مشکلات مربوط به پلمب واحدهای صنفی به دلیل حجاب مشتریان خبر داد.
رئیس دیوان عدالت اداری درباره بیشترین میزان شکایت از دستگاه‌های دولتی در دیوان عدالت اداری توضیحاتی داد.
رئیس دیوان عدالت اداری درباره بیشترین میزان شکایت از دستگاه‌های دولتی در دیوان عدالت اداری توضیحاتی داد.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی درباره برگزاری انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویر احمد ارائه داد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: می‌خواستیم کالابرگ الکترونیکی را با یارانه نقدی جبران کنیم، اما با شتاب تورم مواجه شدیم و این یارانه جوابگوی تورم نبود.
رئیس شورای شهر تهران درباره نامه سازمان بازرسی کشور و توقف احداث برج ۳۰ طبقه در شمال تهران توضیحاتی ارائه داد.
رئیس مجلس یازدهم در رشته توییتی در خصوص مسائل مربوط به تحویل خودرو‌های شاسی بلند به صورت خارج از نوبت به نمایندگان توضیحاتی ارائه داد.
رئیس شورای شهر تهران درباره فیش های حقوقی توضیحاتی داد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بی‌توجهی به مجلس نیست؛در آیین‌نامه هیچ‌گونه الزامی برای حضور رئیس‌جمهور وجود ندارد.
حجت کریمی که به عنوان رئیس هیئت مدیره استقلال انتخاب شد توضیحاتی در خصوص مسائل مدیریتی داد.
رئیس سازمان خصوصی سازی در واکنش به ابهامات پیش آمده در مورد عدم اعلام پلاک املاک مازاد دولت گفت که صرفا در مرحله مازاد بودن، به دلیل جلوگیری از زد و بند پلاک اعلام نمی شود.
سخنگوی وزارت خارجه بااشاره به اظهارات غیرحرفه ای رییس جمهور کره گفت:تاکنون توضیحات طرف کره‌ای قانع کننده نبوده است و چنانچه توضیحات مناسبی دریافت نکنیم میتواند در مناسبات دو طرف تاثیر بگذرد.
سخنگوی وزارت خارجه بااشاره به اظهارات غیرحرفه ای رییس جمهور کره گفت:تاکنون توضیحات طرف کره‌ای قانع کننده نبوده است وچنانچه توضیحات مناسبی دریافت نکنیم میتواند در مناسبات دو طرف تاثیر بگذارد.
سخنگوی وزارت خارجه بااشاره به اظهارات غیرحرفه ای رییس جمهور کره گفت:تاکنون توضیحات طرف کره‌ای قانع کننده نبوده است و چنانچه توضیحات مناسبی دریافت نکنیم میتواند در مناسبات دو طرف تاثیر بگذرد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: طبق بررسی‌های پزشکی قانونی شایعات منتشر شده مبنی بر اصابت گلوله یا ضربه سخت به سر نامبرده کاملا مردود است و علت فوت اعلام خواهد شد.
رئیس مرسدس آلمان درباره رابطه دو راننده باتجربه و جوان این تیم توضیح داد.
توضیحات رئیس قوه قضائیه در مورد پشت پرده اتفاقات اخیر را در این ویدئو ببینید.
رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: موسس داعش آمریکایی‌ها بودند و سردار سلیمانی دشمن داعش بود؛ آمریکا دشمن داعش را به شهادت رساند.
از خروجی هیأت رئیسه آقای کی روش انتخاب شدند و این سه شنبه ی گذشته در هیأت رییسه مصوب شد. یک مسئولیتی هم به بنده داده شد و آقای تاج مستقیما در این مسأله ورود کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ