رئیس جمهور فرانسه، ایالات متحده را به دلیل استانداردهای دوگانه در قیمت گذاری گاز مورد انتقاد قرار داد و واشنگن را به گران فروشی گاز متهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحولات در نیجر و وقوع کودتای نظامی در این کشور باعث شده تنش‌هایی میان فرانسه و آمریکا در خصوص نحوه تعامل با این تحولات به وجود آید.
رهبر شیعیان نیجریه نسبت به اقدام احتمالی فرانسه و آمریکا برای ایجاد بحران میان نیجر و نیجریه با استفاده از گروه تروریستی بوکوحرام هشدار داد.
معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: متأسفانه دادستان کل فرانسه متنی را به دیوان عالی این کشور ارائه کرد که براساس آن، چون احکام صادر شده در آمریکا علیه ایران، به بهانه فعالیت‌های ادعایی تروریستی بوده که ایران از آن حمایت کرده، استناد به مصونیت ایران برای عدم اجرای احکام مذکور قابل قبول نیست. استدلال دادستان کل فرانسه این بود که مصونیت زمانی قابل قبول است که موضوعات حقوق بشری و موضوعات تروریستی در میان نباشد.
تیم ملی والیبال فرانسه در ادامه رقابت‌های هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل آمریکا نتیجه را واگذار کرد.
در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال تیم ملی فرانسه پیروز شد و شانس صعودش بالا رفت.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه از عدم حضور بهروز عطایی در کنار تیم ملی ایران ابراز ناامیدی کرد.
یکی از نمایندگان پارلمان فرانسه با اشاره به افول جایگاه آمریکا در جهان، خواستار شکستن ائتلاف فرانسه با این کشور شد.
وزیر اقتصاد فرانسه با حمایت از موضع رئیس جمهور این کشور درباره تایوان، گفت که پاریس نباید صرفا به خاطر اتحاد با آمریکا، وارد مناقشه چین و تایوان شود.
سفارت انگلیس در بیروت از اتباع کشورش در لبنان خواست به دنبال تنش های مرزی و تبادل آتش در مرزها با اسرائیل، هوشیاری خود را حفظ کنند.
قانون سزار که کنگره آمریکا در سال ۲۰۲۰ صادر کرد درباره تحریم‌های اقتصادی و حقوقی بود که شامل ۳۹ شخصیت دولتی سوریه در راس آن‌ها بشار اسد و همسرش اسماء اسد می‌شد.
به گفته رئیس شاخه دفاع سایبری فرانسه کشورهای اروپایی با دادن مجوز به تیم های دفاع سایبری آمریکا برای نظارت بر شبکه هایشان، خود را در معرض خرابکاری های این کشور قرار می دهند.
حمله به ساختمان های دولتی از سوی معترضان ضددولتی در برزیل با واکنش های گسترده جهانی روبرو شده است.
«امانوئل ماکرون» معتقد است که اروپا باید جدای از آمریکا، استقلال بیشتری در فناوری و قابلیت‌های دفاعی به دست آورد.
رئیس جمهور آمریکا و همتای فرانسوی وی پس از دیدار با یکدیگر در کاخ سفید بیانیه مشترکی را صادر کردند.
رئیس جمهور آمریکا در دیدار امروز با امانوئل ماکرون گفت: آمریکا و فرانسه به مقابله با جنگ وحشیانه روسیه علیه اوکراین ادامه می دهند.
هیئت رئیسه پارلمان یمن تحرکات مشکوک آمریکا و فرانسه در جنوب و شرق یمن را محکوم کرد.
ایران ادعای نمایندگان آمریکا، فرانسه و انگلیس در نشست شورای امنیت را رد کرد.
سه کشور فرانسه، انگلیس و آمریکا با صدور بیانیه ای مشترک بر ادامه حمایت از اوکراین تا زمانی که ضروری باشد، تاکید کردند.
وزیر دارایی فرانسه هشدار داده آمریکا به دنبال سوء استفاده از وضعیت بحران در بازار انرژی است و درگیری در اوکراین نباید به سلطه اقتصادی این کشور منجر شود.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در توییتی تاکید کرد که لندن و پاریس باید به واشنگتن برای اتخاذ تصمیمات لازم جهت حصول توافق در وین فشار وارد کنند.
رئیس جمهور راهپیمایی باشکوه اربعین را کانون جبهه مقاومت بین‌المللی در منطقه و جهان عنوان کرد و گفت: همه موظف به تلاش برای برگزاری منظم و به دور از هرگونه عیب و نقص این مراسم هستیم.
عملکرد خرید پرحاشیه پرسپولیس در روزهای گذشته رضایت مربیان این تیم را به همراه داشته است.
در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال۲۰۲۲ تیم ملی والیبال فرانسه موفق شد در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ ایتالیا را شکست دهد و حریف آمریکا در فینال این مسابقات شد.
قهرمانی والیبال فرانسه در فینال جذاب لیگ ملت‌ها با آمریکا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ