به نوشته شبکه سی ان بی سی، پورصفی قصد داشته تا در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر-آبان ۱۴۰۰) با اعطای سیصدهزار دلار به برخی اشخاص در ایالات متحده، آن‌ها را به پیاده کردن نقشه ترور "جان بولتون" یا در واشنگتن و یا در مریلند مجاب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامان قدوس بازیکن ایرانی که اخیرا از تیم برنتفورد انگلیس جدا شده است، در تلاش برای انتقال به یک تیم یونانی است.
سامان قدوس بازیکن ایرانی که اخیرا از تیم برنتفورد انگلیس جدا شده است، در تلاش برای انتقال به یک تیم یونانی است.
سایت عربی به نقل از یک خبرنگار ترکیه‌ای نوشت که سه تیم بزرگ عربستان در تلاش برای جذب مهدی طارمی در تابستان هستند.
مساله سفر آقای باقری به امارات مساله اروپا است. تصور این است که اروپا خودش هم مجددا بعد از یک دوره وقفه عدم ارتباط با ایران تلاش می‌کند تا مستقیم در جریان مسائل قرار بگیرد.
اسدالله اسدی به ایران برگشت. اسدی، دیپلمات ایرانی است که حدود ۵ سال در آلمان و بلژیک با اتهام واهیِ تلاش برای بمب‌گذاری در نشست گروهک تروریستی منافقین، بازداشت بود. امروز عمان اعلام کرد دولت بلژیک، اسدی را در ازای آزادیِ یک بلژیکی در ایران آزاد کرده است.
سردار آزمون امروز تلاش زیادی انجام داد تا برای لورکوزن گلزنی کند، اما نهایتا در این امر موفق نبود.
گلر تیم ملی ایران معتقد است وقت سپردن هدایت تیم ملی به یک مربی ایرانی رسیده است.
نصیری گفت دختران ایرانی شایسته بهترین جشن ها هستند و همیشه برای آن‌ها تلاش خواهم کرد.
گروهی این اقدام را یک تلاش برای سرقت «ژنوم» دختران ایرانی معرفی می‌کنند و هشدار داده اند.
کاراته کاهای ایرانی حاضر در مسابقات لیگ جهانی «کاراته‌وان» فجیره موفق به کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و پنج مدال برنز شدند.
سنت‌کام در بیانیه‌ای تصریح کرد: «روز ۱۴ فوریه، حدود ساعت ۲:۳۰ بعدالظهر به وقت محلی، نیرو‌های آمریکا در سوریه با یک پهپاد ساخت ایرانی که در تلاش برای انجام مأموریت شناسایی از سایت پشتیبانی ماموریت کونوکو در شمال شرق سوریه بود درگیر شده و آن را ساقط کردند.»
مهاجم ایرانی ژیل‌ویسنته با عملکرد خود در لیگ پریمیرا پرتغال علیه یک دستاورد فردی برای مهدی طارمی تلاش می‌کند.
اسپوتنیک امروز یکشنبه اعلام کرد: پلیس آلمان در منطقه مونستر، یک تبعه ایرانی ۳۲ ساله را به اتهام تلاش برای انجام حمله شیمیایی بازداشت کرده است.
تیم چهار نفره کشتی آزاد به کار خود در رقابت‌های لیگ کشتی پادوبنی در بیشکک قرقیزستان پایان داد.
تیم والیبال ساحلی ایران سه علی رغم تلاش بی‌وقفه در مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست چین دو و راه‌یابی به مرحله نیمه نهایی نشد.
مشرق نوشت: غربی‌ها به تجربه و شناخت می‌دانند که انتخاب یک ایرانی و افغانی و سوری الاصل برای اجرای سیاست‌های ضدمهاجرتی چه مزایایی دارد. آن‌ها با یک تیر چندین نشان میزنند. آن‌ها می‌دانند برده‌ها همیشه تلاش میکنند به ارباب خود ابراز وفاداری کنند و برای اثباتش به وطن خود هم پشت می‌کنند!
میکل آرتتا، سرمربی تیم آرسنال درحال تلاش بسیار است که وی را برای تیمش خریداری کند و او را بهترین مکمل گابریل ژسوس، دیگر مهاجم برزیلی معروف این تیم به حساب می‌آید
محقق ایرانی با همکاری پژوهشگران دیگر یک درمان مهندسی ژنتیک برای بیماری اچ آی وی روی افراد آزمایش می کند.
«همانطور که تجربه اسفندماه سال 1399 و شانس بالای حصول یک توافق با محوریت احیای برجام در آن زمان نشان داد، در پیش‌بینی اینکه به زودی حتما توافقی صورت می گیرد، باید محتاط باشیم زیرا به هر حال هم ایران و هم آمریکا باید بتوانند از هرگونه توافق احتمالی در داخل کشورهایشان و در قالب رقابت های سیاسی دفاع کنند. طرف ایرانی می‌کوشد امتیاز برجسته ای را به دست آورد و طرف آمریکایی تلاش می کند که امتیاز برجسته ای را ندهد.»
میرمصطفی جوادی با مهار وزنه ۱۶۳ کیلوگرم موفق شد مدال نقره این رقابت‌ها را بر گردن بیاویزد.حسین سلطانی هم به مدال برنز حرکت یکضرب رسید.
عصر چهارشنبه وزارت دادگستری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد یک تبعه ایران که عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است را به تلاش برای ترور «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید متهم کرده است.
وزارت دادگستری آمریکا طی بیانیه ادعایی، یک تبعه ایرانی را به تلاش برای ترور مشاور امنیت ملی سابق این کشور متهم کرد.
امیرعبداللهیان در مورد مذاکرات رفع تحریم‌ها، ضمن اشاره به تلاش فعالانه طرف ایرانی برای نیل به یک توافق پایدار و قوی، بر لزوم واکنش واقع‌بینانه آمریکا به پیشنهاد‌های سازنده جمهوری اسلامی ایران در مورد مسائل مختلف برای انجام توافق، تاکید کرد.
خبر ترور ناجوانمردانه‌ات را شنیدیم و افسوس خوردیم که چرا به قدر بدخواهان میهنمان تو را نمی‌شناختیم. کمی دیر شده، ولی به پاس یک عمر تلاش علمی بی‌منت و بی‌نام و نشان برای اقتدار کشور عزیزمان ایران، به تو افتخار می‌کنیم. روحت شاد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ