یک سخنگوی وزارت دادگستری آمریکا امروز اعلام کرد که لیبیاییِ متهم به ساخت بمب در حادثه لاکربی در بازداشت این کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع ونزوئلا در نشست امنتیی در مسکو تأکید کرد که واشنگتن بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت در آمریکای لاتین است.
معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا آزادی جاسوسان آمریکایی در ایران را گامی مثبت ارزیابی و تاکید کرد که این موضوع هیچ ارتباطی با مسائل دیگر در رابطه با ایران ندارد.
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در تلاش برای منحرف کردن توجهات از گناهان خودش، مسکو را به عدم تحقق الزامات ذیل کنوانسیون سلاح‌های شیمیایی متهم می‌کند.
موضوع مهم برای واشینگتن ظاهرا در وضعیت فعلی موضوع آزادی زندانیان است. البته رابرت مالی در این خصوص هم فعالیت می‌کرد و کنار رفتنش می‌تواند به این موضوع هم آسیب برساند.
ائتلاف چارچوب هماهنگی با متهم کردن واشنگتن در مداخلات ارزی کشورهای منطقه، از دولت السودانی خواست تا آمریکا را متقاعد به پرداخت دلاری معوقات عراق به ایران و رفع کمبود برق شهروندان عراقی کند؛
وزیر خزانه ‏داری آمریکا بعد از دیدار با مقامات چینی گفت: اختلاف نظرهای مهم واشنگتن با پکن همچنان باقی است.
تحلیلگر سازمان سیا در اظهاراتی تأمل برانگیز با متهم کردن مقامات اوکراین در دست داشتن در انفجار سد «کاخوفکا» اعلام کرد که واشنگتن ممکن است زلنسکی را قربانی اهداف خود کند.
گوگل به ایالت واشنگتن ۳۹.۹ میلیون دلار غرامت برای تسویه شکایتی پرداخت می کند که طبق آن شرکت به گمراه کردن مشتریان درباره روش های ردیابی موقعیت مکانی آنها متهم شده است.
وزیر داخلی ترکیه، امریکا را به تلاش برای ایجاد یک دولت تروریستی در کنار ترکیه متهم کرد و به شدت سیاست‌های منطقه‌ای واشنگتن را زیر سوال برد.
از چالش‌ها و اولویت‌های بسیار مهم واشنگتن در عربستان سعودی، کمک به این پادشاهی است که امنیتش را خودش فراهم کند. منطق کار ساده است: هر چه عربستان‌سعودی بهتر بتواند در مقابل تهاجم ایران، بازدارندگی و دفاع داشته باشد ایالات‌متحده کمتر مجبور خواهد بود در این مأموریت‌ها شرکت کند و در نتیجه این فرصت را خواهد داشت که بخش بیشتری از منابع نظامی خود در منطقه را به منطقه هند و اقیانوسیه یا اروپا منتقل کند، جایی که بیشترین نیاز به آن‌ها وجود دارد.
سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به ادعاهای واشنگتن درباره پرواز اشیاء پرنده بدون سرنشین بر فراز حریم هوایی آمریکا، این کشور را به اعزام بالون جاسوسی به حریم هوایی چین متهم کرد.
رهبر کره شمالی، واشنگتن را به ایجاد «نسخه آسیایی ائتلاف نظامی ناتو» متهم کرد.
به‌دنبال ادعای آمریکا درباره عبور یک جنگنده چینی از فاصله ۳ متری یک هواپیمای شناسایی آمریکایی بر فراز آب‌های جنوبی چین، وزارت دفاع پکن، واشنگتن را به تحریف حقایق متهم کرد.
کوروش احمدی نوشت: سفر شی و استقبال فوق‌العاده سعودی‌ها از او در شرایطی انجام شد که روابط بین عربستان و امریکا با سردی بی‌سابقه‌ای مواجه است. سعودی‌ها طی چند سال اخیر پیوسته واشنگتن را متهم کرده‌اند که عربستان را تنها از لنز حقوق بشر، قتل قاشقچی و جنگ یمن می‌بیند.
در ادامه افزایش تنش بین پکن و و اشنگتن، وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد ۱۳ شهروند چینی را به اتهامات امنیتی متهم کرده است.
رئیس جمهور فرانسه، ایالات متحده را به دلیل استانداردهای دوگانه در قیمت گذاری گاز مورد انتقاد قرار داد و واشنگن را به گران فروشی گاز متهم کرد.
درک اندازه و ابعاد درست این تهدید و درک صحیح آن برای تدوین بهترین استراتژی برای مقابله با آن بسیار مهم است. این در حالیست که خرد متعارف در واشنگتن هنوز مملو از ترس‌ها و خیال پردازی‌های اغراق آمیز نسبت به چین به عنوان یک دشمن است.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا توانسته رژیم صهیونیستی و متحدان آمریکا در منطقه را راضی کند که انجام شدن توافق هسته‌ای برایشان بهتر است یا نه، با اشاره به این که قصد ندارد وارد جزئیات رایزنی‌های واشنگتن با رژیم اسراییل و دیگر متحدان و شرکای آمریکا شود، گفت: ما در این باره تعامل نزدیکی با شرکای اسراییلی‌مان داشته‌ایم. ما همچنان فکر می‌کنیم که بازگشتی دوجانبه به پایبندی به توافق، نه تنها در راستای منافع ملی آمریکاست، بلکه قدمی مهم برای خاورمیانه محسوب می‌شود.
معاون وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که مسکو برای مذاکرات راهبردی با آمریکا آماده است، اما باتوجه به سیاست‌های خصمانه‌ واشنگتن، چشم‌انداز ازسرگیری مذاکرات راهبردی بین دو کشور مبهم است.
معاون وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که مسکو برای مذاکرات راهبردی با آمریکا آماده است، اما باتوجه به سیاست‌های خصمانه‌ واشنگتن، چشم‌انداز ازسرگیری مذاکرات راهبردی بین دو کشور مبهم است.
سفارت روسیه در واشنگتن در بیانیه‌ای اعلام کرد دولتی که در سال ۱۹۴۵ شهرهای ژاپن را بمباران اتمی کرده، نمی‌تواند مسکو را به بی‌مسئولیتی در قبال سلاح‌های اتمی متهم کند.
به نوشته شبکه سی ان بی سی، پورصفی قصد داشته تا در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر-آبان ۱۴۰۰) با اعطای سیصدهزار دلار به برخی اشخاص در ایالات متحده، آن‌ها را به پیاده کردن نقشه ترور "جان بولتون" یا در واشنگتن و یا در مریلند مجاب کند.
طبق اعلام وزارت بازرگانی آمریکا، واشگنتن، شرکت (Far East Cable)، بزرگترین تولیدکننده سیم و کابل چین را به علت نقض کنترل ‌های صادراتی آمریکا در ارتباط با محموله‌های ارسالی به ایران متهم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ